Kertominen

Balacenia

Seurustelun sensei
Helmikuunmammat 2016
Heinämammat 2017
Keille kaikille olette jo kertoneet?
koska aiotte kertoa?

Mun rauskaudesta tietää vasta mun mies ja täällä foorumilla te ja helmikuisten (2016) salainen puoli. :)

Viimeks kerroin mun porukoille joskus rv 8-9, samoihin aikoihin kerrottiin myös miehen vanhemmille. Olosuhteiden pakosta jouduin kertomaan parille kaverille jo rv 5, ku piti lähtee baarii ryyppää. :D Ja tarvittiin kuskia, ni mä sit tarjouduin, ku en kuitenkaan voinu juoda. Muille kavereille ja sukulaisille kerrottiin sit nt-ultran jälkeen.
 
Mä oon vaan kertonut muutamille ystäville ja täällä foorumilla. Mun vanhemmat ei vielä tiedä ollenkaan. Vähän tekisi mieli jo kertoa, mutta toisaalta tekis mieli odottaa jouluun :D Esikoisesta jouduin kertomaan jo ekoilla viikoilla, ennen mitään ultria. Nyt on vähän vaan semmonen fiilis, että olis kiva käydä ultrassa ensin... Loput sukulaiset sai esikoisesta tietää sitten nt-ultran jälkeen ja niin ajattelin tälläkin kertaa tehdä.
 
Parhaille ystäville laitoin heti raskaustestistä kuvan (nämä asiat jaettu tällä porukalla heti), itseasiassa ennenkuin kerroin edes miehelle :D halusin vahvistuksen onko se positiivinen :D sitten kerroin raskaana olevalle siskolleni ja ystävälleni, joka odottaa. kahdelle muulle siskolle miehineen paljastui viime vkl, kun istuttiin iltaa. eivät huomanneet mitään etten juo, mutta tarjouduttuani kuskiksi arvasivat niin pakkohan se oli myöntää. nyt ootellaan ultraa ennenku kerrotaan lopuille.
 
Molempien vanhemmat ja sisarukset tietävät sekä yksi kaveri.

Muille kavereille kerron kun on ekassa ultrassa käyty, pelkään vaan että luokkakaverit pistää epäillen kun parin viikon päästä olis taas koulu viikko enkä menekään höyryttelemään perinteisesti. :D täytyy syyttää pakkasta, nesteiden loppumista, tupakin kotiin unohtamista yms :D
 
Min pari ystävää tietää ja tietysti mies. Miehen ja min vanhemmille yritän pitää salassa ekaan neuvomaan saakka. Ja muille sukulaisille ja työkavereille kerron sitten ekan Ultran jälkeen. Saa nähä onnistuuko tuo suunnitelma maha kun on jo nyt turvoksissa sen verran et farkut ei enään kiinne mene.
 
Meidän molempien vanhemmat tietää sekä meidän sisarukset. En malttamänu olla kertomatta heti [emoji5] menee miten menee.
 
Mun äiti tietää mutta en ole tarkkaa kertonut kuinka pitkällä yms, kaverit/ystävät joita oon nähny ja nuortentilan ohjaajille kävin hehkuttaa vaikken enää siellä aktiivisesti käy mutta muistavat mut ja mun on kiva jutella sielä kaikesta, kun heilläkin vaitiolovelvollisuus :) Miehen porukoille ja mun isälle vielä kerrotaan viikonloppuna :)
 
Isänpäivä on meillä "the day" eli sillo paljastetaan mun vanhemmille ja miehen äidille. Joku loru pitää keksiä vielä :wink
 
Mä oon "onneks" niin läski, et mahasta ei varmaan ihan heti nää, et oon raskaana...
Ootellaan nyt ainakin siihen varhaisultraan, ennen ku kerrotaan kenellekään.
(jos osaan pitää suuni kii)
 
Me kerrotaan varmaan ekoille np-ultran jälkeen, ellei sit oo jostain syystä pakko aiemmin. Niin ollaan tehty 2 aiemmankin kohdalla :-) Mun kuopuksen faceryhmässä ehkä varhaisultran jälkeen..
 
Toivottavasti np-ultra ehtii ennen joulua! :-O Milläs viikoilla se viimeistään on, taitaa olla aika rajoilla..
 
Taitaa olla rv 11+0-13+6 yleensä. Esikoisesta oli 11+1, kun olikin ultrassa paljon pienempi kuin oletettiin.
 
Me aiotaan kertoa kummankin vanhemmille jouluna ja mun siskon perheelle ehkä vähän ennen. Muilta yritetään pitää vielä salassa joulun jälkeenkin, jos mahan koko sen sallii. Joudun kyllä nyt jo pitämään tosi löysiä vaatteita, kun turvotus on aikamoinen...

Mulla tulee jouluaattona täyteen 13+0, joten toivoisin kovasti, että päästään np-ultraan ennen joulua. Ei kai ne siellä välipäivinä halua ihan hirveästi ultrailla... :wink
 
Mulla tulee jouluaattona täyteen 13+0, joten toivoisin kovasti, että päästään np-ultraan ennen joulua. Ei kai ne siellä välipäivinä halua ihan hirveästi ultrailla... :wink
Mulla myös jos ei ar-ultrassa löydy isompaa lasta. :)
 
mä haluun kertoo tosissaa huomenna porukoille, mutta jouluaattona ois 11+0 ja uudenvuoden aattona 12+0 joten sillon ois kiva vaikka julkistaa facessa tmv että meille ootetaan vauvaa x)
 
Oon kertonut siskolle, ja kahdella kaverille olosuhteiden pakosta. Mies kertoi veljelle ja hänen avopuolisolleen eilen. Muille ei kerrota ennen kuin molempien vanhemmat tietää. Ollaan sovittu että kerrotaan jouluna molempien porukoille kun 25.12 on 11+0. Toivotaan että sykettä oltaisiin saatu kuulla siihen mennessä niin olisi kivempi kertoa :happy: Loput ystävät, sukulaiset, työkaverit jne infotaan sitten porukoiden jälkeen kun tulee luonteva hetki kertoa.
 
Meil tulis jouluaattona 12+0 ja oishan sillon aika ihanaa kertoa perheelle ja sitten varmaan joulun jälkeen uskaltais jo joillekkin kavereillekkin kihan ultrassa käyty, toivon mukaa ultraan pääsis ennen joulua.. :nailbiting:
 
Mä oon oman äitini kanssa niin läheinen ja paljon tekemisissä, että varmaan tuun kertomaan aika piankin. Siksi tasapuolisuuden nimissä saa tietää anoppikin. Todennäkösesti mun ja miehen veljet sekä muutama ystävä saavat tietää ennen sitä "turvallisempaa rajaa" - jouluna varmaan laitan sometervehdyksen lopuille ystäville niin, että siitä selviää, että mukana on joku uus tyyppi :) En tuu mässäilemään asialla julkisesti mutta en koe että haluaisin sitä sen kummemmin salatakaan keltään. Eli samoin toimitaan ku edellisenkin kanssa.
 
Me ei olla kerrottu vielä kenellekkään, mut mun vanhemmille kerrotaan varmaan pian ja veljelle itsenäisyyspäivän jälkeen, kun mennään siellä käymään (asuu Saksassa). Muuten kerrotaan varmaan vasta jouluna.
 
Takaisin
Top