Kolmosta kaipaavat kuumeilijat

Mulla alkoi pari päivää aiemmin kuin viimeksi eikä onneksi ole yhtä kivuliaat kuin viimeksi. Nyt vaan odotellaan milloin lääkäri soittaa niin selviää missä vaiheessa pitää seurata ultra varata.

Toinen päivä lääkkeet käytössä toistaiseksi vähemmän oireita kun aiemmin. Kp 4/25-31.

Mä olen nyt testaillut ovista pari päivää, nyt taitaa olla kp13. Ihan negoja on testit olleet. Mun kierto vaihtelee 30-40 välillä, joten sinänsä en osaa sanoakaan milloin testit muuttuisivat yhtään lupaavimmiksi.

Jotenkin on vähän toivoton fiilis koko tän vauvatouhun kanssa ja kuin huomaamattaan sitä täyttää arkeaan kaikella muulla. Ja hyvä niin. Kaiken lisäksi näistä olemassa olevista lapsukaisista on ollut nyt ihanaa nauttia kun koko ajan kasvavat ja kehittyvät. Tuon 2,5 veen kanssa voi jo ihan jutella ja pienempikin kovasti jo sanoja tuottaa! Ehkä on ollut hyvä huomata kuinka hyvä näinkin on <3

Mulla kp 13 ja ovista ei vielä näy. Mies on reissussa loppuviikon, joten siinäköhän meni tämä kierto...

No niin, viikon myöhässä! Onneksi saan iltapäivällä eilisen verikokeen tulokset. Sunnuntaina lähtö lomareissulle....

Ja hcg alle 3 siis torstain arvo.
Mutta kp 37/30-31 menossa, kirkasta valkovuotoa ja estrogeenitesti pos?! Onneksi olin fiksu ja mittautin myös progesteroni arvon. Saan tietää sen maanantaina. Edelleen nimittäin mietin voisinko olla raskaana. Se proge arvo kyllä varmistaa asian. Sen pitäisi olla ihan matala.

Mrs Smith, pahoittelut verikoenegasta :( saitko siis sylkitestiin saniaiskuviota? Niitähän ei luteaalivaiheessa pitäs tulla ollenkaan, eli onkohan siulla nyt ovis tulossa? Tosin joillain kuulemma näyttää saniaisia just ennen menkkoja myös..

Täällä kp42, ei merkkiäkään menkoista :rolleyes:

Mrs Smith, pahoittelut verikoenegasta :( saitko siis sylkitestiin saniaiskuviota? Niitähän ei luteaalivaiheessa pitäs tulla ollenkaan, eli onkohan siulla nyt ovis tulossa? Tosin joillain kuulemma näyttää saniaisia just ennen menkkoja myös..

Täällä kp42, ei merkkiäkään menkoista :rolleyes:

Kp 42!!!! :(

Joo! Saniaisia tuli linssiin :D itse piinkovana tiedenaisena ;) ajattelin että on myös mahdollista että mulla
- tuli ehkä ovis tosi myöhään
- nousee hcg hitaasti
- estrogeeni koholla koska olisinkin raskaana

Tähän toivon sen proge arvon tuovan selvyyttä.

Toi voi tuntua aivan toiveajattelulta, mutta mun on pakko saada se raskaus poissuljettua täysin varmasti ennen ku uskallan jatkaa normi elämää. Mulla kävi nimittäin kuopuksen kanssa JUST näin eli menkat paljon myöhässä, raskaustesti (tosin pissa ei veri) neg ja loma edessä :(
Loman jälkeen sitten tein vielä yhden pissatestin ja plussa pärähti heti! Onneksi lapselle ei koitunut vahinkoa sillä lomalla tietysti söin ja join kaikkea :(

cd3a0c867e110011ecefef03d9ec146c

Tässä vielä tämmönen taulukko ketjusta "myöhäinen plussa". Lähde puuttuu mutta luulen että jotain tällaista minulle kävi kuopuksen kanssa....

