Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä olen ennen ollut sellainen, että voisin elää makeella. Nyt on suklaat pöydällä sievästi esillä enkä pysty ees kattoo niihin päin!suolainen ruoka/herkut maistuis taas sitäkin paremmin...

ja rommikolaa! Huomenna pakko tehdä kotona nigiri susheja itse. Päälle porkkalaa, purkkitonnikalatahnaa, avokadoa ja mitä nyt turvallisista vaihtoehdoista keksin. :) levä ja muut kalat/äyriäiset pois.. Voisin kyllä vetää vaikka riisiä wasabilla ja soijalla pelkästään jos ei muuten onnistu. Ihan sylkeä erittyy suuhun kun näitä mietin.
pari vanhaa autoa söin eilen pahimpaan salmiakkihimoon.Aivan hitosti tekee mieli sushia koko ajan, ja salmiakkia myös. Luonnollisesti näitä kiellettyjä.ja rommikolaa! Huomenna pakko tehdä kotona nigiri susheja itse. Päälle porkkalaa, purkkitonnikalatahnaa, avokadoa ja mitä nyt turvallisista vaihtoehdoista keksin. :) levä ja muut kalat/äyriäiset pois.. Voisin kyllä vetää vaikka riisiä wasabilla ja soijalla pelkästään jos ei muuten onnistu. Ihan sylkeä erittyy suuhun kun näitä mietin.
pari vanhaa autoa söin eilen pahimpaan salmiakkihimoon.

Kohdusta asti ollu hänen herkkuaan ilmeisesti!
eli sit vaan soijaa ja riisiä? Mun ruokavalio alkaa kyllä kapenemaan olemattomiin kun lihaa en syö muuta kuin kalaa ja maitotuotteista lähinnä juustoja (homejuustot!). Kohta mennään vegaanilinjalle...Ruusa# tonnikalaa ja majoneesia sekaisin on se perustahna. Jostain vaan majoneesia ilman kananmunia pitäisi löytää.
Mutta hemmetti, googlettelin wasabi+raskaus ja ulkomaisilla sivuilla sanotaan paljon, että horseradish josta yleensä wasabitahna tehdään on ihan nounou raskaana. Piparjuuri voi aiheuttaa keskenmenon?? Äääääääääeli sit vaan soijaa ja riisiä? Mun ruokavalio alkaa kyllä kapenemaan olemattomiin kun lihaa en syö muuta kuin kalaa ja maitotuotteista lähinnä juustoja (homejuustot!). Kohta mennään vegaanilinjalle...
Mä oon ollu muutenki vähän huono muistamaan mitä saa syödä ja mitä ei. Aina syötyä tulee mieleen et ainiin saikohan tätä syödä. Pakko skarpata nyt. Vaikeuttaa kun ei tee mieli syödä juuri mitään niin syö mitä sattuu.. Mua myös ällöttää kaikki makea, varsinkin suklaa. Koko joulukin meni ilman ainuttakaan konvehtia. Salmiakkia kyllä tekis mieli ja sitä on tullut muutamia karkkeja syötyäkin.
Suolaiset maistuu pääsääntöisesti ihan hyvin silloin kun ei isommin ole pahoinvointia. Mielitekoja ei niin hirveesti ole ollut minkään suhteen. Sushia on muutaman kerran tehnyt mieli. Olen kyllä kasvissusheja syönytkin, vaikka varmaan ne monessa paikassa tehdään samoilla välineillä kun raaka kala..
Mun tekee mieli pestoa! Ja itsetehtyjä lihapullia. Ja vettä![]()
Pitää vissiin mennä kollaamaan jääkaappi miljoonannen kerran ja todeta ettei siellä vieläkään ole mitään.