Ruokahimot ja ällötykset

Mäkin kävin tänään hesellä ottaa megaaterian :D
Nälkä on kyllä hävinnyt, koko ajan ei ole enää nälkä...
 
Mandariinit ja appelsiinit aamuisin ja monena päivänä iltapäivästä tai illasta heseä tekee mieli :) Jännä miten on monella samat himot :D Sitten kun vatsa kurnii niin se pitää aivan jäätävää meteliä ja nälkä on semmonen, etä ruokaa on saatava ja heti! :D
 
Tän hetken himot: Satsumat ja tavalliset suolatut sipsit (jälkimmäistä yritän hallita ihan täysillä...) =)

Etovat: Kanamunan haju!! YÖK!

Nälkätilanne: jatkuvasti... Auttakkee!
 
Äääh älkää nyt puhuko niistä ompuista! :D oon allerginen omenoille, vaa hitsi ku kävelee kaupan hedelmäosaston läpi niin ne vaa TUOKSUU niiiiiiin hyvälle, raikkaalle et tekis mieli upottaa naama niiden sekaan ja maistella joka sorttia :'DD ai kauheeta

Ootko kokeillu, että tuleeko allergiaoireita myös kypsästä omenasta? Mun mies pystyy esimerkiksi syömään uuniomenoita ja omenapiirakkaa, vaikka on allerginen omenalle. Vain se omenan happo eli tuore omena saa kurkun turpoamaan allergisena reaktiona.
 
Me käytiin tänää ekaa kertaa pariin kk ulkona syömässä, käytiin kiinalaisen buffetissa, nam! Tankkasin kyllä kunnolla, ai että oli hyvää :Heartred harmitti vaan jättää sushit syömättä :D
 
Saakeli kun tekee mieli sipsiä :D Ei vaan millään viittis hakea, kun sit menee kerralla himoon kamala määrä ja ens viikolla se sokerirasitus...
 
Muakin on himottanut sipsit, vaikka vuosiin en oo ostanut niitä. Nyt tämän raskauden aikana oon syönyt jo 2 pussia.
 
Pöh! :P

Äh, ihan kamalaa tää! Lähen kohta tohon siwaan :D
 
Kahta eri dippiäki löytys :wink

Tää on kyl iha kamalaa. Huono äklö olo itellä ja sit viel kiusaan toisia :grin
 
Mä yritän kyllä viimeiseen asti välttää :D Katotaan miten käy :D
 
Ootko kokeillu, että tuleeko allergiaoireita myös kypsästä omenasta? Mun mies pystyy esimerkiksi syömään uuniomenoita ja omenapiirakkaa, vaikka on allerginen omenalle. Vain se omenan happo eli tuore omena saa kurkun turpoamaan allergisena reaktiona.

Pystyn syömään muita omenajuttuja, esim just omenapiirakkaa tms mutta en raakana. Se vaan aiheuttaa ne oireet :/
 
Tulimpa muute vaa kyselee et mitkä oli niitä ummetuslääkkeitä mitä nyt pystyy ottamaan? :D meinaa tää joulu/uusvuosi + hidas aineenvaihdunta tehdä olon pikkusen tukalaksi ja tuntuu ettei mikään muu enää auta et josko joku tuommonen sitten? Täällä aiemminki jossaki ketjussa mainittu joku ummetukseen auttava lääke vaa nyt en yhtään muista että missä :)
 
Takaisin
Top