Tulen nyt tännekin päivittämään. Eli päätimme tämän kierron alussa luopua kolmannen kuumeilusta ja jostain ihmeestä siittiöt eleli ainoasta seksikerrasta ennen ovista sen 3 päivää.

Tänään aamulla siis tämmönen.Ja kohta reissuun ystävien kanssa (kesäbileet)..

ImageUploadedByVau Foorumi1497077969.189225.jpg

Eli täytyy kertoa nyt heti alkuunsa heille. Pakko kehua ton cb:n herkkyyttä.Pregcheck antoi tosi haalean viivan aamulla samasta pissasta,mies ei sitä vielä uskonut.Tämän uskoo [emoji7]

Vau Kata, hienoa! Onnea!! Joskus se tosiaan auttaa kun "luovuttaa".

Mulla on ovulaatio varmaan tänään tai huomenna. Vähän vaikea tulkita noita testejä. Ovis onkin nyt vähän etuajassa, joten mieskään ei ehtinyt lähtemään reissullensa. En silti ole kovin toiveikas vaikka tässä on romantiikkaakin ollut oikein sopivasti. En mä tiedä, jotenkin vaikea uskoa, että kolmas tulisi vielä joskus. Noh, ihana kesä ainakin nyt! On ollut todella ihania päiviä perheen kesken!

Lähteekö mrs. Smith pitkällekin reissuun? Hyvää matkaa!

Toivottavasti saat pian selvyyden Mrs. Smith!

Onnea Kata! Mitkä on fiilikset, kun olitte jo vähän tulleet toisiin aatoksiin?

On: kp 16. Eilen en muistanut testata ovista. Tänään sain elämäni ekan vilkkuvan hymynaaman aamupissasta :D En siis pysyvää, mutta hyvä alku tämäkin... En sitten tiedä,että onko ovis tulossa vai menikö jo. Muuten ajattelisin, että ois vasta tulossa, mutta valkkarista arvuuttelisin, että ois ehkä ollu jo eilen (mulla ei kovin selkeät oireet). Viimeks touhuiltu keskiviikkona, kun ollaan oltu eri paikoissa, että vois toivoa, että ois vasta tulossa tosin. Oletuksella siis, että jotain tapahtuu lähiaikoina :P

Edit: nyt mietittyäni luulen, että oli eilen/yöllä ovis, joten tänään varmaan myöhästä jo.
Kierto mulla n. 29 pvä yleensä.

Muokattu viimeksi:
Vau Kata, hienoa! Onnea!! Joskus se tosiaan auttaa kun "luovuttaa".

Mulla on ovulaatio varmaan tänään tai huomenna. Vähän vaikea tulkita noita testejä. Ovis onkin nyt vähän etuajassa, joten mieskään ei ehtinyt lähtemään reissullensa. En silti ole kovin toiveikas vaikka tässä on romantiikkaakin ollut oikein sopivasti. En mä tiedä, jotenkin vaikea uskoa, että kolmas tulisi vielä joskus. Noh, ihana kesä ainakin nyt! On ollut todella ihania päiviä perheen kesken!

Lähteekö mrs. Smith pitkällekin reissuun? Hyvää matkaa!

Saksassa ollaan ja kp 40/30-31 :(

Ai siullakin vielä kierto venyy :( täällä kp44 :rolleyes:

Ostin nyt EARLY detectioneita :D apteekista. Testaan kohta. Ärsyttää kun en uskalla olla rentona täällä!! Koko ajan nakuttaa takaraivossa: entä jos oletkin raskaana!! Oon nimittäin jo tässä yhden päivän aikana syöny JA juonu aivan kaiken kielletyn!!! :( :(

Mutta onneksi on Clearblue! Lisäksi saan tänään torstain progesteroni arvon. Sen pitäisi olla koholla jos olen raskaana.

Mitä testi näytti? Ja saitko jo progearvon? :)

Takaisin