Joulukuun jupinat

Gagezzz

Piirimestaruustason postaaja
Helmimammat 2017
Äääähhh täällä on satana vettä päivän verran ja nyt siirtyny pakkaseen niin ihan kusi sukassa liukastelin auton kanssa.. mutta eipä tullut mieleen että liukasta se on kävellenkin. Astuin autosta ulos ja perseelleen. Nyt on muuten kipiä pylly ja oikee lonkka, ei sen kummemmpia kohdun alueen kipuja niin uskon ettei ottanut osumaa.
Kaiken kukkuraks housutkin siinä repes :mad:
Kiva lähteä metsästämään kun lähi prisma on ainut mistä oon löytäny jalkaan mahtuvat äippäpöksyt ja sieltä oon ostellu jo hyllyt tyhjiksi. Ja mistään vaatekaupoista löytyvät ei mahdu jalkaan... vaikka tykkään olla tällänen punkero niin hitto vie kyllä nyt pännii...
 
Onneks ei käynyt pahemmasti, vaikka ymmärrän harmistuksen housujen suhteen :sad001 ne on nyt tiukassa, mitkä tuntuu hyvältä päällä ja hinnaltaankin hyviltä. Ei kumminkaan viitti maksaa mansikoita. äitiysvaatteet on törkeän hintaisia!

itsekin meinasin lentää kun oikasin kotia mäkireitin kautta ja alaspäin mentäessä tuli luistelua. Ei alavatsa oikein arvostanut nytkähdystä mikä tulee kun meinaa kaatua. totesin ettei kävelykään ole mua varten enää, varsinkaan ilman nastoja kengissä :D
 
Gagezz sulla on ollut nyt paljon huonoa tuuria:-( onneksi ei vauvalle käynyt mitään - kaatumiset on niin vaarallisia.

Se on muuten totta, että äitiyshousuja ei joka paikasta tahdo löytyä! Itse olen tykästynyt H&M:n äitiysverkkareihin (20€) ja stretchfarkkuihin (30€). Ne on mukavat jalassa ja venyy hyvin päällä.

Ettepäin sano mummo lumihangessa! Tsemppiä ja laita jäägeeliä kipupaikkoihin.
 
Ellokselta tilasin mammafarkut, ainoat vähä levenevät lahkeet oli niissä. Näytän aika kamalalta pillifarkuissa. :D Oon ollu tyytyväinen. Odottelin niitä kyllä 2kk ja aattelin ettei ehdi koko pöksyt ennen kuin muksu syntyy.

Täälläkin liukasteltu, yön aikaan tuli melkein 25cm lunta ja aamuvuoroon kun painoin autolla, nii pikasen jännitti mitenkä päin sinne pääsee... Kaatumaan ei onneks oo päässy, mutta mukavasti supistelee kun autoa putsaa tuon valtavan lumivallin alta.

Melko reppana olo ollu illan kun on ollut kaikkee tänään: lumihommia+vauhdikas aamuvuoro osastolla+lumihommia+kaupassa käynti. Paketoin sit miljoona lahjapakettia sohvalla istuen, nii ei oo hyvä sekkään, persaus ja nivuset ärty siitäi. :D
 
Täälä ahdistaa maha tosi paljo, kylkiä repii, mikää asento ei oo hyvä ja hengitys on hankalaa ku ahdistaa. Toivottavasti viiminen kymppi alkoi..
 
Onks muutkin sitä mieltä et luistelemaan meneminen ois ihan liian suuri riski otettavaksi? Kun mä elän luistellakseni ja tää on oikeesti ihan tuskaa kun ajelee kentän ohi ja porukka siel ilosena luistelee. Entisenä pikaluistelijana kyllä on kaikki hallussa että kaatuminen ei niin helposti tapahdu, mutta samasta syystä tiiän et se voi silti yllättää koska vaan mun tuurilla... nyt vaan mietin et uskaltaisko sitä ihan varovasti vaikka toisaalta pää sanoo kyllä ihan suoraan että älä mee :sad001
 
Minä jätän ainakin väliin luistelun. Kuitenkin on tuo kehon painopiste muuttunu ja lonkat on mitä on nii riski lentää pyrstölleen on jo sitä kautta suurentunu.
 
En kyllä lähtisi luistelemaan. Raskaus on muuttanut kuitenkin kehon painopisteitä ja miun heikentynyt tasapaino on heittänyt miut nurin metsässä jo kuukausi sitten.

