Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea ellikki <3 toivotaan että viiva lähtee tummumaan :)
Toisaalta, eikös täällä ryhmässä jollakulla ollut silleen että ensin melkein o+, sitten ei mitään ja sitten vahva plussa puskista? Jospa mullakin on silleen.
Sanoin että ei nyt vielä taida olla siitä kyse. Mut ihana mies, oli niin innostuneen kuuloinen 
Kiitos, olin niin varma et oot ensimmäinen meistä syyskuusta joka plussaa uudelleen, toivotaan et nopeesti teilläkin tärppää :)
Täällä junassa kun istun mun kaverit sano et ne tulee mua laiturille vastaan päätepysäkillä ja niin on kyltti kädessä mis on mun nimi. Ni mitä mua itkettää se ajatus ja nyt yritän olla itkemättä :D johtuuko viime yön 4h unista vai mistä :D
Täällä junassa kun istun mun kaverit sano et ne tulee mua laiturille vastaan päätepysäkillä ja niin on kyltti kädessä mis on mun nimi. Ni mitä mua itkettää se ajatus ja nyt yritän olla itkemättä :D johtuuko viime yön 4h unista vai mistä :D
Tulee ihan viime kesä mieleen. Olin rv 30 kun mentiin naimisiin enkä voinut kirkossa alttarille kävellessä katsoa ketään vieraita päin kun rupes itkettää et he kaikki on tullu meijän häihin :D jospa tuo lume olisikin raskauteen liittyvää, kovasti täällä toivon että maanantaina nähdään sun plussatesti :)