Mä varmaan testailen huomenna aamulla, ja siitä seuraavan kerran maanantaina jos ei kuukautiset sitä ennen ala. Äitini tulee kylään, enkä halua silloin testailla. Tänä aamuna unohdin totaalisesti testata, mutta ei se varmaan haittaa, on vielä niin aikaiset päivätkin.
Mulla on ollut alamahalla taas jomotuksia useana päivänä, mutta näitähän nyt on viime kierroissa ollut ja mennyt enemmän ja vähemmän. Valkovuotoa on, jopa runsaasti, välillä tulee sellaista paksumpaa ja välillä ohuempaa (sorry yksityiskohdat...). Verta tai mitään siihen viittaavaa ei ole näkynyt, viime kierrossa tässä vaiheessa oli jo varmaan monena päivänä tullut väriä paperiin ja tuhrua. Unia olen kovasti nähnyt viime öinä, aika erikoisia ja kummallisia unia. Mutta eihän näistä nyt mitään johtopäätöksiä vetää. En oikein tiedä, miten jatketaan jos ei tästä kierrosta tule plussaa. Ajatus kun oli, että kolmas lapsi saisi syntyä ennenkuin kakkonen täyttää kolme, ja nyt on sen suhteen viimeinen mahdollisuus. Toisaalta tekisi mieli jättää koko juttu hautumaan jos nyt ei tärppää, mutta kun ei olla enää ihan nuoria, niin kovin kauaa ei varmaan kärsi jäädä odottelemaankaan. Vai pitäisikö sitä vaan jatkaa elämää tällä kokoonpanolla ja unohtaa lapsihaaveet?
Onnea Milottiinalle! <3 Ja tervetuloa edellisen kirjoituksen jälkeen mukaan tulleille uusille. =D
yk 4, kp 26/28, dpo kai 12