masukuvia

Näkyy ihan selvästi. :) Ihmiset ei vaan uskalla kysyä. :grin Oon nimittäin huomannu saman..
 
Hajottaa. Onko kellään muulla ongelmana että maha ei kasva kunnolla, mutta tuntuu että muutoin leviää joka suuntaan :D jäätävä turvotus vaan jatkuu, tuntuu et mulla on koko kehon nesteturvotus. Ja oon paljo pehmeempi, rasvakudoksesta on tullu tasasesti joka puolelle varmaa 5cm! (No ehkei nii paljoa, mut siltä se tuntuu xD) Työkaverikin kommentoi yks pv et on sulla kyllä posket pyöristyny.
Kuvassa tänään aamumaha ennen aamupalaa. Tuosta se sitte alkaa turvottaan, kun heti aamustakin on kaamee turvotus jo päällänsä :D
viikkoja nyt 20+5
ImageUploadedByVau Foorumi1489645542.633821.jpg
 
Muokattu viimeksi:
Pari viikkoa sitten pulpahti ihan parissa päivässä maha (auauau tätä venymistä siitä lähtien!) mutta sitä.ennen ihan sama juttu. Ikinä en ole tiennyt mitä on turvotus tai selluliitti ja nyt ei ole enää epäselvää :wink. Kasvoista yks työkaverikin sanoi huomanneensa ekana, eli en oo kuvitellut naaman turvotusta. Nyt rv 20+3.
 
Hajottaa. Onko kellään muulla ongelmana että maha ei kasva kunnolla, mutta tuntuu että muutoin leviää joka suuntaan :D jäätävä turvotus vaan jatkuu, tuntuu et mulla on koko kehon nesteturvotus. Ja oon paljo pehmeempi, rasvakudoksesta on tullu tasasesti joka puolelle varmaa 5cm! (No ehkei nii paljoa, mut siltä se tuntuu xD) Työkaverikin kommentoi yks pv et on sulla kyllä posket pyöristyny.
Kuvassa tänään aamumaha ennen aamupalaa. Tuosta se sitte alkaa turvottaan, kun heti aamustakin on kaamee turvotus jo päällänsä :D
viikkoja nyt 20+5
View attachment 52135

Suunnilleen tuolta näytti minullakin viime viikolla, mutta nyt on tapahtunut jotain ja maha on pullahtanut esiin. Viikkoja nyt siis 21+2.
 
Täälläkin edelleen tasapaksu turvotus, jota vois luulla vähän reippaammaksi lihomiseksi. Lähinnä aamuisin selvemmin alavatsalla kumpu, mutta edelleen sen verta pieni, ettei erotu, jos ei ihan vartalonmyötäsiä vaatteita käytä. Viikot 17+6.
 
Takaisin
Top