Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla kans toi yöherääminen on vaivannut ja nyt ihan uutena on tullut palelu.. paleltaa koko ajan ja vaate määräkään ei tunnu auttavan. Paleleeko muita vai kuvittelenko vaan että vois liittyä raskauteenviikkoja mulla on 14+5
Koklaa istua tovi pöntöllä ja rentouttaa lihakset. Joskus tulee vielä viimeset tipat vähä jälikäteen :)Mulla välillä pissaamisen jälkeen jää tunne eettä edelleen pissittää vaikkei mitään tule enää. Olen käynyt jo kahdesti virtsaviljelyssä mutta ei bakteerilöydöstä. Karpalovalmisteita olen käyttänyt koko raskauden ajan. Neuvolassa veikkasi että kohtu painaa rakkoa. Hmm, ei kyllä esikoista odottaessa tällaista ollut. Onko muilla kokemusta?
Edelweiss, voisko kuitenki olla joku vatsapöpö ilman pahoinvointia?
Mulla vähän sama. Tosi oireetonta ollut tähän asti, mut pe ekaa kertaa lensi oksennus aamupuuron syönnin yhteydessäMitähän ihmettä... raskausviikkoja kasassa 12+1. Eilen kävin nopeasti neuvolassa alusta asti jatkuneen oireettomuuden vuoksi. Ultrattiin ja kuunneltiin sydänäänet, jotta sain varmuuden siihen, millä mielin perjantain nt-ultraan menen. Kaikki oli kunnossa.
Eilen illalla oli muutaman kerran ylävatsan kramppaamista, siis samanlaista kuin oksentaessa, mutta ilman etovaa/pahaa oloa. No ei siinä mitään, mutta tänään on sama homma jatkunut pitkin päivää ja äsken kävin puhumassa norjaa. Ei siis ole etovaa oloa, vatsa vaan alkaa krampata niin, että loppuu vasta kun vedet valuu silmistä (tai lentää laatta).
Siis kasassa rv 12 ja nytkö alkaa pahoinvointi kun sen pitäisi normaalisti loppua näillä main
Tsiisus...
mulla tosin yskä myös, joten se ehkä käynnisti oksennusrefleksin. Muuten mennään ilman oireita melkeenpä! :angelic:Onks normaalia että raskausoireet hiljalleen hiipuu poies..nyt siis rv 11+6..mä oon ni helkutin vainoharhanen..

Mistä sen tietää, mikä kivistys/kolotus/kramppi on normaalia ja kuuluu asiaan, esim. kohdun kasvaminen, ja nuo repäisykivut ja mikä on sitten sitä huolestuttavampaa lajia?
Mulla on sellaisia menkkakipumaisia tuntemuksia. Aika lieviä kyllä, mutta sen verran, että niihin kiinnittää huomiota.