Nt-ultra

Nyt tuli kutsu nt-ultraan. Perjantaina 16.6. Eli onkin aikasemmalla viikolla kuin neuvolasta epäili. Nyt täytyy sit ruveta miettimään mistä lapsille hoitaja siksi aikaa.

Mäki ootan innolla sitä kirjettä. Mietin tässä et soitan parin päivän sisällä naikkarille jollei ala kuulumaan.. kuulemma jää joskus 'jumiin' etteivät o saanu neuvolasta tietoa tms..
Mulla kyllä neuvolan mukaan vasta torstaina 11+0, mut silti..

Kaikki oli eilen hyvin Nt-ultrassa. Siellä se vaaveli vilkutteli.
Ultrassa tosin kesti aika kauan, koska ei millään saatu niskaa näkyviin. Siinä sai yskiä ja mahaa heilutella jne.
Niskaturvotus 1.11, pitää olla alle 3. Verikoe tulokset menee meiltä Kuopioon ja jos niissä on jotain, niin kahden päivän päästä ollaan yhteydessä, muuten emme kuule mitää. Tämä oli käytäntö esikoisenkin kanssa.

Aivot olivat jakautuneet, raajat kunnossa ja mitaltaan vastasi 11+4, eli päivää "nuorempi" kuin varhaisultran mukaan, mutta LA pysyy samana.

Esikoiselle (2,5v) näytin kuvaa ja tyttö tokaisi "en miä nää", kun näytin että no tässä on pää, jalat, masu.... Niin vastaus oli "en miä nää, vauva piilossa"
Kun kysyin haluaako hän tytön vai pojan, vastaus oli "tyttö, mutta isi haluaa veli"

Ultrassa käyty ja kirpulla kaikki hyvin :)
Vastasi viikkoja 12+5, laskettu aika siirtyi 8.12.
Oli kyllä superhelpotus nähdä pieni, ja meidän ultraaja oli aivan mahtava, näytti 4D kuvaakin pienestä ja saatiin kuvia muistoksi isompi nippu :happy: sanoi myös samalla ettei tarvitse lisätutkimuksia, ja kaikki on tässä vaiheessa niinkuin pitääkin. Rakenneultra on sitten 28.7, tuntuu hurjalta odottaa kaksi kuukautta siihen että näkee kirpun uudelleen!

Nt-ultrassa käyty ja kaikki hyvin :Heartred
Vilkas kaveri, välillä oli selin ja välillä mahallaan :hilarious: niskaturvotus 1,2 pisimmillään. Kaikki kehittynyt normaalisti ja verikokeiden perusteella kaikki riskit todella pieniä, esim. Downin mahdollisuus 1:47000. :) tyyppi oli päivän vanhempi eli laskettuaika siirtyi päivällä aikaisemmaksi, 5.12.. nyt voi huokaista ja alkaa nauttimaan tästä :)

Heei mul ei ollu mitää suhde lukuu tosta downista siinä kirjeessä minkä sain? :s luki että normaali tulos eikä lisääntynyttä riskiä. Ei aiheuta jatkotutkimuksii.

EDIT: Noni kävin sit siel omassa kannassa kattoo tuloksii. Joo ilmeisesti ollu joskus toxoplasma ku luki tulos viittaa vanhaan toxoplasmaimmuniteettiin. Eli ei enää hätää :p mutta mulla ei ollu mitää s-pappa tai hcg merkintöi siel???? :s näkyyks ne kaikil siel? Oli kyl kaikki muut virtsa, veriryhmät ja äitiseula. Eikai vaa o jättäny mult ottamatta niit! :o

Muokattu viimeksi:
Heei mul ei ollu mitää suhde lukuu tosta downista siinä kirjeessä minkä sain? :s luki että normaali tulos eikä lisääntynyttä riskiä. Ei aiheuta jatkotutkimuksii.

EDIT: Noni kävin sit siel omassa kannassa kattoo tuloksii. Joo ilmeisesti ollu joskus toxoplasma ku luki tulos viittaa vanhaan toxoplasmaimmuniteettiin. Eli ei enää hätää :p mutta mulla ei ollu mitää s-pappa tai hcg merkintöi siel???? :s näkyyks ne kaikil siel? Oli kyl kaikki muut virtsa, veriryhmät ja äitiseula. Eikai vaa o jättäny mult ottamatta niit! :eek:

Mullakaan ei siinä kirjeessä ollut suhdelukuja. Ainoastaan toi, että "ei aihetta jatkotutkimuksille".

No, mielenkiinnosta sit aattelin omakannasta vilkaista noita tuloksia. Mulla siellä näkyy vaan ne kaikki kokeet, jotka on otettu, mutta ei tuloksia mistään:eek: no enpä voi ainakaa murehtia niitä ku en edes tiedä:grin
Minkähän takia siellä ei näy niitä?

Mullakaan ei siinä kirjeessä ollut suhdelukuja. Ainoastaan toi, että "ei aihetta jatkotutkimuksille".

No, mielenkiinnosta sit aattelin omakannasta vilkaista noita tuloksia. Mulla siellä näkyy vaan ne kaikki kokeet, jotka on otettu, mutta ei tuloksia mistään:eek: no enpä voi ainakaa murehtia niitä ku en edes tiedä:grin
Minkähän takia siellä ei näy niitä?

Mulla jo iski paniikki et ne o jäänykki ottamatta ja soitin jo neuvolan takasisoitto järjestelmää ni soittaa huomen takas klo 12.15. Ku kaike lisäks se hoitaja joka otti verikokeet viel päivitteli sii et vähä kestää ku uus ohjelma tullu ja viel opettelemista! Ni nyt sit mietin et apua jos onki jääny ottamatta :(

Kardulla oliko sulla lähete mukana sinne?

Kardulla oliko sulla lähete mukana sinne?

Ai verikokeisiin? Joo oli neuvola tädiltä missä oli lisänä toi toxoplasma :) siis että koneelta se verikokeen ottaja sen lähetteen löys ja viel puhuki äänee äitiseulasta.

Minulla ei näkynyt Kannassa mitään tuloksia, vaan ne näkyi Oulun omahoito -sivulla. Onko teillä muilla vastaavia sivuja?

Minulla ei näkynyt Kannassa mitään tuloksia, vaan ne näkyi Oulun omahoito -sivulla. Onko teillä muilla vastaavia sivuja?

En tiiä muist sivuista :s outoo ku muut tulokset oli siel (kauhee litanja). Hmm oisko tarkotuksel jätetty pois ettei vois tutkii niitä ja stressaantuu etukätee ;) toisaalt myös kaikki tulokset ei heti välttämättä näy. Noh selvii huomen ku neuvola soittaa :)

Mulla ei ainakaan joskus hiv ja hepatiitti näkyny omakannassa vaikka muut näkyskin. Onkohan että ne ei jostain syystä laita sitten kaikista vakavimpia sinne :D

Ei munkaan tulokset ole siellä kannassa näkynyt enkä ainakaan vielä ole saanut paperista versiota tuloksista. Ultraava lääkäri kertoi suullisesti niitä tuloksia ja suhdelukuja :)

Takaisin