Himot ja ällötykset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulle ei oikein mikään maistu, enkä kyl maista mitään... Kiitos flunssan! Pakko vaan henkensä pitimiks syyä jotain... Mut kun mä tän taudin selätän niin pizzan ja tripin tuhoan:D

Eilen mies pesi auton tuulilasin matkalla ja jotenkin oudosti tuli hajusta sima mieleen o.O Ai että teki hetken mieli simaa :D

Kaikista pahin ällötys on ihan jääkaappia kohtaan. Henkeä pidätän ettei hajut tuu nenään ku jääkaapilla käyn muuten juoksen samantien pyttyä halaamaan..

Mulla iski viikonloppuna himo jalapenoihin, ja piti käyä ostamassa purkillinen niitä ja toinen jalapenotäytteisiä oliiveja :woot: en oo moneen vuoteen ostanu mokomia. Oliiveja kylläkin.

Pennonen mä inhoan jalopenoja yli kaiken! Mutta ton nelosen odotus aikaan söin parissa päivässä purkin:D siis rouskutin niitä ja katoin töllöö, nyt ei kävis mielessäkään...

Avokado ja hampparit ja ranskalaiset. Voisin tällä hetkellä elää pelkästään noilla :D

Mäti? Saako sitä syyä? Ihan järkyttävä himppa mätileipiin, mätiä+smetana+ sipulisilppu paahtoleivän päällä, namnam:p

Mäti? Saako sitä syyä? Ihan järkyttävä himppa mätileipiin, mätiä+smetana+ sipulisilppu paahtoleivän päällä, namnam:p

Hyvää olisi mutta syöminen ei taida olla sallittua, tai suositeltavaa. Itse kyllä esikoisen raskaudessa joulun alla söin mätileipiä kun himotti.. tyttö päättikin syntyä joulupäivänä niin sain nautiskella jatkossa rauhassa :D

Mun alko yks päivä tehdä ihan älyttömästi mieli rosollia kun haistoin sen muka jääkaappia avatessa. Toinen himo iski Dr. Oetkerin mozzarella pakastepitsaan. Rosollin kans pitää varmaan odottaa nyt jouluun, mutta pitsaa sain. Ja se oli just niin hyvää kun muistinkin. Uskaltauduin syömään kun juusto käynyt uunissa kuitenkin kunnolla. Joulutorttuja napostelin juuri 3 kpl, kun ehdin niitä himoita jo monta päivää. :D

Lihan himo ei oo vielä iskenyt, vaikka sitä oon vähän pelolla odotellut kun normaalisti en syö lihaa. Härkis ei mene alas ollenkaan, se vaan ällöttää. Nyhtis meni just ja just alas. Quornia oon syönyt paljon, mutta nyt alkaa sekin vähän tökkiä. :/ Nyt on taas vähän sellainen vaihe ettei mikään ruoka meinaa maistua. Hyvä tulla tänne lukemaan tätä ketjua, niin johan alkaa himottaan :D

Eka kunnon himo iski niin pahasti että oli pakko lähteä erikseen tuonne pakkaseen kauppaan hakemaan luonnonjogurttia ja muromysliä. Aivan kamala suklaan nälkä ollut myös, mutta sitä en ole itselleni suonut, vasta viikonloppuna sitten. :happy:

Valkosipulimajoneesiin on kyllä ollu himo. Ja -dippiin. :drunken_smilie Subilta hain tässä päivänä jonaki sämpylän ja pyysin laittaan oikein reilusti sitä mönjää sinne väliin, se paperikin oli ihan litimärkä siitä majoneesista! :smiley-ashamed008 Mutta musta oli vaan ihan parhautta. :smiley-bounce022 Melkein vois jo käydä kysyyn, myiskö ne pelkkää sitä majoneesia mulle.. :confused5
Ei kyl semmosta ihan rehellistä himoa tuu muuta mieleen.. Paitsi nyt viime viikon ajan oon himoinnu ranskalaisia parmesanjuustolla.. Eilen sit toteutin tämän haaveen.. :love017

Ällötyksiä sit on kahvi ja ainaki tonnikala, tai niiden haju... Suuhun asti en niitä edes yritä. :sick006

Piimä! Muutama litra jo mennyt sen jälkeen kun alkoi viime viikolla himottamaan :D enkä kyllä muuten juo piimää lähes koskaan... ja tällä hetkellä mulle, "sokerihiirelle", ei maistu makea laisinkaan, outoa.

Nyt alkaa palaa kiinni, tässä muutaman päivän ajan nää mun ruoka perversioit on kyl ollu ihan mahdottomia! Meidän talous siis syö kaikkea mitä kiinni saadaan ja esim eilen tein hirvipaistia, voi prkl kun se hais ihan mädäntyneelle->jäi syömättä, nyt parhaillaan tulossa ahvenia-> haisee ihan mädälle kalalle-> saattaapa olla että jää syömättä, on kyl ihan ahterista että kaikki mistä ennen tykänny niin aiheuttaa kakomista:( ainut mikä tässä tehdessä tuoksunut(ja maistunut) hyvälle on kana, mut eipä sit mikään hiilari maistu(muutakun leipä) niin kaikki tulee syötyä vihannes lohkojen kanssa mut niitäkään ei saa kypsentää kun sit ne maistuu kellarille ... Kellään muulla samaa? Tää on elämäni eka kerta kun ruoka ällöttää:( voih kun tää loppuis ja vois taas syyä niinku normaalit ihmiset!

Mua suurin osa ruoista etoo, pystyn kyllä syömään mutta ei se herkkua ole. Alkaa tympiä käydä kaupassa, kun mitään ruokaa ei tee mieli, ehkä kotitekoinen tai pakasteesta pizza on sellaisia, joita voisin hyvällä ruokahalulla syödä :/

Jänispaisti aiheutti oksennuksen ja hirvipaistikaan ei meinannut kunnolla mennä alas, harmittaa, kun riistaa mieluusti söisin.

Takaisin