Ruokahimot ja ällötykset

Mulla noi on vaihellut mikään ei oo jäänyt vaan on sellasia kausittaisia.. wingsit (nyt hyi hitto), salaattijuustokuutiot, tomaatti (jatkuu edelleen), nuudelit.....
 
Mä olen päässyt eroon ruokahimoista ja jatkuvasta sudennälästä, hallelujaa! Aiemmin piti olla kassillinen ruokaa töissä eväänä, nyt riittää banaani jos syön ruokalassa lounaan. Jes!
 
Mulla on nyt reilu viikko ollu älytöntä nälkää ja mielitekoja. Toivon, että tän viikon jälkeen tasoittuu, kun ei oo nii hurja pienenkää kasvu..
 
Täällä kans ruokahalu onneksi vähän laantunut, no silti syön enemmän kuin mies.. Mutta jaksaa liikkuakin taas toisin kuin alkuraskaudessa, jolloin ei tullut mistään mitään :D
 
Mulla on ollu tässä raskaudessa sellanen vesiöllötys. Aina oon tykänny vedestä janojuomana enemmän ku mistää ja nyt tökkii. Tosin tää on vähän jo helpottanu, kun pahoinvointi on vähentynyt. Muuta kovin ihmeellistä himoa/öllötystä ei oo. Raikkaat hedelmät maistuu parhaalle.
 
Mulla on kanssa aamulääke meinannut tulla monta kertaa ylös, kun vesi juotuna tyhjään mahaan on maistunut niin pahalta :D
 
Mulla on ollu tässä raskaudessa sellanen vesiöllötys. Aina oon tykänny vedestä janojuomana enemmän ku mistää ja nyt tökkii. Tosin tää on vähän jo helpottanu, kun pahoinvointi on vähentynyt. Muuta kovin ihmeellistä himoa/öllötystä ei oo. Raikkaat hedelmät maistuu parhaalle.
Mulla oli esikoisen odotusaikana vesiällötys. Nyt onneksi menee! :)
 
Mulla on ollu tässä raskaudessa sellanen vesiöllötys. Aina oon tykänny vedestä janojuomana enemmän ku mistää ja nyt tökkii. Tosin tää on vähän jo helpottanu, kun pahoinvointi on vähentynyt. Muuta kovin ihmeellistä himoa/öllötystä ei oo. Raikkaat hedelmät maistuu parhaalle.

Mä taas juon jopa liikaa, yks päivä lepäilin sohvalla ja kävin 3 kertaa tunnissa pissalla ja joka kerta täys rakko :O ja jos en oo juonu ni tulee ihan hirvee jano ni voi johtuu siitäkin.. mut oon ollu aina huono juomaan vettä mut nyt menee hieman lämminkin vesi :)
 
Mulla on ollu tässä raskaudessa sellanen vesiöllötys. Aina oon tykänny vedestä janojuomana enemmän ku mistää ja nyt tökkii. Tosin tää on vähän jo helpottanu, kun pahoinvointi on vähentynyt. Muuta kovin ihmeellistä himoa/öllötystä ei oo. Raikkaat hedelmät maistuu parhaalle.

Mulla oli sama ekan kolmanneksen aikana, oli tosi omituista kun aina on vesi maistunut hyvin. Ja oli piinaavaa, kun jano ollut tosi kova koko raskauden ajan... Nyt tilanne normalisoitunut ja vesi menee hyvin alas, ja paljon meneekin. Toivottavasti sullakin lähiaikoina tuo muuttuu kun raskaus etenee!
 
Mulla tuli eilen illalla karkit ylös. :yuck: Lähinnä nauratti, että alkaako tässä olla jokin paskaruoka-suodatin päällä :laughing002
 
Täällä kans meinas vesi ruveta pahemman kerran pökkimään, niin otin avuksi jääpalat sekä lasituopin, jossa kansi ja pilli! Johan menee 0,33 l ihan huomaamatta!:wink Ja monta tuoppia päivässä! Kaikki mehut, limsat jne ei uppoa ollenkaa... Raskaana olevan työkaverin kanssa jaetaan sama himo: kuoriperunat ja ruskea kastike esim makkaralla!:p Kautta linjan mieluummin siis suolaista kuin makiaa..
 
Vettä oon onneks koko ajan pystynyt juomaan, mut kaikki muut juomiset on vuoronperään tökkineet. Nyt on parasta ikinä noi äidin 2 viikkoa sitten tekemät mehut mulle, nam nam :)
 
ennen raskautta olin suuri pizzan ystävä! nyt ällöttää ku näkee ees mainoksen pizzasta :D tää on kyllä vaan hyvä juttu, ei tuu mussuteltua sitä sitten ollenkaan :)
Kananrinta subia himottaa melkein joka päivä, mutta kerran viikossa vain yritän subin hakassa... :D
 
Täällä kanssa kunnon kameli olo, kun vettä menee ihan hirveästi.

Muuten suolainen uppoaa paremmin, kuin makea. Mitään erityisiä himoja tai ällöjä ei ole.
:) Paitsi tietysti sushit, niitä käynkin kerran kuussa syömässä, mutta vain kypsennettyjä ja kasvismalleja :)
 
Ei vitsi mä ootan kyllä tota sushia et sais taas syödä! Varmaan pyydän et joku ottais sit mukaan kun tulee kattomaan vauvaa sairaalaan :D
 
Mä tykkään syödä nyt iltapalaks kaurapuuroo mustikoilla! Tässä vedän taas :D
 
Takaisin
Top