Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sitten omaa napaa.. mites , näyttääkös ne ovistestit sitten mahdollisen kiinnittymisen plussana? Vai voiko ovistestiin tulla huvikseen plussa plussan jälkeenkin? Samanlaiset viivat tuli tänään dpo5 ovistestiin kun kp18 ovistestiin :) oliko jollain ovistesti näyttänyt kiinnittymisen? Olikse vaapukka?? :) millainen viiva tuli ja mikä dpo? :)

Unicorn 24/28-33 dpo5
En saanut ovisplussaa koko kierrossa, enkä testaillut ovistesteillä sit loppukierrossa. :) mut mäkin muistan et jotku täällä on testaillut niillä ennen raskaustestiä.

Lumella lupaava viivanalku!! Oireet oli mulla samat ennen plussaa! :) Paaaljon vahvistumista! +++++

Onnea Ellikille, viiva se on! Ja Lumelle viivan vahvistumista kovasti.

Mä sain tänään eilistä voimakkaamman viivan vielä ovulaatiotestiin. Olikos siinä joku juttu, miten se testaaminen piti lopettaa? Heti plussan jälkeen vai miten?

yk 4 kp 14

Onnea ellikki!

Ja Lumelle vahvistumisia viivalle!

Mites, antaako apteekin oma testi helposti viivanpaikkaa? Huomenna testata uudestaa..
Jännä ku apteekissa testi maksaa 4,70€ ja viereisessä apteekissa 6,90€ :bored:

Yk10 kp106

Puapru, minusta lopetetaan testaus siihen "ekaan" ovisplussaan.:)

Ihana kun Lumella viiva vahvistuu!:)

Hui nuo Heidukan kp:t, varasitko ajan jo gynelle, puhuitko jotain semmosta jossain vaiheessa että aiot varata?

Mä näin aamulla ihanaa synnytysunta. Harmi kun jäi kesken kun lapsi heräsi.
Mä niin toivon että pääsen vielä joskus synnyttämään.<3 Taas tuttu oli julkaissut instagramissa kuvan raskausmahastaan, iski taas kerran kateus.:/
Kp 24/25-29, dpo 8-9? Eikä yhtään ole mikään tärppiolo. Miten sitä jaksaa, jos alkaa uusi kierto taas viikon päästä.:/

Miten pitkään kannattaa pidättää pissaa ennen ovistestin tekoa?Ei ollut ohjetta pidätys ajasta testipakkauksessa.Sen tiedän että 2h juomatta ennen testin tekoa.

Heitsu 11kp 2yk

Ellikillä viiva vahvistunut, mahtavaa!

Oiii, ihanaa Lume! Viivalle vahvistumista!

On: Täällä eilen mahakipua jos jonkinlaista, nyt just ei taas mitään. Ei meinaa malttaa odottaa, pitäis vielä ainakin viikko jaksaa ennen kuin alkaa testaileen. Toivon niin, että luteaalivaihe olis jo tarpeeksi pitkä ja meille tulisi jouluvauva.

Vulpix kp 37/32-49, dpo 4, yk 3

Onnea ellikki!

Ja Lumelle vahvistumisia viivalle!

Mites, antaako apteekin oma testi helposti viivanpaikkaa? Huomenna testata uudestaa..
Jännä ku apteekissa testi maksaa 4,70€ ja viereisessä apteekissa 6,90€ :bored:

Yk10 kp106

En ole koskaan saanut viivapaikkaa apteekin testiin. Meidän apteekissa sama testi 4,40€. Kuuluu tuotteisiin jotka voi hinnoitella vapaasti, siksi niin erihintaisia riippuen apteekista.

Saitko heidukka jotain väriä testiin siis??? :)

Toupie, juu lääkärille varattu aika:)

Sara, kun mun mielestä jtn hailakkaa siinä oli.. laitan kuvan mutta ei se mun mielestä niin selvästi näy.. katsotaan huomenna asiaa uudestaan. Ois se kyllä näillä kiertopäivillä aikamoinen ihme :hilarious:

Liitteet

• IMG_20170401_173554.jpg
    IMG_20170401_173554.jpg
    665.7 KB · Katsottu: 232
Kaapissa ois vielä yli 20 ovistestiä joten pakkohan sitä oli kokeilla näkyykö niissä raskaus niinkun oon kuullu :)

Liitteet

• 2017-04-02_16.03.18.jpg
    2017-04-02_16.03.18.jpg
    619.3 KB · Katsottu: 205
Onnea vielä ellikki :)

Lume, ihanaa! Tarrasukkia matkaan ja onnea :)

On. Eilen tuntui oikean oviksen seudulla reipäisevä kipu kun tein äkkinäisen liikkeen. Tänään nippailuja molemmin puolin. Ihana päivä ollut kun oli siskon tytön nimiäiset, mut samalla vähän mieli maassa.

Kp 31, dpo 2, yk 3

Kiitos ! Ainakin sillon dpo6 kipujen mukaan ja dpo7 vois luulla et ois tiukasti kiinni mut pelottaa todella paljon et ei päästä pitkälle ku viime kuussakin oli se kemiallinen ! Mut yritän ajatella positiivisesti <3 aamulla sit taas testiä kehiin :) toivotaan et vahvistuu päivä päivältä <3

Lume, minäkin näen tuossa viivan, vahvistumisia! <3

Ovutestien tuloksista sen verran, että minulla ei ole koskaan ollut testiviiva kontrollia vahvempi ja minusta ei edes aivan samanvahvuinen, vaikka viime kierrossa ahkeraan testailin ja ovulaatio todistettavasti tapahtui, kun tulin raskaaksi. Joskin vain hetkeksi aikaa... Mutta siis hormonipitoisuudet ovat erilaisia eri ihmisillä, kuitenkin suurimmalla osalla kaikki toimii niin kuin pitää. :)

Eilen kävin taas o-testaamaan, testiviiva juuri ja juuri tihrustettavissa, haaleampi kuin koskaan. Ehkä ihan odotettavissa oli. Osaltaan toivoo, että myöhästyisi ovu sen verran, että menisi LA ensi vuoden puolelle, jos sattuisi tässä tärppäämään, toisaalta taas ei malttaisi odottaa, kaikkimiullehetinyt.. :p Ja olisi ajatus siitä juhlavuoden vauvasta aika kiva. :joyful:

Kp 11/26 (?)

Takaisin