Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taysissa päivystysmaksu on 32,70€, ylimääräinen ultra 35,50€. Ylimääräisiä ultria olemme maksaneet neljä ja päivystyskäyntejä neljä... Eihän se nyt paljoa lopulta yhden pienen ihmisen terveydestä ja koko elämästä ole, onneksi, mutta paljon enemmän kuitenkin kuin normaalisti edennyt raskaus olisi maksanut. Lugesteron-lääkitys on maksanut yhteensä 140€, se on ihan hirveän kallista tavaraa. Että tuleehan siitä jo sitten viitisensataa euroa ylimääräistä päälle, kun sen lisäksi oon joutunut ostamaan todella kalliin Flagyl Comp -kuurin virtsatieinfektioon, pari kuuria emätintulehdukseen, pari kuuria hiivaan... Ja mitä hän vielä, iso kasa vitamiineja ja maitohappobakteereja, rautaa ja magnesiumia. Tuollaiseen kaikkeen on mennyt rahaa arviolta noin 600-700 euroa raskauden aikana. Huij. Ei pitäisi miettiä eikä laskea. Vauvantarvikkeet olemmekin sitten vastapainoksi hankkinut todella edullisesti, olen tehnyt hyviä löytöjä. :)

Mitäköhän siellä vatsassa tapahtuu kun tuntuu, että koko vatsa heiluu? Siis peräkkäin sellainen tum-tum-tum -sarja, yleensä 4-6 "iskun" sarjassa :D Ja tosiaan, ei tunnu iskuilta vaan aalloilta.
Oisko vauvalla hikka?

Oli eilen kiva istua yhteensä se 4h autossa kun poju tykkää tunkea pään tonne mun lonkkaan. Se on kans todella epämiellyttävän tuntuista. Enemmän täälläkin tommosta möyrintää vaan ja näkyy kun maha vaan heiluu :D tänään on myös kuulunut pari vaimeaa napsahdusta enkä osaa sanoa mistä tuo ääni olisi peräisin..

Oisko vauvalla hikka?
Muuten sanoisin joo, mutta tuntuu hassun voimakkailta hikaksi :) Tai mistä mä tiedän. Mutta ei siis mikään ihan pieni liike vaan jos kattoo tarkkaan niin koko vatsanahka aaltoilee samassa tahdissa. Ihme alien siellä möyrii.

Qaakkeli, mulla on ihan samanlaista! Ja en usko et tää on hikkaa, tuntuu ainakin ihan erilaiselta mitä aikasemmissa raskauksissa hikat on tuntunu. Just tuntuu tosi voimakkaana ja tuntuu et maha heilahtaa ja myös n 4-6 sarjoissa. Ja hikka aikasemmilla ainakin kesti usein aika pitkäänki.

Mulla tuntuu kans sellaisia hassuja parin sarjan "tärinöitä" aina silloin tällöin. Välillä oon miettiny, että onko kaikenlaiset liikkeet normaaleja?

Sama täällä! Hankala ollu kuvailla muille mitä tarkotan mut tuo "tärinä" on hyvä :)

Joskus veikkailtu et tärinä olis ku poika pissaa :)
Kromosomeista varmistettu että tyttö tulossa :P mut joo, tärinä on aika hyvä kuvaus - nopeatahtisia sykähdyksiä ja tuntuu alloilta enemmän kun potkuilta tms.

No nää on näitä... :) mulla tärisee ja naksuu maha. Välillä aaltoilee, hikkailee, nousee ja laskee, kasvaa ja katoaa... :) tyttöä povattu!

Tällähetkellä noin 10cm rinnoista alas, keskellä masua tuntuu kova paine, luulen että pieni peppu puskee.

Joo hikka on melko pientä nytkytystä noihin vapinoihin verrattuna. Vauvahan voi tehdä vaikka mitä järjetöntä ketkutusta mahassa. Itsekkin oon kyllä ihmetellyt niitä nopeita monotuksia, kun kyljet vaan väpättää.

Hihii täällä oli vauvelilla hikka eilen! Hauskalta tuntui :D ja mullakin välillä on tullut noita tärinöitä! Ihan oudon tuntuista, enkä yhtääm keksi mikä liike aiheuttaa tuollaisia tärähdyksiä. Ehkä sit pissa. :)

Hihii täällä oli vauvelilla hikka eilen! Hauskalta tuntui :D ja mullakin välillä on tullut noita tärinöitä! Ihan oudon tuntuista, enkä yhtääm keksi mikä liike aiheuttaa tuollaisia tärähdyksiä. Ehkä sit pissa. :)
Mä eilen mietin, että se liike minusta muistuttaa jos ite seisois vesisängyn päällä ja vuorotellen vaihtais painoa jalasta toiseen tosi nopeasti. Et ehkä se on jotain samankaltaista mitä toi tyyppi harrastaa :)

Takaisin