Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heei mul ei ollu mitää suhde lukuu tosta downista siinä kirjeessä minkä sain? :s luki että normaali tulos eikä lisääntynyttä riskiä. Ei aiheuta jatkotutkimuksii.
EDIT: Noni kävin sit siel omassa kannassa kattoo tuloksii. Joo ilmeisesti ollu joskus toxoplasma ku luki tulos viittaa vanhaan toxoplasmaimmuniteettiin. Eli ei enää hätää mutta mulla ei ollu mitää s-pappa tai hcg merkintöi siel???? :s näkyyks ne kaikil siel? Oli kyl kaikki muut virtsa, veriryhmät ja äitiseula. Eikai vaa o jättäny mult ottamatta niit!
Mullakaan ei siinä kirjeessä ollut suhdelukuja. Ainoastaan toi, että "ei aihetta jatkotutkimuksille".
No, mielenkiinnosta sit aattelin omakannasta vilkaista noita tuloksia. Mulla siellä näkyy vaan ne kaikki kokeet, jotka on otettu, mutta ei tuloksia mistään no enpä voi ainakaa murehtia niitä ku en edes tiedä
Minkähän takia siellä ei näy niitä?
Kardulla oliko sulla lähete mukana sinne?
Minulla ei näkynyt Kannassa mitään tuloksia, vaan ne näkyi Oulun omahoito -sivulla. Onko teillä muilla vastaavia sivuja?