Plussa vai ei?

Kannattaako tehdä päiväpissasta? Eiks ne oo haaleempia?

Mulla alko illalla päänsärky hiipiä ja nytkin vähän taustalla, joten luulen että tänään iskee kunnolla päälle ja menkat saapuu huomenna tai ylihuomenna.

Kp 34/35-39, yk 5, dpo 14

Kuka puhui mitään päiväpissasta? ;)

Jätin vessaan muovipussiin näytteen odottamaan :D

39a2b135a7981112c770555abab24ed5

Tässä tämän aamun. Miten herkkä tuo pregcheck on?
Näättekö mitään? Oma silmä näkee jonkun, mutta onko vain viivanpaikka tai kuvitelmaa...

MrsSmith. Jännityksellä jäädään odottamaan uuttta testiäsi!

Eveliina, kp 24/29?, dpo 11, yk5 (ensimmäinen ilman imetystä)

39a2b135a7981112c770555abab24ed5

Tässä tämän aamun. Miten herkkä tuo pregcheck on?
Näättekö mitään? Oma silmä näkee jonkun, mutta onko vain viivanpaikka tai kuvitelmaa...

MrsSmith. Jännityksellä jäädään odottamaan uuttta testiäsi!

Eveliina, kp 24/29?, dpo 11, yk5 (ensimmäinen ilman imetystä)

Hei mä nään hennon haamun! Eiköhän se siitä vahvistu :)

Eveliina, onhan tuo jo plussa! Vahvistumisia ja tarrasukkia pikkuselle matkaan <3

Mrs. Smith jännään täällä sun tuloksia kans!

Itellä oli eilen (omaan silmään) pc nega, nyt on siis menossa ensimmäinen kunnon kierto km jälkeen. Dpo:sta ei oo mitään hajua, kp taitaa olla tänään 27/??. Ajattelin jos sitä odottelis ton toisen pc:n kanssa ainakin muutaman päivän :)

Eilisestä kuvaa vielä:

IMG_20170719_165146.jpg

Mrs.Smithin innoittamana minäkin tutkin tänään (dpo 8 ) sylkitestini ja hitsi, sehän on täynnä saniaiskuviota. Läheskään yhtä hyviä kuvia en onnistunut ottamaan, mutta tässä osviittaa
8b2900c6cb2639a9c0f9244e3078cf45

Luonnossa linssissä tosiaan näkyy pelkkää saniaista saniaisen vieressä. Jännää! :D Oireita ei ole yhtään, ellei sitten herkkistelyä oteta lukuun. Lämmöt kyllä huitelee yli 37'c, joten pidän peukut pystyssä, että joku on napannut kiinni. Testiä kuitenkin vasta myöhemmin.

Mrs.Smithin innoittamana minäkin tutkin tänään (dpo 8 ) sylkitestini ja hitsi, sehän on täynnä saniaiskuviota. Läheskään yhtä hyviä kuvia en onnistunut ottamaan, mutta tässä osviittaa
8b2900c6cb2639a9c0f9244e3078cf45

Luonnossa linssissä tosiaan näkyy pelkkää saniaista saniaisen vieressä. Jännää! :D Oireita ei ole yhtään, ellei sitten herkkistelyä oteta lukuun. Lämmöt kyllä huitelee yli 37'c, joten pidän peukut pystyssä, että joku on napannut kiinni. Testiä kuitenkin vasta myöhemmin.

Hei jee, joku muukin "mikroilee" :D

Koita käännellä tosi varovasti kännykän kameraa eri kulmiin ja pidä mikroskooppia paikoillaan. Itse laitan kännykän melkein kiinni mikroskoopin linssiin. Sitä saa vähän aikaa kikkailla että saa kuvan terväväksi :)

Hei jee, joku muukin "mikroilee" :D

Koita käännellä tosi varovasti kännykän kameraa eri kulmiin ja pidä mikroskooppia paikoillaan. Itse laitan kännykän melkein kiinni mikroskoopin linssiin. Sitä saa vähän aikaa kikkailla että saa kuvan terväväksi :)

Juu, koitetaan! :) Tää oli mun eka yritys kuvailla niin pikkasen hakee tekniikkaa! :D

Siis ette usko!! Kotitesti.fi:stä tilaamani testit ei oo VIELÄKÄÄN tullu :(
No, ehkä se onkin ihan hyvä juttu :D kun asiaa miettii.

Tilasin ne tiistaina ennen klo 12!! Täytyy sanoa että raskauskeiju toimittaa paremmin. Niillä on jo seuraavana päivänä perillä toimitus.. :( kotitestillä on ilmainen toimitus. Siksi se varmaan kestää.

Mrs. Smithin Jääkukat näyttävät lupaaville :) Odotan huomista testiäsi!
Tänään itse testattu nega, turhaan edes kuvaa lataan :( Onneksi meillä on jo aika saatu sairaalaan. kaksi kiertoa välissä.

Juu, pitää käydä. Soitin neuvolaan ja laittoi lähetteen menemään, minulla on kontrolli ensviikon torstaina et näkee lähteekö tuo hcg nyt kunnolla nousemaan ku nyt noin matala.

Takaisin