Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täti pakkailee jo kamojaan.. normaalit 7pvän runsaat menkat vaihtuikin 4pvän niukkoihin menkkoihin. Hääh. Yks kunnon vuotopäivä ja loput vaan tämmöstä tuhruttamista.. :D

Unicorn kp4/28

Mulla ei yleensä oo ollu hyvä pinna testailussa mun kuopuksen kohdalla oli kun raskaana olin nii jospa se nytkin ois + :D

Flunssa iski ja nyt tää päivä vielä töissä niin alkaa vapaat. Edelleen päivät kuluvat hitaasti eikä ihan vielä pääse bongailemaan ovista. Kp 8/25-26

Flunssa iski ja nyt tää päivä vielä töissä niin alkaa vapaat. Edelleen päivät kuluvat hitaasti eikä ihan vielä pääse bongailemaan ovista. Kp 8/25-26

Flunssa on vaan hyvä, kunhan saat pidettyä sen ovikseen ja vähän sen yli ;)

Mutta täälläkin päivät matelee.. kp4, plääh!

Täällä aivan sama. tuntuu kuin aika olis pysähtynyt ja tuntuu että odottaa jotain mutta sitten taas tulee se pessimisti olo. Mä en oikein osaa tehdä mitään tai keskittyä mihinkään. :/

Ihanaa unicorn ku olet taas äänessä :)

Ja kiitos kaikille eilen tsempeistä <3

Lume kp7-30/33

Täällä aivan sama. tuntuu kuin aika olis pysähtynyt ja tuntuu että odottaa jotain mutta sitten taas tulee se pessimisti olo. Mä en oikein osaa tehdä mitään tai keskittyä mihinkään. :/

Ihanaa unicorn ku olet taas äänessä :)

Ja kiitos kaikille eilen tsempeistä <3

Lume kp7-30/33

Täälläkin välillä tulee olo, että ajatukset pyörii vähän liikaa vauvahommissa.. ei osaa oikein ajatella/tehdä muuta.. :/

Mä ostin tänään Foreverin Aloevera-9pvä puhdistuskuurin ja aattelin vetästä sen nyt ens viikolla.. ompahan muuta ajateltavaa! :)

Pari päivää oon pysytellyt ihan vaan kotihommissa. Enkä hirveästi täällä pyörinyt. Kaikki kyllä luettu! Tänään taas väsyttänyt ihan hirveästi ja oon vaan ollut peiton alla kun esikoinen nukkunut..

Mitä sinne kuuluu ? :)

Sama homma mulla, oon käyny lukemassa, mutta en millään ole jaksanut kirjoitella. Mulla on nyt niin kauhee ahdistusvaihe kaiken suhteen, ärsyttää, stressaa ja ahdistaa vaan kaikki. :banghead:
Pitäis jaksaa lukea pääsykokeisiin, mut ei millään jää teksti päähän, eikä oikein motivaatiokaan riitä. Sit ehkä muutto edessä toiselle paikkakunnalle, ja jännittää saako mies sieltä töitä ja muutenkin kaikki muuttoon liittyvä stressaa. Ja sit kun ei sitä tärppiäkään kuulu.:/
Jospa pian helpottaa, kun pian on pääsykokeet ja kai ne miehen työasiatkin aika pian selkenee.
Mullakin oli aamulla vähän flunssainen olo. Ei varmaan haittaa jos tulee pikkunuha, ovis kun on tuloillaan.:D
Kp8/25-29, yk7. Parin päivän päästä jos alkais ovista metstästää.:)

Niin ja lopetin kp1 sen imetyksen, jospa se on ollut esteenä ja nyt tulis pian se tärppi.

Täälläkin välillä tulee olo, että ajatukset pyörii vähän liikaa vauvahommissa.. ei osaa oikein ajatella/tehdä muuta.. :/

Mä ostin tänään Foreverin Aloevera-9pvä puhdistuskuurin ja aattelin vetästä sen nyt ens viikolla.. ompahan muuta ajateltavaa! :)

Pari päivää oon pysytellyt ihan vaan kotihommissa. Enkä hirveästi täällä pyörinyt. Kaikki kyllä luettu! Tänään taas väsyttänyt ihan hirveästi ja oon vaan ollut peiton alla kun esikoinen nukkunut..

Mitä sinne kuuluu ? :)

No tässähän tämä. Noista clomeista nyt vielä päällimmäinen oire on aivan tajuton väsymys. Seilaan kodin, koulun ja työpaikan väliä. :) odotan niin paljon ensi viikon ultraa jotta näkee onko clomeista ollu mitään hyötyä :)

Harmi ku kaikilla oli samaan aikaan tikuttelut niin nyt ei oo mitään jännitettävää :D Sais olla tasasesti koko ajan jollain!

Mulla on viis viikkoa koulua jäljellä ja sit pitäis valmistua! Irtisanoin itteni eilen, joten opintovapaan jälkeen pitäis löytyä muita töitä. Ajattelin kyllä ensin ihan vähän vaan lomailla ja kokeilla mitä on kun ei tarvi tehdä mitään! :)

Nipsuliini kp 9/35-39, yk 3

Flunssa on vaan hyvä, kunhan saat pidettyä sen ovikseen ja vähän sen yli ;)

Mutta täälläkin päivät matelee.. kp4, plääh!

Ei tää flunssa muuten haittaisi, mutta työt päiväkodissa on yhtä niistämistä koko ajan :)
Tosin työt antaa hiukan muutakin ajateltavaa ;)

Harmi, että ollaan kaikki näin samoilla päivillä. Oisko edes jollain testaaminen ajankohtainen?

Täällä kp26, dpo10 mutta negaa näyttää :( taidan pääsiäisen olla testaamatta! testailen sit ens viikolla jos täti ei ehdi ensin!

No tässähän tämä. Noista clomeista nyt vielä päällimmäinen oire on aivan tajuton väsymys. Seilaan kodin, koulun ja työpaikan väliä. :) odotan niin paljon ensi viikon ultraa jotta näkee onko clomeista ollu mitään hyötyä :)

<3

Mitä ne clomit tekee? :)

Hyvää ja rauhallista, stressitöntä pääsiäistä kaikille kuumeilijoille! :chicken: :Heartred

Täällä kp6, negan testasin uudestaan vielä eilen, joten nyt hyvillä mielin pääsiäisen kunniaksi muutama lasi viiniä :p

Hiljaisuudesta palannut mammanhaave taas kyselee ja ihmettelee.. eli mulla oli ennen joulua pitkiä 40 päivän kiertoja. Söin tammi ja helmikuussa primoluteja ja kierrot sillon 27 ja 29. Tässä kierrossa niitä ottanukkaan. Nyt tän viikon tiistaina kp 27 alko tuhruttamaan, ja sitä on jatkunu tähänki päivään asti. Ihan minimaalisesti tulee, enimmäkseen rusehtavaa, välillä myös punaista. Mitä tää on? Menikö mulla aivan sekasin koko hormoonitoiminta?

Nii ja tuhannet onnittelut kaikille plussanneille! <3 me muut tullaan perässä!

Täällä kp22, oviksesta ei tietoa niin menkkoja odottelen alkavaksi keskiviikkona.

Koira astutettu ja sitä myöten piinaviikot alkoi :D

Täältäkin onnittelut viime aikoina plussanneille! :)

Täällä kp29/33, dpo 10. :D testailen varmaan alkuviikosta vasta, jos ei tätiä näy. Ja kun mies on nyt kerta pääsiäisen aikana kotona niin en haluu sillo testailla. :D

Takaisin