Voihan 'hermoromahdus' :banghead: Onko täällä muita joilla meinaa olla hieman pinna kireällä? Lähes koko päivän saanu jotain itku kohtauksia ko puhelin päätti sanoa itsensä irti. Tämä ei siis johdu siitä, etttä olisin someriippuvainen, vaan siitä äärettömästä v*tutuksen määrästä kun vuosi sitten ostin kalliimman puhelimen ja nyt jo vissii pitäs ostaa uusiSillä mä en tykkää ostella uusinta uutta joka vuosi vaan mielummin menisin sillä vanhalla ja turvallisella monta vuotta
Yks päivä kun en saanut suolakurkku purkkia auki niin taas kauhea turhautuminen ja itkupotkuraivaritJatkuvaa kireyttä ja itkua, mutta sit kohta sekunnissa naurelen jo ja oon niin hyväntuuulinen etttäää
Miehelleki oon sanonu, että naurattaa nää mun mielialavaihdokset kun ihan naurettavista asioista pitää raivota :D Ja kun nyt viimeisellä kolmanneksella alkanu ko aattelin, että hormoonit ois melkei heti raskauduttua alkanu tekee tämmösiä![]()
Tutun kuulosta, mutta miulla oli tuommosta ihan alkuraskaus, ehkä tokan kolmanneksen alkuun ja loppu ku seinään.

Jatkuvaa kireyttä ja itkua, mutta sit kohta sekunnissa naurelen jo ja oon niin hyväntuuulinen etttäää 
:arghh: