Toinen haaveissa <3

Pahoittelut äippä, menipäs kurjasti tyhjennys :( toivottavasti heti seuraava kierto toisi pysyvän plussan!

Sohwialle paranemisia!

Mä oksensin esikoisesta sillon mutta tästä en ku muutamasti, tästä oli silti pahee krapula ku esikoisesta :D

Neitalle tsempit tulevaan ♡

Sohwialle ja perheelle paranemisia! ❤ Oksutauti on kyllä kaamea, ei sitä toivoisi kenellekään.
Enkä voi kuvitella raskauspahoinvointia, että millaista se sitten on..

Voi Neita ja äippä mitä ootte joutuneet kokemaan. :sad001 Mutta toivottavasti pian tärppää teillä uudestaan! ❤

Kaikille muillekin plussatuulia hirmuisesti! ❤ (Toivottavasti tänne iskee oikein kunnon plussa aalto)

Minä pidän nyt taukoa täältä foorumilta. Palailen sitten kun (jos? :grin) kierto käynnistyy ja pääsen oikein kunnolla kuumeilemaan!
Tuntuu että nyt ennen vuodenvaihdetta on meillä muutenkin hektistä, ehkä hitusen stressaavaakin ja yritän nyt panostaa fyysiseen/henkiseen hyvinvointiini kunnolla, sekä aion keskittyä vain esikoiseeni ja antaa hälle kaiken liikenevän huomion ja ajatukseni. ❤

Miitu kiittää ja kuittaa! :wink

Kovia on moni joutunut kokemaan. Toivottavasti tulevaisuus tuo vain onnea :Heartred

Ruusa, mun on vaikea vastata oviksen jälkeisiin limoihin, koska olen vain tällä kerralla tietoinen tarkasta ovispäivästä. Tässä kierrossa oviksen jälkeen tuli selkeä sahara, mutta en tiedä onko niin ollut muissa kierroissa. Mitä nyt kalenteria selailin taaksepäin, niin ainakin jonkinlainen muutos kuivempaan on tapahtunut aina oviksen jälkeen, mutta ei aina näin selvä.

Miitu, kaikkea hyvää jatkoon! Tule pian takaisin, ehkä jopa hyvien uutisten kera :)

Ruusa: miulla on monesti niin että kun testi näyttää plussaa niin ei ole mitään limoja. Sitten oletetun oviksen aikoihin on vähän lisääntynyttä valkkaria ja sitten pari päivää oviksen jälkeen on niitä kananmunalimoja:wtf: En tiedä että myöhästyykö miulla se munasolun irtoaminen tai jotain mutta oviksen olen tunnistavinani kovista juilinnoista munasarjassa..ei se muutakaan ole voinut olla kun ultrallakin on katsottu että on juuri siltä puolelta irronnut missä kipuillut. Ja siis sen kananmunaliman jälkeen voi tulla päivä-pari kuivaa kautta mutta sitten taas iskee valkkarit kehiin.

Miitulle kaikkea hyvää jatkoon:Heartred

Ruusa: miulla on monesti niin että kun testi näyttää plussaa niin ei ole mitään limoja. Sitten oletetun oviksen aikoihin on vähän lisääntynyttä valkkaria ja sitten pari päivää oviksen jälkeen on niitä kananmunalimoja:wtf: En tiedä että myöhästyykö miulla se munasolun irtoaminen tai jotain mutta oviksen olen tunnistavinani kovista juilinnoista munasarjassa..ei se muutakaan ole voinut olla kun ultrallakin on katsottu että on juuri siltä puolelta irronnut missä kipuillut. Ja siis sen kananmunaliman jälkeen voi tulla päivä-pari kuivaa kautta mutta sitten taas iskee valkkarit kehiin.

Miitulle kaikkea hyvää jatkoon:Heartred

Hyvä tietää että voi olla noinkin!

Voiskohan mullaki olla jotain tuollaista... Tai siis ilmeisesti mulla ainakin on tosi aikainen ovis, kun esikoisesta LA aikaistettiin np-ultrassa 6 päivää menkoista laskettuun verrattuna....

