Ihanimmat käsityöt vauvalle

Junibea mulla kaavat piirrettynä mut vetoketju uupuu vielä et vois ommella :)
 
Tollaset valmistui. Jumppikset on kyllä ihania ja mä tykkään paljon tuosta hiiop kaavasta :)
Mistä ton mustavalkoisen kaava on? :) Ja käytätkö lastenvaatteisiin muitakin kuin Jujunan kaavoja? Pitäis alkaa itekin ompelemaan pienelle vaatteita, mutta aika vähän oon törmännyt vauvanvaatekaavoihin.
 
Mustavalkoinen on ottobresta, mutta jotain muutoksia tein. Voin katsoa sulle mikä lehti se oli :)

Pääsääntöisesti käytän ottobren kaavoja. Jujunan kaavoja mulla on vain housukaava ja 50cm jumppiskaava jonka isonsin kokoon 56cm.
 
Mulla on toi jujunan 56 kaava piirrettynä just. Mulla on jujunalt se Basic for babies kaavapaketti, mutten oo siitä vielä tehnyt ku yhet housut. Se kietaisubody on kuulemma vähä outo ni tein nyt paapiin kaavakirjalla noita kietaisuja :)
 
Mä oon vallan unohtanut noi Ottobre-lehdet. Itsellekin joskus niistä tehnyt jotain. Täytyy käydä tiistaina kirjastosta katsomassa olisiko siellä sopivia lehtiä.
 
Nuubel: tosi kiva toi äp-laatikon reunasuoja :Heartred

Mäki oon ommellut mutta en omalle vauvalle =D Laitan myöhemmin kuvia.
 
Junibea, aivan ihania olet taas tehnyt :) Tuo pupukin ja nuo rimpsuhousut ovat kyllä suloisia.. Ihmettelinkin miten hiljaista tässä keskustelussa on ollut, mutta oletkin tehnyt vaikka mitä. Teet kyllä melko monimutkaisiakin juttuja. Olen vähän kateellinen, sillä itse tulee yksinkertaistettua kaikki, mitä omaan käyttöön tulee. Ja mielelläni näen tekemäsi äitiyspakkauksen reunukset, jos niistä kuvan jostain löydät..
 
Minäkin sain unipesän vihdoin tehtyä kun sain käyttööni saumurin niin innostus lähti siitä ja yhdeltä istumalta tein koko työn :happy: Ajattelin että laitetaan se unipesä pinnasänkyyn niin ei oteta sitten tuota äitiyspakkauksen laatikkoa vuodekäyttöön ollenkaan, ainakaan aluksi jos unipesä miellyttää vauvaa. Ootteko ajatelleet käyttää unipesää myös vaunuissa vai vaan sisätiloissa? Lisäksi saumurille ois menossa teddykankainen karhupuku :rolleyes:
 
Täälläkin valmistunut ensimmäinen itsetehty makuupussin tuunaus ikivanhaan makuupussiin! kyllä se aika työn ja tuskan takana olikin, kun viimeksi ala-asteella ommellut vetoketjuja ompelukoneella.. Mutta ihan tyytyväinen lopputulokseen :) Kiva kun on nyt jotain itsetehtyäkin vauvalle.

1671b3bd86aaa4fde7e1e58696afe0c9
 
Äitiyspakkaus ei meillä ole näillä näkymin tulossa vuoteeksi. Tarkoitus olisi pitää sitä olohuoneessa, siihen voi sitten toisen laskea ja kait siinä voisi päiväunetkin ottaa.. suurin syy, miksi sen tein, on matkasänkynä. Niin pitkään kun vain menee..

Unipesää voisi käyttää pinnasängyssä ja jos siinä viihtyy paremmin kuin laatikossa, niin miksei sitäkin olohuoneessa.

Olen myös pohtinut molempien ulkokäyttöä. Meillä on lasitettu parveke, mutta vaunut joutuisi kuljettamaan koko asunnon läpi, jos niissä haluaisi nukuttaa.. siksi mietinkin, onnistuisko niissä jommassa kummassa päiväunet. Meillä kyllä on vaunuissa pehmeä kantokoppa, että voisi senkin vain nostaa parvekkeelle. Mutta uskaltaako niitä mitään jättää millaiselle alustalle? Paras vaihtoehto meidän parvekkeella on "sohva" eli kahden istuttava puutarhatuoli. Siihen kyllä syvyytensä ansiosta nämä kaikki mahtuisi.
 
Takaisin
Top