Synnytystä odotellessa

Onnea Zeni!!! Hurjan nopea synnytys! Jos asuisit sairaalasta yhtä kaukana kuin minä, et olisi päässyt likimainkaan puoliväliin matkasta! Onpa hurja ajatus!

Oikein paljon onnea Zeni :Heartred

Oho odottajat alkaa näköjään vähiin käymään. Itse oon asennoitunut odottaa vielä ainakin tän viikon, kun tekemistä niin riittäisi.

Oikein paljon onnea Zeni :Heartred

Oho odottajat alkaa näköjään vähiin käymään. Itse oon asennoitunut odottaa vielä ainakin tän viikon, kun tekemistä niin riittäisi.

Mä tunnen itseni ihan orvoksi täällä ku meitä odottavia äitejä niin muutama enääo_O mä en voi uskoa et oon vielä yhtenä kappaleena, ja että viel tuskin syntyy ees vauva hetkeen... no onpahan sit ainakin kehittynyt tarpeeksi kun köllinyt tähän saakka masussa, ehkä jos likka vielä sais kii koossa "normivauvoja" tuolla vitkutellessaan...

Onnea Zeni!! Vaikuttaapa pikkuisella olleen lopulta kiire maailmaan :)

Täälläkin vielä yhtenä kappaleena... Ei meitä odottajia taida tosiaan enää kovin montaa olla..? Tosin musta ei tunnu vielä yhtään että olis kiire. Mulla laskettu aika nyt torstaina ja oon kans aatellut että tän viikon jos sais vielä rauhassa puuhailla kotona ja levätä minkä vaivoiltaan pystyy. Tosin jos ens viikolle mennään, alkaa luultavasti jo vähän kuumottamaan että miten isoksi vauva kasvaa ja joudutaanko käynnistämään. Sitten sais alkaa jo syntyä :D Vaikka ei musta tunnu vieläkään että oisin valmis siihen synnytykseen....

Tuntuu kans, että kaikki muut vaan synnyttää ja ite on viiminen joka ei oo synnyttänyt vielä :rolleyes:

Muakin toisaalta jännittää koko synnytys ja mietityttää, olenko sittenkään valmis vielä valvomiseen ja muutokseen. No pitäähän tämä vauva synnyttääkin tietysti :hilarious: ja voihan se sit alkaa jännittää yliajallakin, et käynnistyykö itsestään ja minkä kokoisen sieltä sitten synnytään.

Muakin toisaalta jännittää koko synnytys ja mietityttää, olenko sittenkään valmis vielä valvomiseen ja muutokseen. No pitäähän tämä vauva synnyttääkin tietysti :hilarious: ja voihan se sit alkaa jännittää yliajallakin, et käynnistyykö itsestään ja minkä kokoisen sieltä sitten synnytään.

Mahtaako kukaan olla valmis.. :) mää en ainakaa :)

Minusta tuntuu, että jännittää nyt enemmän toisen kanssa. Ekan kanssa odotin malttamattomana, mutta nyt tuntuu, että ei se pienestä ajasta ole kiinni, vaan toisaalta tämä hetki tuntuu vielä niin tutulle ja turvalliselle.

Onnea Zeni ja Hannaka :Heartpink

Täällä vielä yksi odottaja myös.. ja toivo on melkein mennyt, että ilman käynnistystä syntyisi :sorry:

Onnea hannaka myös nyytistä, jo 3 vauva tälle päivää :)

Täällä vasta viikon päästä LA eli kuun viimeisenä päivänä...ja toivon, että silloin vasta pääsis tositoimiin :smiley-angelic001 Jotenkin ihan eri olo kuin esikoisesta. Oli tässä jo vaihe, et olin ihan malttamaton, mut nyt tekis mieli vielä vaan olla ja touhuilla rauhassa kotona...kun sit ei oo aikaa.
Hassua muuten miten noi mahan äänet on lisääntyneet varsinkin syömisen jälkeen. Kävin äsken juomassa lasin vettä ja hetken tässä köllöteltyäni olin varma, et kalvot poksuu, kun niin napsuu tuolla suolistossa (joka siis tuntuu olevan näköjään tossa kylkiluiden korkeudella)

Kiitos onnitteluista :) neiti oli tosiaan kovin kiireinen lopulta. Vedet meni klo 13 ja supistukset alkoi 13.15, sairaalan parkkiksella oltiin lapun mukaan 13.47. Päivystyksen aulassa alkoi ponnistuttaa, ne jotka tietää missä päksissä on akuutti ja miten pitkä matka siitä on vielä synnärille ymmärtävät, että tässä vaiheessa oli iskeä paniikki. Mies juoksutti mut pyörätuolissa saliin huuhtwluhuoneiden ja ties minkä läpi, ja juuri ehdin saada housut pois ja kiivetä sänkyyn kun kahdella ponnistuksella minuutissa oli prinsessa ulkona :love7 naama on melko mustelmilla reppanalla, mutta onneksi jo laskemaan päin.
Synnytys meni siis hyvin pitkälti toiveiden mukaan; ei "huumehia", tens, ääni ja hengitys riitti hyvin kivunlievitykseen, ei turhaa puuttumista synnytyksen kulkuun, sain olla pystyssä niin kauan kun halusin
Tunnelma ei ollut rauhallinen, mutta lopulta mulle olis ollut sama vaikka olisin siinä akuutin aulassa ponnistanut puolen Lahden katsellessa :joyful:
Mun olo kun ei ois synnyttänytkään:hilarious: paitsi nää jälkisupistukset:inpain:

Takaisin