Nt-ultra

Täällä saatiin nt-ultrassa myös lohduttomia uutisia. Tiitiäinen oli kyllä elossa, mutta kätilö totesi oitis, ettei aivojen kehitystä ole tapahtunut riittävästi. Saatiin vahva epäily anenkefaliasta, joka vahvistunee tänään äitiyspolilla (lapsi ei syntymänsä jälkeen eläisi kuin korkeintaan muutaman tunnin jos sinne saakka selviäisi). Jotenkin tässä tilanteessa pikkuisen puolesta toivoisin, että olisi mennyt spontaanisti kesken jo aiemmin, vaikka eihän se omaa surua olisi vähentänyt yhtään. Jos jotain hyviä puolia haetaan, niin johtuu yleensä vaan äärimmäisen huonosta tuurista, sillä foolihappolisääkin tullut syötyä lähes tuplat suosituksiin nähden. Olo on murtunut, lamaantunut ja vihainenkin (miten tämä on mahdollista?). Mutta samalla olo on kuitenkin toiveikas. Ehkä tästä selvitään ja saadaan vielä mahdollisuus!:Heartred

Toivon sydämeni pohjasta, että jokaisella teistä odotus sujuisi ongelmitta loppuun asti! Suojelusenkeleitä jokaiselle matkaan.:Heartbigred
 
Kiitos yllätysäiskä. Enkeleitä tarvitaan tällä vaativalla matkalla.

Ihan todella ikävää kuultavaa. Onneksi kuitenkin tällaiset asiat selviävät jo nt-ultrassa eikä vasta rakenneultrassa. Toivon todella ihmettä vielä asian suhteen ja väärää diagnoosiepäilyä, mutta jos näin todella on niin teille uutta mahdollisuutta :Heartred suuri halaus täältä.
 
Voimia teille Yllätysäiskä, ihan kamala uutinen :sad001
 
Voi ei Yllätysäiskä! Olipa ikäviä uutisia! Kovasti voimia ja jaksamista raskaan asian keskellä :Heartred
 
Soittivat nyt sielt neuvolasta. On otettu multa ne verikokeet! :D ja on niin kuten käviki jo mielessä että ne tulokset ei sais näkyy omassakannassa. On sovittu että niit ei sinne laitettais jotta ei aiheuta huolta ja murhetta kun niin moni asia vaikuttaa niihin tuloksiin. Hoitaja näki ne tulokset koneella ja siel oli myös suhdeluvut, mutta koska se ei niistä osaa kauheesti sanoo enkä mäkää ymmärrä niitä ni sovittii ettei edes kerro :) kuitenkin sain normaalin tuloksen eikä aihetta lisätutkimuksille ni se riittää :)
 
Voi ei yllätysäiskä! :sad001 Niin surullista. Kaikkea hyvää teille jatkoon :)

Kardulla, no hyvä tietää, et siihen on syy miksei ne näy siel kannassa. Aika jännä vaan, että joillain on tulokset näkyvillä! Mä oon kyllä ihan tyytyväinen, ettei omakannassa näkyny mitään lukuja :)
 
Täällä käytiin maanantaina ultrassa, itkuhan siinä pääsi jo heti kun ovesta mentiin sisään kun jännitti niiiin paljon. Olin lähes varma että on tuulimuna, äidillänikin kun on tmraskaus ollut ensimmäisenä. Kätilö kuitenkin heti sai pikkuisen kuviin ja totesi että täällä ollaan kotosalla [emoji173]️ jännitys loppui siihen paikkaan. Pieni pyöri siellä kuin väkkärä itsensä ympäri niin ei meinattu saada mittailtua tai kuunneltua kunnolla sydänääntä, saatiin siis hetki kauemmin ihastella lapsukaista [emoji4] kaikki oli kunnossa ja kehittynyt niinkuin tähän mennessä kuuluukin [emoji173]️
 
Voimia yllätystäiskälle! Ihan kamalaa :sad001
 
Voi ei yllätysäiskä on kauheeta kuulla tuommosia uutisia, toivottavasti tärppää pian uudelleen voimia tulevaan :sad001
 
Käytiin tänään ultrassa ja kaikki oli hyvin. Nähtiin jo vähän rakennettakin: sydän, aivot ja vatsalaukku. Ihan uskomatonta miten hyvin näkyy jo nyt.
Kerrottiin esikoiselle (4v) ja aloitin kysymällä että muistaako että äiti ja isi kävi ottamassa kuvan tänään ja näytin kuvaa ja kysyin miltä se näyttää niin vastaus oli KOALA tämä oli siis 3d kuva.

