Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pööh flunssa alkaa olee selätetty,huh ei mitään kohtutulehdusta tms. Kiitos kommenteista kyseiseen aiheeseen ,flunssa ja raskautuminen.

Mulla ollu ajoittaista pahoinvointia (joku sano et oviksen aikaan vois olla ) ja nippailuja nivusissa...nyt olis kiinnitymässä tai sitten ei tai se samperin ovis viikon myöhässä...mies reissussa...

Oireista,plussanneet ootteko tunnistamut jo hedelmöittymisestä tai kiinnittymisestä jotain oireita...mulla alko viimeisestä km tukka rasvottumaan huomattavaa tahtia ja huonovointisuus tosi aikasin...noh en tiedä toivonko näin vahvoja oireita heti alkuun kun ei kestänyt loppuun asti....

Onnea plussanneille!

Janiel, vaikea sanoa tohon mitään. Itse kerroin gynelle kun niitä aloitin ottamaan ja hän sanoi että niistä ei ole mitään haittaa. Mutta nyt olen ne kyllä itse lopettanutkin, sen enempää miettimättä.

Tuo aihe ylipäätään on aika jännä - monet sanovat että ne on humpuukia kun sisältävät lähinnä vaan sokeria, mutta silti kuitenkin olisi merkittäviä haittavaikutuksia :)

Pidän sulle Kettunen tosissaan peukut pystyssä!!!!

JanieL, veikkaan että yrittäessä homeopaattiset ok, mutta itse varmaan lopettaisin valmisteiden käytön plussan saatuani. Mutta toki jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee. Tässäkin asiassa varmaan sama kun kikkakolmosten kanssa että th ei voi suositella sellaisia käytettävän mistä ei oo sitä tieteellistä tutkimusfaktaa olemassa.

Sara, tiedätkö onko noista homeopaateista jotain koottua sivustoa mistä voisi löytää omalta alueelta jonkun hyvän homeopaatin? Mitä kaikkea siellä selvitetään sitten sillä käynnillä? Alkoi kiinnostelemaan :)

Mulla rasvattu hiukset nopeemmin esikoisesta ja myös näköjään tästä toisesta ja ennen plussaa oli jatkuva nälän tunne ja juuri tuosta tunteesta tein esikoisesta plussatestin :)

Sydänkäpynen, en osaa sanoa onko sellaista sivustoa, varmaan googlettamalla voisi päästä jäljille :)

Mun vastaanotto kesti noin tunnin verran ja siinä käytiin läpi kaikenmaailman asioita, nukkumisrytmeistä mieliruokaan ja sairasteluhistoriaan. Kuukautiskierto, ovulaation tuntuminen ym ym. Ihan en enää edes muista. Mulla oli ongelmana myös se että loppuvaiheessa menkkoja veri haisi tosi oudolle, siitäkin mainitsin ja se hävisi myös sen jälkeen. Samoin aiemmin kärsin siitä että ovulaation jälkeen toinen puoli munasarjasta juili ihan menkkojen alkuun saakka ja rinnat oli tosi arat, myös ne lähtivät pois.

Kaikki lääkkeet käsketään lopettaan raskausaikana vain pakollisia saa syödä. Aptekki on vastuussa valikoimiinsa ottamista vitamiineista että ne on tutkittu mitä sisältää. Tarkoittaen sitä että luontaistuote kaupoista ostettuja ei välttämättä ole tutkittu ja näin ollen voi sisältää jotain muutakin kuin ainesisaluettelossa. Suomessa melko hyvin kyllä tietävät luonteistuete kaupoissa onko tutkittu ja mitä sisältää. Lähinnä ulkomailla on käynyt näitä tapauksia missä viitamiinien joukossa ollut laihdutus lääkeissä käytettyjä aineita yms. Sen mitä on joskus dogumentteja katsonut. Yleisin mitä sanotaan miksi ei saa syödä niin ei ole tutkittu mitä vaikuttaa vauvaan. Kun harva äiti haluaa lastaan laittaa koe kaniiniksi.

En ole aikaisemmin näitä ovulaatiotestejä käyttänyt (jostain syystä kuitenkin sain ekan positiivisen tuloksen kuopuksen raskaudesta ovistestiin?? Oisko tullut jossain tilauksessa kylkiäisenä). Kysymys siis kuuluu että eikö ala olla oikeat hetket lähellä?

