Synnytystä enteilevät oireet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
^ no niimpä. Ite ihmettelin ihan samaa. Jälkeenpäin tuli mieleen, että ihan hyvinhän sitä olisi voinut jotain rupatella tämän äidin kanssa, kun itekin maha pystyssä siinä pönötti, mutta tosiaan hämmennyin siitä vauvan koosta niin, että piti lähteä paikalta. Pelkäsin tuijottavani kuin idiootti hölmistyneenä tms.

Oon miettinyt samaa, mahdollisimman lähelle la:ta kun menis niin luultavasti vauvan alku olis helpompi. Vaikka toisinaan tulee ajatus et syntyis jo mut järjellä ku alan miettiin ni todellakin toivon ettei vielä synny. Ja eikä mulla niin tuskallista tää meno oo etten kestäis..:)

kyllä mä tästä olosta vielä 'nautin', koska oireet voisivat olla kivuliaammat ja enemmän. Ei tässä itsellä ole kuin nivuset kipeänä, että käveleminen tekee osittain vaikeaa jne. Mutta yöt saan nukuttua suht hyvin. Mitä nyt väsymys on vaihtelevaa.
Saa kasvaa vielä ihan rauhassa, kunhan ei hirveästi XD.

Mulla alkaa kyllä olla nautinnolliset ajat takana. Viimeiset kaksi yötä on tullut valvottua aika tehokkaasti kipujen takia, päivät ovat myös melkoisen tuskaisia. Onneksi laskettuun aikaan on enää puolitoista viikkoa, niin saan ihan hyvällä omatunnolla toivoa lapsen syntyvän mahdollisimman pian :)

Mulla myös samoja fiiliksiä kuin mudella ja elizalla. Vähän jo kyllästyttää tää meno ja joinain päivinä, kun on paljon kipuja ym. melkein jo toivoo että vauva syntyisi pian. Haluan kuitenkin, että vielä pari viikkoa pysyisi kaveri masussa, että on sitten valmis tulemaan maailmaan. Nyt näyttääkin ihan hyvältä tilanne, kun kohdunsuulla ei ollut mitään merkkejä lähestyvästä syntymästä. Eli rauhassa voi mennä ja touhuta. Ja iloitsen kyllä siitä, että suht hyvin voin vielä ja koiran kanssa jaksaa käydä päivittäin pienellä lenkillä. Esikoisen kohdalla kävin koiran kanssa lenkillä vielä samana päivänä,kun synnytys käynnistettiin :p

Tänään neljäs päivä kipuja ja supistuksia, tulee ihan levossa istumassa tms suht.säännöllisesti, tuntuvia kyllä ja välillä osittain kipeitäkin kuten eilen illalla. Aamulla/päivällä/yöllä. Tänään oli lääkäri käynti sairaalassa Sokerien vuoksi (kontrolli) mutta vauva on ihan käyrillä 2990g (rv36+5). Harmi etteivät tehneet sisätutkimusta, olisi ollut kiva tietää onko tilanne muuttunut vai ei.. :/ no, kyllä se lähtö tulee kun on tullakseen, onneksi ollaan jo hyvällä puolella ettei sen puolesta pelkoa.

Kävin tuossa vähän aikaa sitten vessassa, kun tulin ulkohommista. Siinä ihan ajatuksissani hoidin asian ja juuri kun olin vetämässä vessaa, huomasin, että ihan niinkuin pöntössä olisi ollut jotain punertavaa. Huomasin asian kuitenkin liian myöhään ja koska olin pönttöön jo paperinkin heittänyt, en pystynyt tarkastelemaan, että oliko se jotain vai näinkö ihan omiani. Ekana tuli vain limatulppa mieleen, että olisiko ollut jotain sellaista. En ainakaan huomannut, että paperiin olisi mitään väriä tullut eikä ph-suojassakaan ollut. Voi siis olla, että se oli vain joku varjo tms ja olen ehkä toivonut liikaa, niin alan nähdä kaikenlaista :D Mitään tuntemuksia ei kuitenkaan mihinkään suuntaan ole.
Laitetaan siis mielikuvituksen piikkiin.

Mäkin laitan vessaan öisin vaan sen himmeemmän valon kun meillä on kaks vaihtoehtoo. Kaiken lisäks käyn ilman silmälaseja eli en todellakaan nää kyllä yhtään mitään. Että aika sujuvasti menee kyllä ohi jos yöllä jotain värimuutoksia tms olis :D

Pari päivää on pitänyt haistella koska yskiessä lirahtaa. Siis ei mitään pidätyskykyä jäljellä niin oon kyl ajatellu et pissaa vain.. Tänään on haissut erilaiselle. Mietin jo sairaalakassin pakkaamista jos pitääkin huomenna jäädä sairaalaan, kun on äitipolilla kasvukontrolli.

Takaisin