Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No nyt uusi kierto vihdoinkin alkoi. Hieman venyi totutusta...nyt vaan toivomaan tammikuun ihmettä..

Ja onnittelut plussasta Millottiina!

Tervetuloa uudet!

Tänään sanoin heipat menkoille (toivottavasti joksikin aikaa) ja lempi leiskuu meidän kodissa! Viime kuussa mies valitteli, että on pelkkää suorittamista, nyt panostetaan sitten kunnolla! [emoji23] Luottavainen olo, toivottavasti ei tarvitse kovin korkealta pudota!
Kevät on aina tälläistä aikaa, että väkisin kaikki hymyilyttää. Saataisiinpa me kaikki kunnon syyt hymyillä seuraavilla tikuttamisilla! <3
Kp6/30

Niin siis tarkennuksena, että minulla lämmöt kävivät tavallista luteaalivaihetta korkeammalla ja sitten laskivat takaisin tasolle, jolla yleensä ovat tässä vaiheessa kiertoa. :)

Tänään tuntui alavatsassa edellisestä (raskautumis-) kierrosta tuttua vihlontaa! :O Voi, kun olisikin kiinnittymisestä... <3 Vielä pitää muutama päivä jännäillä ennen testaamista.

Mä varmaan testailen huomenna aamulla, ja siitä seuraavan kerran maanantaina jos ei kuukautiset sitä ennen ala. Äitini tulee kylään, enkä halua silloin testailla. Tänä aamuna unohdin totaalisesti testata, mutta ei se varmaan haittaa, on vielä niin aikaiset päivätkin.

Mulla on ollut alamahalla taas jomotuksia useana päivänä, mutta näitähän nyt on viime kierroissa ollut ja mennyt enemmän ja vähemmän. Valkovuotoa on, jopa runsaasti, välillä tulee sellaista paksumpaa ja välillä ohuempaa (sorry yksityiskohdat...). Verta tai mitään siihen viittaavaa ei ole näkynyt, viime kierrossa tässä vaiheessa oli jo varmaan monena päivänä tullut väriä paperiin ja tuhrua. Unia olen kovasti nähnyt viime öinä, aika erikoisia ja kummallisia unia. Mutta eihän näistä nyt mitään johtopäätöksiä vetää. En oikein tiedä, miten jatketaan jos ei tästä kierrosta tule plussaa. Ajatus kun oli, että kolmas lapsi saisi syntyä ennenkuin kakkonen täyttää kolme, ja nyt on sen suhteen viimeinen mahdollisuus. Toisaalta tekisi mieli jättää koko juttu hautumaan jos nyt ei tärppää, mutta kun ei olla enää ihan nuoria, niin kovin kauaa ei varmaan kärsi jäädä odottelemaankaan. Vai pitäisikö sitä vaan jatkaa elämää tällä kokoonpanolla ja unohtaa lapsihaaveet?

Onnea Milottiinalle! <3 Ja tervetuloa edellisen kirjoituksen jälkeen mukaan tulleille uusille. =D

yk 4, kp 26/28, dpo kai 12

Näättekö viivaa tässä?[emoji1] Laitoin tonne plussa vai ei ketjuunkin.

Tämä siis dpo 10. Varmaan viivanpaikka [emoji20]

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1492150775.682440.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1492150775.682440.jpg
    57.8 KB · Katsottu: 207
Kata kyllä siinä musta ihan viiva näkyy! varovaiset onnittelut <3

Nyt ei oo tullut kauheesti kommentoitua mut käyn täällä kummiskin kokoajan lukemassa kommentteja ja yritän tykkäillä :)

Täällä vaan vieläkin ovista metsästetään.. Nyt siis Kp18 ja toivotaan että ovisplussa pärähtää tänään testiin! Viime kierrossa plussasin oviksen siis Kp 17. Ollaan kummiskin yritetty ahkerasti talletella :) Tässä kierrossa ei tunnu niin stressaavalta yritys ja koitan pitää itteki kiireisenä kodin ja esikoisen kanssa :)

Jaffa yk2 kp18/31?

Kata, toivotaan kovasti ettei ole kyseessä viivanpaikka. Minun silmään väriä kyllä näkyy. Eikun taas uusiksi parin päivän päästä! :happy119

Jaffa, jospa saisit oviksen piakkoin tikutettua, onnea siihen! Täällä päivät tuntuvat matelevan :grin (Vaikka tässä on tätä sisustusprojektia ollutkin, mikä on pitänyt vapaa-ajalla kiireisenä). Ois itsekin niin kiva päästä tikuttamaan ovista. Sovellus näyttää tässä kierrossa ovista kp 20 eli 27.4, sinne on vielä aikaa :grin Jospa menisi viikko nopeesti niin voisi testailun aloitella, on niin tylsää aikaa tämä alkukierto, ptyih :wtf:

Kirppu kp7/33 yk2

Kata, kyllä viiva näkyy ilman suurennuslasia :) nyt vaan vahvistumista viivalle!

Taidan ilmoittautua tännekin kuumeilemaan. Toistaiseksi olen seuraillut taustalta tätä ryhmää. Alustavasti tuolla toinen haaveissa ryhmässä on tehty diili tammikuun vauvasta. Sitä toivotaan. Nyt siis Dpo 9. Eilen testasin negan one stepillä kun en malttanut kuitenkaan odottaa. Nyt menkkajomoa joten katsotaan miten käy.

Amparo kp ??/?? Dpo 9 yk 2

Amparo,mulla tuntu kanssa eilen illalla menkkakipuja.Odotinkin niiden alkua tänään aamulla mut vielä ei näy.Uutta testiä vaan kehiin sullakin [emoji4]

Tais olla äsken liian laimee pissa ovistestiin kun ei näy ollenkaan toista viivaa.. Kannattaiskohan testata myöhemmin uudestaan vai vasta huomenna? Vai onkohan ovis jo mennyt ohi? toivottavasti ei ois ainakaan ovuloimaton kierto..

Tais olla äsken liian laimee pissa ovistestiin kun ei näy ollenkaan toista viivaa.. Kannattaiskohan testata myöhemmin uudestaan vai vasta huomenna? Vai onkohan ovis jo mennyt ohi? toivottavasti ei ois ainakaan ovuloimaton kierto..

Mulla myös ollut ongelmana, etten saa toista viivaa testiin tai tulee todella haaleana. Ja pidätystä monta tuntia aina. Flo:n mukaan ovis eilen, mutta tikkutestiin, enkä sylkitestiin ole mitään saanut. Menkat kyllä alkaa kutakuinkin silloin, kun Flo niin ennustaa.

Testaatko minkä merkkisillä testeillä?

Takaisin