Liitteet

• WP_20170401_20_34_38_Pro.jpg
    WP_20170401_20_34_38_Pro.jpg
    424.6 KB · Katsottu: 207
Onko muilla ollu loppukierrosta tosi keltaista venyvää ja tahmeaa valkovuotoa? Mulla normisti oviksen jälkeen ihan puhtaanvalkoista voidemaista ja alkaa värjäytyä vaaleanpunaiseksi kun menkat tekee tuloaan.. nyt on ihan keltaista ja vähän niinkun räkää, yäk! X) Viime kierrossa oli sama hommeli.. mutta aiemmin tuota valkoista. Johtuuko jostain greippimehusta tmv? Molemmissa kierroissa se käytössä.. Vai mitähän tämä vois olla? :)

Unicorn 23/28-33, dpo4

puapru, kyllä tuo mun silmään o+ olis.. toki joku kokeneempi vois vielä vahvistaa. Mä tikuttanut vaan kerran o+, mutta mulla näytti just tolta ja sanovat täällä että on se o+ kun kuvan laitoin..! :)

Onko muilla ollu loppukierrosta tosi keltaista venyvää ja tahmeaa valkovuotoa?
En nyt yhtään muista missä vaiheessa kiertoa, mutta on joskus tuollaista ollut. Ei ole joka kierrossa ollut, joten voi kai syömisiin liittyä jos sinullakin on nyt greippimehun juomisen takia ollut.

En nyt yhtään muista missä vaiheessa kiertoa, mutta on joskus tuollaista ollut. Ei ole joka kierrossa ollut, joten voi kai syömisiin liittyä jos sinullakin on nyt greippimehun juomisen takia ollut.

Ok :) ei siis varmaan tartte huolestua :D mietin jo jotain tulehdusta tms. vaikka ei ole kyllä mitään kutinaa / kirvelyä ja hiivakin on sit ihan erilainen ja sen tunnistaisin. :)

En mä ikinä saanu siihen o-testiin tasavahvaa viivaa, tiiä sitten mikä helvetti on... Varmaan se gyne näkee keskiviikkona et oonko ovuloinut. Heitän noi tikut roskiin kohta.. :banghead::bored:

Kp19

Ellikillä vahvistuu, ihanaa <3

Alinah, keho voi nostattaa sitä lh:ta useaankin otteeseen lähelle sitä o+ , mutta jos ei irtoa niin alkaa taas haalenemaan kunnes taas uudestaan nostaa.. yrittäö siis monta kertaa irrottaa munasolua ! jatka vaan tikutusta ainakin sinne gynelle asti niin ei mee ovis ohi ja hukkaan.. eihän tässä enää montaa päivää ole :) pidän sulle peukkuja o+:n metsästyksessä ja jännään sun gynekäyntiä yhtä paljon kun omaani. Toivotaan että selvyys tulee. :) tsemppiä! <3

Sitten omaa napaa.. mites , näyttääkös ne ovistestit sitten mahdollisen kiinnittymisen plussana? Vai voiko ovistestiin tulla huvikseen plussa plussan jälkeenkin? Samanlaiset viivat tuli tänään dpo5 ovistestiin kun kp18 ovistestiin :) oliko jollain ovistesti näyttänyt kiinnittymisen? Olikse vaapukka?? :) millainen viiva tuli ja mikä dpo? :)

Unicorn 24/28-33 dpo5

Ellikki paljon onnea <3 viiva on vahvistunut aika paljon minusta :)

Mä tein tänään pc kun en sit malttanut olla tekemättä :D jaa a se viiva on tummunu ei ole vielä ihan sellainen että sellaisenaan saisi kameraan mutta siis sen näkee jo ilman tihrustelua ja ihan ku vähän olisi väriä. Nyt vaan kaikki varpaat ja peukut pystyssä ! <3 kamalaa tissien/nännien kihelmöintiä/polttelua ja tissit on sivuilta ihan heti kainalon alapuolelta todella kipeät. Alaselkä ja munis jomottelutkin jatkuu. Mitään muuta ei ole,

Lume kp28-30/33 dpo10

Lume! Näen!! :) eikä tartte ees suurentaa!! Jännää!! Nyt vaan vahvistumista!! :P <3 oireetkin niin lupaavat että nyt taitaa plussa paukkua!! +++

Takaisin