Mielihaluja ja ällötyksiä

Mä kanssa mietin tuota laku boxin ostamista mutta lopulta se jäi hommaamatta.. Ja nyt kun näin tuon kuvan niin arvatenkin kaduttaa..
 
Muokattu viimeksi:
Mun on tänään tehny mieli niitä pandan suklaa lakuja.. Mietin tuossa että ei kai se haittaa jos niitä nyt söisi kun vauva on viimeistään viikon päästä varmaan ulkona, tai ainakin tulossa ulos.. Mut mies ei antanut ostaa niitä kaupasta :sour: saa nähä onnistuisinko huomenna saamaan niitä käsiini :joyful:
 
^mulla myös lempparilakut on Pandaa, joko ilman täytettä tai suklaalla, nam :p

Mullakin täytyy olla ehdottomasti Pandaa! :p
Tai vaihtoehtoisesti Kouvolan lakritsaa.
 
Mulla näyttää verenpainelääkityksestä huolimatta paineet olevan melko korkeet. Täytynee jättää syömättä kaikki se mitä oon himoinnu koko raskausajan, lakut, salmiakit, metukka, graavilohi, juustot... tosi jees :meh:
 
Mullakin täytyy olla ehdottomasti Pandaa! :p
Tai vaihtoehtoisesti Kouvolan lakritsaa.

Just mietin sellasta supertuoretta ja pehmeetä Kouvolan lakritsaa, ei oo kyllä mitään parempaa! :p
 
Voi kurjuus Nuppu, niin väärin! :arghh:
Kaikki sympatiani sinne suuntaan.

Mä oisin varmaan hyppinyt seinille jos ei ois voinut noista nautiskella. :p
Oli kyllä niin tuskaa nää 9kk olla ilman.. Totta kai tekee enempi mieli kun ovat kiellettyjä. :shifty:
 
Hirveen hyvä vielä että kaapissa ei ole juuri muuta kun noita verenpainetta nostavia ruokia :rolleyes: kun tietty ehdin jo hamstrata niitä ennenkuin huomasin et ei toi lääke nyt ihan toimi..

piparisuklaakin on jo syöty kun sitä vihdoin löysin mut kun en sitten uskaltanut ostaa kuin yhden kun joku sanoi sitä pettymykseksi :confused: mä kyllä tykkäsin että syön sitten varmaan vaan sitä
 
Taisin olla minä joka purin pettymystäni ko suklaaseen! :grin Odotukset oli niin korkealla että humpsis.. Täytyis antaa kai uusi mahdollisuus.
 
Mä kävin hakemassa tänään pandan suklaa laku pussin.. Ja kaikki meni kerralla.. Jospa ne sais aikaan synnytyksen käynnistymisen.. :angelic:
 
Pakko kertoa tähän väliin näin pikaisesti... kun soitin miehelle viime lauantaina vai oliko se perjantaina että tulee sairaalaan että vauva syntyy niin tuo ihana ilmestyi paikalle meetvurstipaketin kanssa :D syötiin sitten synnytyksen jälkeen vähän meetvurstia!
 
Pakko kertoa tähän väliin näin pikaisesti... kun soitin miehelle viime lauantaina vai oliko se perjantaina että tulee sairaalaan että vauva syntyy niin tuo ihana ilmestyi paikalle meetvurstipaketin kanssa :D syötiin sitten synnytyksen jälkeen vähän meetvurstia!

Ihana mies Niiinu! :happy:
Meilläkin kun kotiuduin ootti kaapit täynnä juuri niitä herkkuja joista olin raskausaikana vaan unelmoinut. :rolleyes:
 
Mä odotin kans innolla, että vois syödä kaikkea kiellettyä. Kävi niin, että salmiakki olikin melko ällöä, lakukaan ei niin kovinbhyvältä maistunut, metukkaa tai fetaa ym pehmeitä juustoja en ole ostanut vielä ollenkaan, vaikka haaveilin juustotarjottimesta monta kuukautta. Synnytyksestä kulunut jo 4 viikkoa.

Ihanan huomaavainen mies kun tulee synnytykseen makkarapaketti taskussa. Tuskin moni on sitä tehnyt. Hauska!
 
En ole uskaltanut meetwurstia syödä kun imetyksen aikanakaan ei suositella niitä vielä samasata syystä. Tottakai lämmitettynä. Ootteko esim leivän päälle laittanu?
 
f095d894ccfb690b5e2ae9a521cadf17
riittäiskö synnärille? :'D
Oliko hyviä?!:nailbiting:
 
En ole uskaltanut meetwurstia syödä kun imetyksen aikanakaan ei suositella niitä vielä samasata syystä. Tottakai lämmitettynä. Ootteko esim leivän päälle laittanu?
Sain neuvolasta imetysajan ruokaohjeet eikä siellä ole mitään rajoituksia minkään lihan tai meetvurstien suhteen... Ei ollut esikoisenkaan aikaan. :O onkohan paikkakuntakohtaisia eroja suosituksissa?
 
Sain neuvolasta imetysajan ruokaohjeet eikä siellä ole mitään rajoituksia minkään lihan tai meetvurstien suhteen... Ei ollut esikoisenkaan aikaan. :O onkohan paikkakuntakohtaisia eroja suosituksissa?

Ei meilläkään mitään puhuttu ettei sais enkä oo mistään lukenut?
 
Takaisin
Top