Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miulla muuten kanssa semmonen 12kg tiputettavaa.. ei vaan oikeen lähe imettäessänoh kuitenkin suht samassa painossa kun kakkosesta plussatessa.
Unicorn kiitos :) lainaan tähän taas larissan jonkun vuoden takasta viestiä liittyen luteaalivaiheen tukemiseen"Tosta B6: sta, jos joku muukin ajattelee kokeilla: Kokemuksia luin netistä, niin ne jotka oli syöneet läpi kierron liian suuria annoksia B6:ta (yli 50-100mg) olivat saaneet sillä menkat myöhästymään vaikka eivät raskaana olleetkaan. Eli kierron alusta ovikseen 5 mg (tai ei ollenkaan purkista) ja vasta oviksen jälkeen 50-100 mg. Ja jos ei ole ongelmaa keltarauhashormonin, prolaktiinin, luteaalivaiheen pituuden, tiputtelun yms. kanssa niin ei kannata ehkä alkaa ottamaan, koska siitä ei ole luultavasti mitään hyötyä."
Onko täällä kilpirauhasen toiminnan häiriöistä kärsiviä? Miten teillä oireilee? Mä oon huomenna menossa verikokeisiin. Mulla oireina tolkuton väsymys ja aikaansaamattomuus, huono olo, heikotus, paino on selittämättömästi noussut eikä laske vaikka yritän. Ylipainoinen en ole vieläkään, mutta 5kg enemmän kuitenkin kuin mitä olen ollut koko aikuisikäni. Olo on sellainen turvonnut. Oireet alkoivat noin pari kuukautta keskenmenon jälkeen.. ja yksi oire kai on myös etten raskaudu (viisi yk:ta mennyt) enkä kahtena viimeisimpänä kiertona ole edes bongannut ovista.![]()
Unicorn, joo b6: sta ja kannattaa ottaa semmonen valmiste missä on muitakin b-vitamiinin muotoi :) mikä kp siulla oli o+? Luteaalivaihe pitäs olla vähintään 10 päivää. Gyne ois varmaan sanonu jos kuvissa jotain epäilyttävää ois..