Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei vielä kuultu sitä. Koon mukaan 5+6. Omien laskujen mukaan olisi ollut 6+3. La tällä hetkellä 24.6. Oli se vaan niin jännää! Suosittelen kyllä. Vaikka aamulla oli olo, että mieluummin jätän menemättä.
Mut nyt konkretisoitui raskaus kyllä paremmin! Ja mulla tosiaan toistaiseksi melko vähäiset oireet ollu. Toivotaan että myös vähäisinä pysyisivät. 
2,8mm näkyy olevan tuossa kuvassa. Eli siis paljon pienempi kyllä kun sulla. Mutta ei se kyl mitään sanonut että olis liian pieni tms. Varmaan kasvavat vähän eri vauhtia kaikki. :-) Ja sain jo neuvolakortinkin! En tiennyt et sen saa yksityiseltä. Eli sinne jo kirjailtiin ekat tiedot.Jemppuli sanoiko lääkäri minkä kokoinen teidän pikkunen oli? Meille se sanoi että n 4 mm. Ja nyt 6+0
Juu varmaan voi kasvaa jo paris päiväski sen millin tai pari. :) vähä kyllä aluksi säikäytti ku lääkäri sanoi vain että joku pussi näkyy mutta ei alkiota. Hetken ku se siinä jatkoi kattelua niin löysi sen onneksi.2,8mm näkyy olevan tuossa kuvassa. Eli siis paljon pienempi kyllä kun sulla. Mutta ei se kyl mitään sanonut että olis liian pieni tms. Varmaan kasvavat vähän eri vauhtia kaikki. :) Ja sain jo neuvolakortinkin! En tiennyt et sen saa yksityiseltä. Eli sinne jo kirjailtiin ekat tiedot.
Mä olin varautunu, että joutuis etsimään kans vähän aikaa sitä. Löysi heti. :) Mutta tosiaan varmaan riippuu lääkäristä, ultravehkeistä ja siitä miten se alkio siellä on esillä vai onko vähän piilossa. Mun kaverille kävi esikoista odottaessa niin, että kun meni varhaisultraan (viikot ilmeisesti 6+ tai 7+, ei muista tarkasti) ei löytynyt muuta kuin ruskuaispussi! Sanottiin että tässä vaiheessa kyllä pitäisi jo olla alkio. No hän joutu pari viikkoa odottaa uutta ultraa ja kas kummaa seuraavassa ultrassa oli alkio ja syke. :)Juu varmaan voi kasvaa jo paris päiväski sen millin tai pari. :) vähä kyllä aluksi säikäytti ku lääkäri sanoi vain että joku pussi näkyy mutta ei alkiota. Hetken ku se siinä jatkoi kattelua niin löysi sen onneksi.![]()