Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Oluwatobi! Ihan selkeä plussa :) Hena, pahoittelut menkoista ja negasta, uuteen kiertoon positiivisin mielin <3 Mikä Äipän tilanne? :)

Ei ole tilanteita o.O tai No alaselkään koskee ja ajoittain menkka jomoja mut täällä sitä vaaputaan eteenpäin:( mies tuli tänään töistä ja valitteli et on kipee olo, lihaksiin/päähän koskee ja lämpöä siin 37.2℃ nyt ei oikein olis hyvä hetki sairastua kun tänään poksuu rv 39 ja mulla semmonen fiilis et tää syntyy viikonloppuna... prkl!!!

Mulla niin ärsyttää kun ei ne menkat nyt sitten ala! Käytän kuukuppia ja vain muutama tippa tullut rusehtavaa valkovuotoa tänään. Olis nyt jommin kummin - menkat tai plussa!!!

Oi joi, Äippä, onko siellä havaittavissa manfluta? Se on paha se. No, jos lohduttaa mun sisko synnytti yksin tytön ja mies oli yhtäaikaa sappileikkauksessa samassa sairaalassa :D

Twisted joo kuoleman tauti on:D ei mua niinkään ton ukon sairastaminen vaan jos lapsiin/muhun tarttuu... Läheppä sitä sit synnyttämään kun pikku mussut kipeenä:( tai itse kuumeessa...

Niinhän se yleensä menee :) Ja meillähän mä en oo sairastanut viimeisen 6 vuoden aikana kuin 3 kertaa nuhaa. Koska ei äiti sairasta. Tää koti kaatuu, palaa tai romahtaa tai lapset kuolee nälkään jos äiti on kipeä. Tosin nyt on vissiin otsaontelon tulehdus mutta tadaa, koska mulla ei oo kuumetta, niin arvatkaa saanko mä levätä. En. Mut mies oli koko viime viikon saikulla jonku flunssan takia. Ja ei saatana se laittanut tikkua ristiin kotona. Kerran vissiin vauvalle syötti iltapuurot. Hohhoi. Toisaalta, kannattaa tähän ees neljättä kuumeilla kun ei yks tee mitään... Toisaalta. Ehkä se neljäs yksin menee siinä missä kolmekin... :D mut koputan puuta, mä aion ens viikon la lähtä yksin pikkusiskon polttareihin brunssille ja en pietä mitään kiirettä :P mä oon btw absolutisti joten baarit ei kiinnosta muutenkaan :)

Twisted ei kyllä yhtään mieltä lämmitä, ennemminkin vaan v*tuttaa enemmän jos tietää että jotakin olis voinu tarttua matkaan. Kuusi kertaa olen ollu todistetusti raskaana (ultrattu) joten sillä tiedolla en tee mitään että voin tulla raskaaksi.
Pitäs vaan malttaa aina odottaa ennen kun testailee ettei tule vääriä hälytyksiä. Ei tippuis niin korkealta kun menkat alkaa. Nyt siis lähtee yk 7 keskenmenon jälkeen (se sai alkunsa ekasta kierrosta ilman pillereitä) eli vois ehkä laskea että yk8. Inhottavinta on se kun joka kuukausi pitää jännätä vaikka mulla ei ole kun yksi munatorvi. Tarkoittaa siis käytännössä sitä että jos ovuloin oikealta en voi tulla raskaaksi. Ja koska en tiedä kummalta puolelta milloinkin ovuloin (voin vain arvailla oireista) niin aina ollaan samassa tyhmässä tilanteessa. Jos edes tietäs niin "hukka kuukautena" ei tarttis edes jännätä :/

Paitsi, no nyt kun näitä siskoja on 4 niin kokemuksia löytyy. Toinen sisko synnytti keskinmäistä 39 kuumeessa.. Että siihen en haluais. Ja anestesialääkäri puhkaisi nikamakalvon, sisko sai päälle spinaalipäänsäryn joka sitten veripaikalla hoidettiin. :D

Joo, pitää kyl olla sit julmettu tauti et äidin kaataa;) meillä oli syksyllä vatsa tauti(noro?) ja 2 lapsista + minä vuoronperään vessassa kun jostain päästä tulee jotain ja eipä siinä kipeänä voinut olla... vaikka kamala olo olikin niin kotityöt piti vaan saada tehtyä... mies tuli sit vikana kipeäksi, ei se kyl mitään oksentanut tms mut oli kyl sit niiiiiiin kipeä o.O kumma homma tää isän vs äidin sairastelu, äidille ei armoa anneta mut isi paralle armo ja lepo on itsestään selvyys;)

Kaipa se synnytys menis kuumeessakin mut en kyl halua kokeilla... ennemmin terveenä kun kipeänä siihen puserrukseen ;)