Koalaa odotellessa
 
Hirmuisesti voimia Yllätysäiskä :sad001:Heartred
Toivottavasti olisi vaan väärä hälytys,ja kaikki menisi hyvin :Heartred
 
Hei te joille on tulleet veriseulan tulokset omakantaan tai jollain muulla tavalla. Kauanko niissä suunnilleen meni vai kuuleeko ne vasta nt-ultrassa? Mulla ois maanantaina testit. Niin ja laskeeko ne sen tuloksen viimeisten menkkojen mukaan kun mulla ei ainakaan sillain pidä paikkaansa kun näyttäis viikon liian vähän viikkoja..
 
Muistaakseni tulokset tuli tosi nopeasti ja sitten ultran jälkeen korjatut luvut. Niissä sitten ultran mukaiset viikot huomioitu.
 
Hei te joille on tulleet veriseulan tulokset omakantaan tai jollain muulla tavalla. Kauanko niissä suunnilleen meni vai kuuleeko ne vasta nt-ultrassa? Mulla ois maanantaina testit. Niin ja laskeeko ne sen tuloksen viimeisten menkkojen mukaan kun mulla ei ainakaan sillain pidä paikkaansa kun näyttäis viikon liian vähän viikkoja..

Mulla ainakin tulokset näkyivät omakannassa vuorokauden sisällä siitä kun kävin ne antamassa :) En tiedä, miten laskivat, mutta mulla luki lopussa, että "B -Leuk 9.0*. Ei tarvetta lisätoimenpiteille. Muuten vastatut arvot viitealueella" ja "kaikki kunnossa". Mulla ei ole vielä nt-ultraa ollut, eli en tiedä korjaavatko kuinka paljon arvoja tai lausuntojaan tuosta. Mä tosin kävin jo yhdessä ultrassa aikaisemmin, jossa laskettua aikaa korjattiin, minkä takia menin myös labroihin eri aikaan kuin kuukautisten loppumisen perusteella olisin mennyt, joten uskoisin, että näiden ultraviikkojen perusteella on lausuntoni annettu. Jos ovat neuvolassa tietoisia sun ei-kuukautisten-mukaisista viikoista, uskoisin, että samoin laskevat sulla sen perusteella tulokset. Mutta en voi tosiaan varmasti sanoa!
 
Huomenna ois nt-ultra. Olen aivan paniikissa. Uhkasin jo, että mies saa mennä sinne yksin!!! :D Mitään varsinaista syytä ei ole, mutta ekan raskauden km selvisi vasta ultrassa, vaikka olikin keskeytynyt jo viikolla 7. :sad001 Miehen mielestä ei ole syytä huoleen, kun meillä jo yksi lapsi on. Voiko noin ajatella?? :O Kyllä ne kivut ja murhe ois ihan yhtä suuria tuosta yhdestä höpöttäjästä huolimatta. :/ Miehet taas... :)
 
Hurrikaani ja yllätysäiskä miten kamalia uutisia. Voimaa suruunne ja kaikkea hyvää jatkoon.
 
Hurrikaani ja yllätysäiskä, kovasti voimia teille ja läheisille!

Kävin tällä viikolla nt-ultrassa, kaikki hyvin! Turvotusta yritettiin pitkään mitata ja lopulta se saatiin mitattua.
Mulla yks arvo verikokeessa vähän matala, käyn sit äitiyspolilla lähempänä loppua istukan seurannassa, miten toimii jne. Ei tarvi kuulemma ressata, näin sano kätilö.
 
Takaisin
Top