Jotenkin hoen itelleni vain koko ajan, että nää on vain muutamat viikot, mutta niillä voi olla iso merkitys koko loppuelämälle. Siispä olen ennenaikaisen synnytyksen uhalla pysähtynyt melkein paikoilleen - tarvittaessa makaan vaikka koko päivän - jotta lapsi pysyisi kohdussa mahdollisimman pitkälle.

Tän päivän tavoite on ollut selvitä huomiseen. Enää kolme tuntia jäljellä siihen tavoitteeseen. Sit alkaa seuraava 24 h.
 
Kyllähän jotku laskettelee ja tekee vaikka mitä raskaana olles mut kyl mulla on niin kömpelö olo ja liitokset kipeenä et edes murtomaahiihto tasamaalla ei nyt houkuttele. tuol luikkaalla kävellen töpöttely ottaa kyl lonkkiin ihan hulluna :shifty:
 
No kompuroitua on juu tullu, nilkassa lievää aristusta ollu toista viikkoo. Huomenna tohtorille, kun huomasin tuossa että nilkka on jo turvoksissa. Voip olla, että hieman lisääntynyt paino, yliliikkuvat nivelet, yleinen kömpelyys ja talvikeli on vähän rasittaneet.
Työkin kun on jaloillaan oloa koko päivän, nii tuskinpa helpottaa noin vaan...
Ei ois kuin kolme viikkoa töitä, mutta alkaa kyllä tuntua vuorot niin pitkiltä ja väsymys ihan jäätävä kun yönukkuminen on mitä on.
Lisäksi asukkaat (vanhusten pitkäaikaisosasto) on muuttuneet muutaman viikon sisään suuresti ja suurin osa uusista tulokkaista on aggressiivisia, nii vähän rajoittaa mitä voin tehdä ja työparille kasautuu kaikki ikävät hommat.
Olipahan taas valitus, mut tällaista tänään.
 
arkivapaat on kyllä pahasta.. edellisyönä nukkui niin pitkäöle yli puolenpäivän että sen kärsi sit viime yönä kun nukkui alle 4h... mistä sais voimaa koko 8h työpäiväks xO
 
Alkaa masu muuten olemaan jo semmonen et näyttää melkoisen raskaana olevalta. Se on täs viimisen kolmen viikon aikana suurentunu kauheesti. Onks teillä ollut moista pyrähdystä?
31+2
 
Muokattu viimeksi:
Juu, on ollut kasvupyrähdys. Viimeisen viikon aikana maha on jotenkin työntynyt eteenpäin.
 
Mulla kans maha ottanu täs 3 viikon aikana mahdottoman kasvupyrähdyksen, oon mittaillu ympärysmittaa nii 2.5 viikos tullu 6cm mittaa.. Kyllä tuntee.
 
vatsa on kasvanut ihan valtavasti, ja se näkyy ja tuntuu liikkuessa. Ja kipuja sen verran vatsassa ,että kasvaa ilmeisesti vielä hurjasti lisää :O
 
Mun maha ei kyllä vieläkään oo kovin näkyväksi kasvanu :/
Jos ei muuten unettoman yön jälkeen vituttanu niin johan repes työhousutkin... oikeen urakalla niitä täs nyt menee.
 
Mä huomaan kuvista, että on kasvanut. Ja pienenevistä paidoista :D Ja mies on nyt viimeisen viikon puhunut, kuinka ihanan pyöreä vauvavatsa se nyt on :Heartred
 
Miehen kanssa tuossa koottiin hoitopöytä. Ensin toimi lipastona kesästä tähän päivään asti, mutta ajattelimme koota sen niin saa alkaa suunnittelemaan käytännöllisiä paikkoja tavaroille. Sellainen palapeli tuo ikean vanha hoitopöytä :O yksi raivostuttava laudan kappale jäi mitä tarvitaan jos hoitopöytä toimisi lipastona vastaisuudessa. Tilava ja leveä se ainakin on. Lasta mahtuu käänteleen hyvin :D
 
Että väsyttää... työkaverit kuulee tänään pelkkää muminaa ja vittuilua kun puhuvat. En vaan jotenkin osaa estää itteäni näyttämästä muille etten jaksa ihmisseuraa just nyt ja se pännii itteekin ihan älyttömästi...
 
Mua kans väsyttää älyttömästi. Hb alhaalla, hain verilättyjä jos auttais. Ja mä kans puran aina vittuiluna muille sen jos mua ärsyttää, monesti oon sanonu jo vuoron aluksi jos on huono päivä että anteeksi etukäteen kaikille :D
 
Takaisin
Top