Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yk 19 lähti käyntiin eilen ja huomenna alkaa lääkekuuri.
Mulla on sektiosta n.vuosi ja molemmat olleet suunniteltuja ja ilman komplikaatioita. Meinaan soittaa ajan lääkärille ensviikolla, jotta tsekkaa kohdun limakalvon paksuuden ja kunnon.Amalfi, mulla ei ole kyllä omaa kokemusta sektioista, mutta yksi ystäväni on kyllä saanut onnistuneesti kolme lasta sektiolla. Eiköhän käsittääkseni kolmanteenkin raskauteen ole ihan hyvät edellytykset ainakin, jos sektiot on olleet suunniteltuja, sujuneet hyvin ja saaneet parantua kunnolla raskauksien välillä. Miten sun aiemmat sektiot on menneet ja kauanko niistä on aikaa?
Mun on tosi vaikea jättää kahvinjuontia mutta vähentää yritän. Työnkuvaan kuuluu ihmisten kotona vierailua, ja kahvista on usein vaikea kieltäytyä tuntematta olevansa epäkohtelias tai vaivaksi. Teestä tulee puolestaan vatsa kipeäksi.
Omaa tilannetta: Tulin jutelleeksi omien vanhempien kanssa siitä, että haaveillaan kolmannesta lapsesta mutta moni asia hermostuttaa. Siitä tulikin sitten hirmuinen vuodatus! En tajunnutkaan, että jänniton näin paljon omien vanhempien mielipidettä ja ettei heistä kolmas lapsi olisi ehkä nyt viisasta. Mutta he suhtautuivatkin ihan rohkaisevasti! Tietysti me ratkaistaan itse oman perheen asiat, mutta sukulaisten tuki oli mulle tärkeä juttu ihan käytännön syistäkin. Nyt voi haaveilla suuremmasta perheestä hyvällä mielellä, menossa kp7.![]()