Plussa vai ei?

Mrs.Smith, hyvältä näyttää! :)

Mistä tilasit ton mikroskoopin ja mitä tuli maksamaan? Tai mitä kaikkee tarvikkeita ja härpäkkeitä tuollaiseen tarttee?

Mrs.Smith, hyvältä näyttää! :)

Mistä tilasit ton mikroskoopin ja mitä tuli maksamaan? Tai mitä kaikkee tarvikkeita ja härpäkkeitä tuollaiseen tarttee?

No niin mäki ajattelen!! :) :)

Tilasin sen muistaakseni kotitesti.fi:stä. Merkki on Moonlight mutta suosittelen sellaista mallia missä valo syttyy pohjassa olevasta napista painamalla. Tässä mun täytyy pyörittää "huulipunan" pohjasta patteriluukku kiinni jotta valo syttyy. Se on vähän hankala.

Maksoi jotain 35e ja tähän ei mitään muuta tarvitse kuin vaihtopatterit sitten joskus kaukana tulevaisuudessa :)

Mrs.Smith saatko suoraan kännykameralla otettua tuon kuvan, vai onko sulla siihen joku erillinen adapteri tai suurennuslasi :rolleyes: aion duunipäivän jälkeen tilata tuon sylkitestin, mutta "kaverin puolesta kyselen" :angelic: :laughing002

Mrs.Smith saatko suoraan kännykameralla otettua tuon kuvan, vai onko sulla siihen joku erillinen adapteri tai suurennuslasi :rolleyes: aion duunipäivän jälkeen tilata tuon sylkitestin, mutta "kaverin puolesta kyselen" :angelic: :laughing002

Ällistyin kun kokeilin ottaa kuvaa miskroskoopinlinssistä! Se on todella helppoa. Mul on ihan perus samsung ja laitan vaan kameran linssin siihen mihin silmä menee ja pikkusen kun zoomailee ja tarkentaa saa noin hienoja kuvia! Niitä on jopa helpompi katsoa kännykästä koska pystyy suurentamaan kuvaa vielä entisestään :)

Voi vitsi kun on jännää Mrs.Smith.. tähän kiertoon en taida keretä tuota enää hommata kun kp10 tai 11 ja ovislimat ja -kivut on jo päällä.. mutta ens kiertoon tilaan! Ihan huippu vehe :D !! Tahtookans!

Voi vitsi kun on jännää Mrs.Smith.. tähän kiertoon en taida keretä tuota enää hommata kun kp10 tai 11 ja ovislimat ja -kivut on jo päällä.. mutta ens kiertoon tilaan! Ihan huippu vehe :D !! Tahtookans!

Joo samaa mieltä mut aluks tän tulkinta on kyl vähän haastavaa. Varmaan ensi kierrolla olen taitavampi tämän jos ei nyt tärppää. :)

Erityisen jännää minusta on että tämä periaatteessa näyttää jos alkio kiinnittyy ja estrogeeni lähtee nousuun. Eli siis dpo7 ja siitä eteenpäin "voi testata raskautta".

Mutta kaikille innokkaille testaajille suosittelen mikroskooppia :) tää on jännä ja kiva ja tässä oppii uutta omasta kehostaan :) :)

Miekin oon täällä tuota mikroskooppijuttua seurannu, pitäsköhän itekkin hommata sit kun kakkosta aletaan yrittään! :D Ihan hitsin mielenkiintosta ja pieni nörtti sisälläni on ihan innossaan, etenkin kun ei tarvi pissien ja pidättämisten kanssa säätää :D Miltäs kukkaset näyttää tänään? ;)

Miekin oon täällä tuota mikroskooppijuttua seurannu, pitäsköhän itekkin hommata sit kun kakkosta aletaan yrittään! :D Ihan hitsin mielenkiintosta ja pieni nörtti sisälläni on ihan innossaan, etenkin kun ei tarvi pissien ja pidättämisten kanssa säätää :D Miltäs kukkaset näyttää tänään? ;)

Otin näytteen aamulla ja jätin kuivumaan. Laitan kuvan kahdelta ku käyn kotona :) jännittää! Jos kukat on hävinny tai niitä on vain saman verran, ei se tiedä hyvää projektille :/

Ja lisäksi pahanilmanlintu app ennustaa kuukautisia jo 3 pvn kuluttua! Ja se kyllä sopii hyvin tuntemuksiin vatsanseudulla :(
Mutta katsotaan ennenku masennutaan :D

Ps. Mikroskoopin huonoja puolia: tässä saa jo tosissaan tsempata itteään että uskaltaa kattoa linssiin :D :D

Niin ja jos on menkat tulossa, jääkukkien pitäisi ymmärtääksen kadota kokonaan. Ennen menkkoja voi tulla estrogeeni nousu mutta se loppuu ennen menkkoja. Siis
kukat :)
Ei kukkia :( :(

Hei oliko joskus täällä puhetta että mitä ihmettä se tarkoitti kun raskaustestiin tulee oikein "kuoppa" viivanpaikalle, oikein selvästi erottuva? Ja kun siis testi on muuten onnistunut, kontrolliviiva paikallaan ym? :woot:

Hei! Eikös tässä ole viiva vai mikä tämä on niin haalee on.. mutta jotai näkyy mun mielest, mitä mieltä ootte? ☺️

Liitteet

• IMG_1249.JPG
    IMG_1249.JPG
    266.4 KB · Katsottu: 375
Hei oliko joskus täällä puhetta että mitä ihmettä se tarkoitti kun raskaustestiin tulee oikein "kuoppa" viivanpaikalle, oikein selvästi erottuva? Ja kun siis testi on muuten onnistunut, kontrolliviiva paikallaan ym? :woot:

Mieki tahtoisin tietää[emoji4]

d2fd0fd3f31b04c5a7540b3583db424e

Jes jes jes jes jeeeeeeessss!!!!! :) :) :)

Vasen tänään, oikea eilen! Tänään noin 75% pinta-alasta on jääkukkaa!! Eilen oli vain 50%.

Sanoisin että estrogeenitaso nousee! :) :) :)

Ps. Anteeksi ON, en osaa sanoa testiviivan kuopista muuta kuin että kerran mulla oli halpis jossa oli iso kuoppa viivan kohdalla -> heitin sen suoraan roskiin.

Moikka.
Kyselin aikasemmin onko plussa vai ei ja edelleen näyttäs olevan samanlainen haalea viiva kuin aikaisemmassa testissä.

Olen välissä tehnyt eri merkkienkin testejä ja kaikissa näkyy tuo hieman punertava haalea viiva.. Raskausoireitakin löytyis. Mutta testin viiva ei tummene ni mitähän oireita nämä sitten ovat, jos ei raskaus?

Tämä testi on hieman tuhoutunut, kun koira sitä päätti tuhota :D toivottavasti siitä saa silti selvää.
Testi on tehty aamulla.

Liitteet

• 1500397648093.jpg
    1500397648093.jpg
    17 KB · Katsottu: 348
Takaisin