Niinpä. Kyllä sen jälkeen muutenkin on niin vähän aikaa toipua, varsinkin Tampereella, heti vaan kotiin kun pystyy käveleen ja meillä ainakin odotti sellainen kaaos kun oli monta päivää ollut käynnistyksessä. Hohhoi. Anoppi ei ainakaan täällä siivonnut... :/ miten muuten teiän anopit, onko kellään vmäistä anoppia? :D

Mun anopilla on tapoja ja juttuja joita en voi sietää mutta hän rakastaa siivoamista. Käy meillä pesemässä ikkunat ja tarvittaessa tekee suursiivon. Kesäisin kun on lomien ajan meillä talovahtina niin siivoaa ja pesee kaikki (välillä myös puhtaita :D ) pyykit. Tosin se järjestely ja muu aiheuttaa sitten mun veren paineen nousua kun en aina ihan tajua sen juttuja.
Lapsia hoitaa satunnaisesti ja isommat on hänellä aina vuoronperään yökylässä silloin kun sopii.

Mulla on kausia kun en voi sietää anoppia ollenkaan ja sitten on kausia kun tulen hänen kanssaan tosi hyvin toimeen.

Twisted, huoh... anoppi... siinä vasta tapaus! Me ollaan miehen kaa oltu yhdessä semmonen 9 vuotta ja anoppi pitää mua edelleen väliaikaisena viihteenä... se arvostelee mun kodin hoitoa, lasten hoitoa, työtä, persoonaa jnejne se on mulle sanonut et ei lapsia pitäis näin paljon tehdä vaan abortti ois parempi jos ei osaa ehkäsystä huolta pitää... miehelle sitten ylistää et miten ihanaa onkaan kun on lapsenlapsia... jos en oo kerännyt imuroida/siivota/leipoa enneku appi vanhemmat tulee 30min varotus ajalla vierailulle niin sit eletään sikolätissä... meillä siis siivous päivä perjantaisin ja imuroidaan yleensä päivittäin kun on tota hiekaa/koiran karvaa joka paikka muuten täynnä... muutenkin saan kuulla kuinka epäpätevä vaimo/äiti oon mut miehelle sit kuitenkin ylistää o.O toisin sanoin kun miehelle sanon mitä sen äiti mulle piikittelee niin se ei usko kun sen äiti haukkuu mut mun naama edessä mut miehelle kehuu ja sanoo ihan toista... en sit tiiä onko sillä jotain ongelmaa kopassa tms mut pirun ärsyttävää!

Ei vittu, kuulostaa Äippä pahalta. Mulla on vähän sama tilanne Henan kans. Mun anoppi.. No, appivanhemmat vetää viinaa aika ajoin, silloin ei olla missään tekemisissä. Viime kesänä ne suuttu ja oltiin 7 viikkoa välirikossa kun ei annettu niille uuden kämpän vara-avainta vaan annettiin mun siskolle. No, sit ne uudesta kämpästä heitti kaikkee "joo ette te voi tollasta tehä kun arvo laskee ja ei tohon voi vitriiniä laittaa. Ette te voi mitään u-sohvaa ostaa, ostatte kulmasohvan vaan" ei vittu. No jälkeenpäin kun kämppä saatiin kuntoon niin muuttu perserei'illä ääni kellossa.. No, nyt sit joka kerta kun siä käyää niin vaan jotain negatiivista paskaa. Ja mua arvosteltiin heti kun nukutaan perhepedissä. Ja mitä kaikkea... Ei vaan jaksais. Välillä tullaan toimeen anopin kans hyvin mut välillä en vaan jaksa. Ennen ne tykkäs mun pojista jotka on edellisestä liitosta mut kun tää meän yhteinen synty niin vittu hyvä kun puhuvat lapsilleni.. Kismittää..

No eipä kuulosta kovin hyvältä teilläkään:/ Onneksi toi mun anoppini asuu 200km päässä että ei usein nähä mut kun nähdään niin sekin liikaa;p

No huh huh teidän anoppeja :O
Silloinkun ensimmäistä odotettiin niin anopin mielestä se oli maailman loppu, ku oltiin niin nuoria ja olis pitänyt abortti tehdä. No kun lapsi syntyi niin muuttui ääni kellossa ja tullaan hyvin toimeen. Sittemmin kun appivanhemmat erosi ja löysivät uudet puolisot niin ollaan oltu erittäin vähän tekemisissä vaikka asuvat molemmat ~10km säteellä. Käyvät meillä synttäreillä, mutta siihen se jää. Eivät koskaan neuvo tai arvostele, mutta kääntöpuolena meidän nuoremmat vähän ujostelee niitä.

Takaisin