Miitu, mukavaa loppuvuotta! Varmasti hyvä keskittyä välillä muuhun :) Nää kuumeiluketjut on tietyllä tapaa stressaavia vaikka onkin kiva kuulla muittenki samoissa haaveissa olevien mietteitä.
Hurjaa muuten kuin pian ollaan vuodenvaihteessa :wideyed:

Miitu kaikkea hyvää loppuvuoteen, joskos se yllättäis se plussa kun sitä vähiten odottaa! Toivotaan pikaista kierron käynnistymistä. Tuuhan kertoileen kuulumisia ♡

Äippä-14 vähän pelottaa että miten tyhjenee kun voi mennä melkein miten vaan. Saitko kuinka monta cytotecia yhteensä tyhjennyksen aikana? Minä sain 4 alakertaan ja suun kautta kahden päivän aikana 8 kpl. Tänään oon reissussa ja tuntuu että ei ole vuotoa, toivottavasti ei tiedä huonoa.
Toivotaan että sulla nyt helpottaa ja pääset taas yritykseen kiinni ja tärppää pian!

Lasketaanko kp 1 tyhjennyksestä vai sitten vasta kun menkat on olleet?

Mie sain sillo ekana päivänä klo 9 4tbl pureskellen ja sitte viel klo 13 4tbl pureskellen. Sit maanantaina 4tbl peräsuoleen ku menin sinne gynepäivystykseen ja viel 3tbl samaiseen paikkaan klo 21:30 osastolla ollessa.

Onko siuta Neita tarkotus kontr. ultrata ja kattoo et onko kohtu tyhjentyny?

Mulle sanottiin et sitte ku seuraavat menkat alkaa on kp1 kun tää on tyhjennysvuoto. Ja tarkkaan painottivat et kunhan jälkivuoto on loppu ni ilman kumia ei pupuilla enneku seuraavassa kierrossa.

Joo oksennustauti oli ihan kauhea. Nyt ois eka päivä menossa, kun tyttö ei ripuloi, tosin onhan tässä vielä päivää jäljellä. Kiitos tsempeistä! ❤

Yön pimeinä tunteina tuli taas mietittyä, että onko musta edes kahden lapsen äidiksi? Osaako sitä jakaa rakkauttaan kahdelle lapselle? Tiedän, että nää pohdinnat on ihan tyhmiä ja monet käy näitä asioita läpi ja hölmöintähän tässä on se, että mitään toista lasta ei edes vielä ole.. Jotenkin oon vaan tosi kiinni tuossa esikoisessa ollut alusta asti ja eka lapsi on aina se eka, mutta eiköhän rakkautta riitä muillekkin lapsille, jos meille sellainen/ sellaisia vielä suodaan.. Onko kellään muulla tämmöisiä ajatuksia?

Sohwia mulla on ja paljonki, mietin onko musta tähän ja tuliko hätäiltyä yms. Koska luulin aina että koira pysyy ihan samanlaises roolis vaikka lapsi tulee mutta ei vaan pysyny, niin jäi koira vähälle huomiolle. Samaa pelkään ny tapahtuvan lapsen kans. :( Ja vielä ku en tykkää siitä vauva-ajasta edelleenkää, vauvat ei oo mun juttu.. Mutta, onneks on mies ja varaan herkästi aikaa sitte psykologille jutteleen jos siltä tuntuu.

Äippä-14 ei ultrata, vain verikoe viiden viikon päähän. Aattelin testata kuinka kauan näkyy viivat testissa jo ennen sitä. Jännä miten nuo vaihtelee eri paikoissa miten niitä lääkkeitä käytetään ja minkä verran. Mulla alkaa nyt viidentenä päivänä vähentyä vuoto mutta kohtu ei ole enää niin kipeäkään. Tiä sitten onko hyvä vai huono. Sen minäkin tiesin että tulehdusvaaran takia seksi on ei. Odotellaan siis rauhassa vaan tämän kuumeilun virallista uusintastarttia!

Toivotaan et siun kohtu on tyhjentyny kunnolla. Mulla on hcg verestä tarkotus ottaa 25.11.

23f8ce86b8f291182e1cdae3cb6a3f1c
testiajan ulkopuolella ehkä n. 15min päästä kävin uudelleen kahtomassa, mut aiemmin ei oo tullu mitään ei yhtään mitään ees sit ku on jo roskiin viskattu. Saako ees vähän olla toiveikas tän suhteen[emoji56]

Mäkin näen, Kyfi! En muista sun päiviä, mut jos on vielä aikaiset päivät, niin varovaiset onnittelut :)

Dpo 7. Aamulla oli ihan pms-olot. Kaikki otti päähän, vaikkei mitään syytä. Ihan kuten aina viikko ennen menkkoja. Onneksi nyt on ihan hyvä olla, vietetään mukavaa talvipäivää ja kohta leivotaan. Ei mitään kiinnittymiseen viittavaa. Olikohan tämäkin kierto tässä... :sorry:

P.S. Ainiin. Taas näin viime yönä unta, jossa olin raskaana. Tylsää herätä.

Muokattu viimeksi:
Takaisin