Ruokahimot ja mieliteot

Celavii

Vauhtiin päässyt keskustelija
Kesämammat 2018
Aattelin aloittaa vastapainoksi tuolle oksentelulle ja mitään ei tee mieli, niin tälläsen, et mitä tekee mieli? :happy: mun olot on ainakin alkanut helpottamaan niin ruoka pyörii mielessä enemmän..hirvee nälkä kuukauden oksentamisen jälkeen :D

Mun tekee just nyt mieli aamiaissämpylöitä ja oivariinia siihen päälle.. Ei muuta :hilarious:
 
Hedelmät on kyllä hyviä, minun on hankala syödä vielä lämmintä ruokaa kun tuli niin paljon oksenneltua ja oli huonoa oloa.. Mut jospa se tästä alkaa helpottaa ja voi ns. Mässätä! :)
 
Mulla on leivän himo ja nimenomaan oivariinia ja juustoa päälle! :joyful:Toinen on hampurilaiset..en ole oikein ikinä välittänyt hampurilaisista mut näin raskaana tekis kokoajan mieli lihaisaa hampurilaista..mul on ollu samat mieliteot kahdesta ekastaki raskaudesta..eikä muuten viittaa lihanhimo poikaan ku mulla on molemmat! :happy:
 
Olin varmaan kaks viikko oksentamatta mutta eilen illalla kun olin menossa nukkumaan tuli oksennus aivan yhtäkkiä. Toivottavasti ei nyt tee combackiä
 
Mandariinit.. sitruunavesi. Piimä ja perus maustamaton viili..

Mulla aivan samat suosikit :D Iltaisin menee shakerillinen lime-sitruunavettä jäillä. Viilejä kannan kaupasta kahmalokaupalla, piimää en oo kotiin ostanu ku pierettää valmiiksikin niin paljon x) Ja satsumat ja luumut on pop.
 
Satsumat, omenat ja kaikki kunnon lihapihvit. :) mies eilen totes jo et syön meidät vararikkoon kun muu ei maistu..
 
Mulla sama, hedelmät ja vähän happamat ja raikkaat asiat sekä voileivät :) Mutta vähän lakritsia myös tekisi mieli, tietenkin, kun se on kiellettyä, vaikka muuten en juuri karkkia syökään. Juotavaa on vähän vaikea keksiä, kun ei oikein mikään maistu ja vedestäkin tulee huono olo, ellei se ole jääkylmää.
 
Ei kyllä pääse tällä menolla raskauden takia lihomaan kun ei tee mieli kun kaikkea terveellistä ja tavallista ruokaa. Olen alkanut syömään 3 pientä lämmintä ruokaa päivässä, treenailtua tulee toki paljon joten energiankulutus on aika iso. Kaikki terveellinen kuten salaatti ja hedelmät on ihan parasta herkkua.
 
Ei täälläkään terveellinen oo maistunu vaan kaikki epäterveellinen :shifty:
Nyt tuntuu kyllä, että alkaa pahimmat ruokaällötykset mennä ohi ja voi pikkuhiljaa palailla ”normaali” ruokiin :)
 
Täälä maistuu vain terveelliset kotiruuat... ei yhtään ulkomätöt:wtf:
 
Siivet tuoksuu niiiin hyvälle :) (varmaan vaan tamperelaiset ymmärtää mua..) :D En oo silti uskaltanu syödä kun en tiedä mitä maha tykkää niistä nyt..
 
Mulla himottaa tällä hetkellä Real-leipä yli kaiken. Mies lähti käymään kaupassa :joyful:. Pilkoin myös tossa banaania pojalle, ja alkoi himottaa turkkilainen jugurtti banaanilla. Ihme himoja, kun alkaa oikein suu napsaa pelkästä ajatuksesta :)
 
Olisikin himoja ja mielitekoja! Tai onhan niitä jonkun verran, esim. viime viikolla kaalikääryleet, mutta sit kun niitä sai, niin ne alkoikin ällöttämään. Ja tälleen käy kaiken kanssa mitä luulee ensin voivansa syödä. Lähinnä kaikkea kevyttä ja raikasta pystyy syömään, salaatit, marjat, hedelmät, väliin sitten jopa jotain proteiinipitoistakin.. Nyt tosin mielessä kreikkalainen jugurtti myslillä, täytynee käydä hakemassa. Mua niin pelottaa et tää äklötys kaikkea mahdollista normaalia ruokaa kohtaan jää päälle!
 
Olisikin himoja ja mielitekoja! Tai onhan niitä jonkun verran, esim. viime viikolla kaalikääryleet, mutta sit kun niitä sai, niin ne alkoikin ällöttämään. Ja tälleen käy kaiken kanssa mitä luulee ensin voivansa syödä. Lähinnä kaikkea kevyttä ja raikasta pystyy syömään, salaatit, marjat, hedelmät, väliin sitten jopa jotain proteiinipitoistakin.. Nyt tosin mielessä kreikkalainen jugurtti myslillä, täytynee käydä hakemassa. Mua niin pelottaa et tää äklötys kaikkea mahdollista normaalia ruokaa kohtaan jää päälle!

Mulle kävi justiinsa niin, että tuli karmiva ällötys kaikkea sitä ruokaa kohtaan jota pystyin syömään silloin pahimmassa vaiheessa. Nyt on siis ehdottomia ällötyksen aiheuttajia, ihan jo ajatuksenkin tasolla banaanijugurtti ja tee. Toivon vaan että tää jäi pääle vaan raskauden ajaksi ei koko elämäksi.
 
Minulla myös ällötys kaikkea kohtaan mitä pahimmassa vaiheessa teki mieli syödä. Vieläkin kahden kuukauden jälkeen ajatus lihasta ällöttää, mutta mäkkärin juustohampurilaisia tekee mieli (en normaalistikaan syö niitä)!! en pysty kuitenkaan syömään kun ajatus että söisi lihaa puistattaa vieläkin. :stop:
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top