Plussa vai ei?

Mulla toi vahvistumaton hyvin hyvin haalea viiva oli kemiallinen raskaus. Menkat tuli kaksi päivää myöhässäo_O Ja koko viikon aikana ei vahvistunut vaikka tein monta monta testiä...

Muokattu viimeksi:
Eli ON tullu testiajalla eli sillon toi on musta oikea haamu eli jatka testaamista 48h välein :)

Kiitos, ei haittaa väärin sanominen :)
Minäpä jatkan!
Osaisitko sanoa miksi viiva ei ole vahvistunut juurikaan?

Kiitos, ei haittaa väärin sanominen :)
Minäpä jatkan!
Osaisitko sanoa miksi viiva ei ole vahvistunut juurikaan?

No valitettavasti kyseessä voi olla esim kemiallinen raskaus niinku Rianne kirjoittaa. Eli hedelmöittynyt munasolu on hipaissut kohtua niin että testiin tulee hento viiva mutta ei ole kinnittynyt. Ja kuukautiset tulee ehkä vähän myöhässä.
Toivottavasti ei ole kyse siitä mutta se on yksi selitys

656f9c1042a139030ecf4e8bf2b819e2

Jjooh.... okei. Vasen on tänään dpo 10 ja oikea dpo 9.

Tänään kuvio on tiheämpi ja monimutkaisempi... mutta (tästä lähikuvasta sitä ei näe) tämän päivän näytteessä taas vain 50% alueesta on jääkukkaa... haittaakohan se? :s

Ja postista kolahti cb:n early testejä 2kpl...
Pidättekö ihan hulluna jos testaan huomenna aamupissasta dpo 11?

Mrs.Smith, näyttää lupaavalta, eikä oo yhtään hullua testata jo huomenna :wink Mä oon vaan yhdestä lapsesta malttanut odottaa et menkat olis myöhässä, muista testailin jo useamman päivän aiemmin ja hyvin näkyi testissä:happy:

Mrs. Smith nyt on jännää!! Mä testasin tässä kierrossa ekan dpo 11 ja sain haaleen viivan. Toki se viiva ei oo sit vahvistunu siitä, mut tuli kuitenkin :D Testaa vaan, kun me kaikki jännätään sun puolesta!

Mulla huomenna dpo 14 ja ajattelin olla testaamatta, kun noi viivat ei oo vahvistunut. Testaan sit dpo 15, jos menkat ei oo alkanu. Tänään satunnaista ruskeeta turhua tullu ja välillä etoo. Luulen että on kemiallinen.

Kiva että useampi testaa huomenna niin saa edes jonkun testejä tihrustella! :D

Peukut pystyyn huomisen testailijoille!

Täällä vaan odotellaan seuraavan kierron alkua :sad001
PauliinaS kp17 dpo3tai4 yk10

Huomenta! Kirkas nega mutta epäherkkä testi 25. Teen herkän kun tulen kotiin :) hauskaa päivää kaikille

Kannattaako tehdä päiväpissasta? Eiks ne oo haaleempia?

Mulla alko illalla päänsärky hiipiä ja nytkin vähän taustalla, joten luulen että tänään iskee kunnolla päälle ja menkat saapuu huomenna tai ylihuomenna.

Kp 34/35-39, yk 5, dpo 14

Takaisin