Joulukuun jupinat

meilläpäin ne ei suostu niitä poistamaan tk:ssa vaikka se vaivaisikin. Mullakin on kaulassa ja kaulakorut ym. hartioiden hieronta meinaa ärsyttää sitä. Sanovat että menee kosmeettiselle puolelle mukamas ja yksityisellä ne osaa siistimmin poistattaa ja ommella. olen muutaman kerran jo melkein repinyt sen itse irti vahingossa ja mieskin repäsi sen auki kun hieroi hartioita :DD
 
Mun on pitäny poistaa vuosia kans luomia, yks on kyljes että rintsikat hinkkaa, yks rinnas, 2 kainalos että aina ajelles ne on auki. Ja mulla on luomia vaikka muille jakaa, pitäis jaksaa käydä tarkastukses niistä kaikista.
 
Kyllä meillä tk:ssa poistavat. Toki minut silloin otti vastaan johtava lääkäri joka ei normaalisti työskentele tk:ssa. Oli kesällä tuuraamassa. Että en sitten tiedä muista lääkäreistä :D
Mutta paikallispuudutuksesta ei tule haittaa vauvalle, näin lääkäri minulle asian selitti.
 
Hyvää uutta vuotta kaikille! ♡ Näin esikoista odottaessa tiedän jo et ensivuosi on tähän astisista vuosista raskain, mutta varmasti silti se onnellisin. Ja mun lupaukseni ensivuodelle on olla paras mahdollinen äiti tälle pienelle jätkälle masussa, koska rakastan häntä jo niin paljon ♡
 
Kyllä meillä tk:ssa poistavat. Toki minut silloin otti vastaan johtava lääkäri joka ei normaalisti työskentele tk:ssa. Oli kesällä tuuraamassa. Että en sitten tiedä muista lääkäreistä :D
Mutta paikallispuudutuksesta ei tule haittaa vauvalle, näin lääkäri minulle asian selitti.

Luomii voi poistattaa raskauden aikana,joten ei ole puudutteesta haittaa.
 
Nyt jupisuttaa. Piti mennä kaverin luo käymää mut selvis et siel on perheessä keuhkokuumetta. Kävin sit perumaa ku en nyt halua loppuraskaudessa todellakaa mitää tautia ettei vaa synnytys käynnistyis tms . Ni tuntu olevan niin vaikeeta ymmärtää se.. sanoi vaan että ei sekään oo tullut kipeeks eikä muutkaan ketkä on käyny siellä.. ehkä se on vähä eri asia ku nyt raskaana miulla ainaki on ollu huonompi vastustuskyky.
 
Minusta ihan fiksu päätös sulta :) en mäkää olis lähteny riskeeraamaan...
 
Suklaapehmis oikea päätös, en mäkää olisi riskeerannu. Tyhmää jos ei kaveri ymmärrä :/
 
Oikea päätös. Minä jätän menemättä jos paikassa on tavan flunssaakin, nyt raskausaikana ei jaksa mitään ylimääräistä.
 
Takaisin
Top