Raskausoireet

Hikoilu :/ yöllä oli sänky ihan märkä.. Tätä hikoilua en muista kun esikoisen raskaudessa ihan loppu päässä
 
Mytty, mulla on tänään ollut myös samaa. Tosin osittain saattanut olla vähän tuskanhikeäkin, selkä tuntuu tosi kipeälle. Kaipaisin nyt kovasti että joku sanoisi ettei alaselkäsärky välttämättä merkkaa mitään pahaa...Tiedän että tapauksessani tää ei nyt välttämättä edes liity raskauteen, vaan tosiaan asentojumitus huonossa asennossa nukuttujen öiden takia... silti km-pelko nostaa rumaa päätään.

Tein jopa yhden testinkin taas... kuvassa haaleampi tehty arvioitu rv 3+6, toinen ja tummempi 4+4 (tänään )Screenshot_2017-06-06-09-17-42.png

Muuten oireet aaltoilee. Lievää pahoinvointia, huimausta ja vilua ollut ilmoilla.
 
Mulla on joka raskaudessa alku ollu selän kans takkuumista varsinki jos nukun huonosti! :) mä en oo siitä ikinä saanu mitään paniikkeja mutta oon muutenkin selkä ongelmainen. Viiva ainakin näyttää hyvältä ettei ainakaan sen puolesta kannata jännätä :) täälä kans niin aaltoilevaa oireet ne hetket kun missään ei tunnu niin oon pissimässä tikkuun että nytkö se viiva hävis :D hölmöä koska pienintäkään vuotoa ei ole niin mihin se viivakaan siitä häipyy. Ihmismieli on kummallinen! Mulla on aika luottavainen olo ollut toki välillä tulee pieni pelko mutta häviääkin suht nopeasti ja se johtuu siitä että en kauheasti lasiin sylje jos alkoholia on tarjolla ja helposti juon iltaisin yhden raskaana ollessa alkoholin näkeminenki saa etovan olon molemmat kkm mulla tuli aivan hirveä himo juoda se lasi viiniä
 
Kiitos ihanat, hiukan paremmalla mielellä työpäivään. :Heartred
 
Mulla on kans ollu vähän alkaselkä kipeenä varsinki iltasin jos oon paljo touhunnu päivän aikana. Samanlaista oli myös esikoisen raskausaikana joten tuskin on mitään vakavaa!:)
 
Selkäkipu oli ekoja oireita, nyt jäänyt pois :wink

Tämä jatkuva etova olo ärsyttää :inpain: ! Tullu oltua lomalla muutama viikko, maanantaina töihin. Raskas fyysinen työ.Työpari lähtee lomalle, eli tiedossa 8 raskasta ja stessaavaa viikkoa :sorry: !!
 
Täällä kans toi hikoilu! Aamusin on hiki, iltasin palelen oikein olan takaa.

Sit päivällä vois nukkua vaikka kuinka, mutta yöllä ei meinaa millään saada nukuttua :banghead:
 
Mua kans on muutaman kerran huimannu!

Tekispä mullaki kahvi pahaa.. tulee juotua liian paljo mut nyt oon yrittäny vähentää. Se vaan on liian hyvää:sorry:

Vaihda kofeiinittomaan, niin mäkin oon tehny :)
 
Pahoinvoinnista on tullu ihan päivittäistä. Ainoostaan syödessä ei yrjötä. Sekä ennen että jälkeen syömisen kyllä. Päänsärky kans vaivaa, ja paleleminen.
 
Mullakaan ei voi oikeestaan puhua mistään AAMUpahoinvoinnista, tää painottuu enemmän näköjään iltapäiviin. Eilen oli ekaa kertaa, nyt taas :arghh:
 
Mulla alkoi myös pahoinvointi.. Ei ole kaukana, että pönttöä pitää alkaa halaamaan :sad001
 
Nyt on muutaman päivän ollut voimakasta alavatsakipua, kuitenkin ohimenevää, niinkun melko kovat menkkakivut, välillä tulee se kipuhetki, kestää ehkä vartin ja sit taas on kivutonta aikaa. Taisinkin ehtiä marista kun ei oikein ollut oireita... :D rinnat on kävellessä kipeät tavallisissa rintaliiveissä. Sporttiliiveillä saa litistettyä paremmin niin ei hölsky.
 
Tänään puski yhtäkkiä muutama kuuma aalto ja hikoilin kuin pikkupossu naama punaisena.. :oops: Äkkiä otinkin kännykän käteen ja ottamaan selvää onko normaalia. Kyllä se vissii on, vaikka palelu taitaa olla yleisempää ainakin tässä alkuvaiheessa.. Mua ei oo ainakaan tietoisesti paleltanut missään vaiheessa, tosin tuntuu että päivittäin tulee joku uusi oire, ja joku mitä oli aiemmin jää ainakin hetkeksi pois.. :wacky:
 
Mullaki on ollu tännään tosissaan kuuma. Nytkin on ikkuna auki ja töissä tuntu, että läkähtyy. Ja päänsärky, sitä on ollu monena päivänä.
 
Nyt mäkin pääsen tänne kirjottaan.. oireina ollu kokoaikanen nälkä, voisin vaan syyä kokoajan. Aivastelua ja nenä vuotaa. Närästää.
 
Oisko vinkkejä mikä auttais päänsärkyyn? Panadolista ei tunnu olevan mitään apua :sad001
 
Takaisin
Top