Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alinah, toivotaa et oireet sit häviää lääkkeillä! :)
Unicorn, valemenkat kunmiskii?! ;D
Flunssa iski ja nyt tää päivä vielä töissä niin alkaa vapaat. Edelleen päivät kuluvat hitaasti eikä ihan vielä pääse bongailemaan ovista. Kp 8/25-26
Flunssa iski ja nyt tää päivä vielä töissä niin alkaa vapaat. Edelleen päivät kuluvat hitaasti eikä ihan vielä pääse bongailemaan ovista. Kp 8/25-26
Täällä aivan sama. tuntuu kuin aika olis pysähtynyt ja tuntuu että odottaa jotain mutta sitten taas tulee se pessimisti olo. Mä en oikein osaa tehdä mitään tai keskittyä mihinkään. :/
Ihanaa unicorn ku olet taas äänessä :)
Ja kiitos kaikille eilen tsempeistä <3
Lume kp7-30/33
Täälläkin välillä tulee olo, että ajatukset pyörii vähän liikaa vauvahommissa.. ei osaa oikein ajatella/tehdä muuta.. :/
Mä ostin tänään Foreverin Aloevera-9pvä puhdistuskuurin ja aattelin vetästä sen nyt ens viikolla.. ompahan muuta ajateltavaa! :)
Pari päivää oon pysytellyt ihan vaan kotihommissa. Enkä hirveästi täällä pyörinyt. Kaikki kyllä luettu! Tänään taas väsyttänyt ihan hirveästi ja oon vaan ollut peiton alla kun esikoinen nukkunut..
Mitä sinne kuuluu ? :)
Flunssa on vaan hyvä, kunhan saat pidettyä sen ovikseen ja vähän sen yli
Mutta täälläkin päivät matelee.. kp4, plääh!
No tässähän tämä. Noista clomeista nyt vielä päällimmäinen oire on aivan tajuton väsymys. Seilaan kodin, koulun ja työpaikan väliä. :) odotan niin paljon ensi viikon ultraa jotta näkee onko clomeista ollu mitään hyötyä :)