Kysy ja avaudu ihan mistä vaan!

Meillä kutiaa ikenet kans kovasti ja tuntuu selkeesti kovalta alhaalla, kuolannukkin on jo kolmisen viikkoa oikeen reilusti ja ikää on se 3kk 2vk. Mulla on puhjennu ekat hampaat alas 2kk1pv ikäsenä ja mun veljellä on ollu alahampaat läpi jo syntyessä. Harvinaista, mutta mahdollista. Luulin aikanaan, että isä yrittää vedättää(tahtoo olla vähän sellanen hassutteleva koiranleuka :D ) mutta kyllä ne tiedot ihan kirjoista ja kansista löytyy. :D
 
Miten kaikilla menee, onko kaikki hyvin? Toivottavasti. Meillä todettiin maitoallergia kuukausi sitten ja elämä alkaa voittamaan. Ihana tyttö kuoriutui pienestä vauvasta. Elämä hymyilee :) Tyttö on alkanut aktiivisesti olemaan läsnä ja kikattelee monille asioille. Kotona jatkuu remontoinnit ja työt olen jo aloittanut osa-aikaisesti. Palailen taas joskus tänne lukemaan. Oikein hyvää helmikuuta kaikille!
 
Heippa! Tulin tuolta 2017 lokakuisista "kyttäilee" teidän keskusteluita vaikka en VARSINAISESTI ole 2016 lokakuisia... :) Eli itselleni syntyi siis 10/16 poika ja olen ahkerasti kyllä foorumia seurannut (etenkin odotusaikana), mutta en silloin "uskaltautunut" liittyä jäseneksi ja nyt odotan taas lasta syntyväksi lokakuussa :D Vieläköhän täällä porukka käy kuinka ahkerasti lukemassa/ kirjottelemassa?
 
Niniska jos oot tuo listauksessa(missä oli noi lasketut ajat) ja oot kirjoittanut 30 viestiä, niin voit pistää yp:eek:le viestiä ja pyytää salaiselle puolelle pääsyä :)
 
Moi! Vieläkö salaisella puolella kirjoitellaan? Mulla lakkasi puhelimessa tämä vau.fi toimimasta ja en ehtinyt koneella käydä niin jouduin ulos sieltä. Ja lisäksi salasana ei enää toiminut. Tekis mieli käydä kattomassa mitä porukalle kuuluu...
 
Moi! Vieläkö salaisella puolella kirjoitellaan? Mulla lakkasi puhelimessa tämä vau.fi toimimasta ja en ehtinyt koneella käydä niin jouduin ulos sieltä. Ja lisäksi salasana ei enää toiminut. Tekis mieli käydä kattomassa mitä porukalle kuuluu...

Kyllä siellä höpöttelyt jatkuu! :wink
 
Kiva! Sunkin nimimerkki tuttu :) Mun pitänee täällä se 30 viestiä laittaa ennenku pääsen takaisin. Höpöttelenkö yksinäni :happy093
 
Teillä muillakin varmaan pitää kiirettä. Meillä ainakin sellainen viitoittamalla että välillä saa perässä juosta. Meillä kun on noita muitakin lapsia ja heidän huoneissaan pikku sälää ettei voi sinne päästää...
 
Muska, näet, kun klikkaat tuolta ylhäältä "etsi foorumilta", siellä voit laittaa nimimerkin ja osionkin, niin näet montako viestiä on :)
 
Takaisin
Top