Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jotenkin tää kakkonen kasvaa 'nopeammin' kuin esikoinen.. Ikää 4kk ja vauva osaa jo vaikka mitä.
Onko tyttö viisaampi lapsi vai viekö poika niin paljon huomiota,etten ehdi samalla lailla tuijotella ja ihastella lasta nyt kuin esikoisen aikaan ja nyt vaan huomaan,et 'ai tuo osaan tuonkin jo'.![]()

...Hehh, tuo on vähän kauhukuva, jos tässä vielä kaksoset pärähtäis
Sitten pitäisi melkein vaihtaa tämä 140neliön asuntokin isompaan, jonnekin 200neliöön
Ei oo suunnitelmissa, mutta kun tilaa ainakin meillä tarvitaan...Alkaa olla jo vähän ahdasta, kun poika syntyi..

Usein yritän ensin tuttia tai silittelyä mutta useimmiten vain viereen ottaminen tehoaa. Olen lievästi sanoen väsynyt.....Hehh, tuo on vähän kauhukuva, jos tässä vielä kaksoset pärähtäis
Sitten pitäisi melkein vaihtaa tämä 140neliön asuntokin isompaan, jonnekin 200neliöön
Ei oo suunnitelmissa, mutta kun tilaa ainakin meillä tarvitaan...Alkaa olla jo vähän ahdasta, kun poika syntyi..
esim.kasvatus ja jaksaminen useamman lapsen kanssa.Öh.. meillä on asunnossa neliöitä 78 ja tässä asuu viisi ihmistä eli kaksi aikuista ja kolme lasta..Ihan hyvin mahdutaan. Se on asenteesta kiinni.
![]()
Tyttölapsi on viisaampi.Jotenkin tää kakkonen kasvaa 'nopeammin' kuin esikoinen.. Ikää 4kk ja vauva osaa jo vaikka mitä.
Onko tyttö viisaampi lapsi vai viekö poika niin paljon huomiota,etten ehdi samalla lailla tuijotella ja ihastella lasta nyt kuin esikoisen aikaan ja nyt vaan huomaan,et 'ai tuo osaan tuonkin jo'.![]()
Mayday naiset! Täällä kakka ongelmat jatkuu ja siksi jatkan jauhamista täälläkin, sorry! Mutta onko teidän vauvojen kakassa ollut sellaisia pieniä veriviiruja, vähän semmoisen limaisen kakan seassa..? Meillä on nyt välillä tullut semmoisiakin ja lisäksi kakan väri vaihtelee keltaisesta vihertävään. Muuten poitsu on ihan ok, ei kuumetta, ei ihottumaa, on ihan virkeä jne...??!!
En muistanu miltä sen kuului maistua. Erilainen oli ku kyl ku muut. Iso-carolinan comebackiä ootellessa...Maistuko vanhalle kunnon Clubille?![]()

Tietämättä mitenkään erityisesti teidän tilannetta ja tarpeita tilan suhteen, ajattelisin, että helposti tollaseen 140neliön kotiin pari kolme lasta mahtuisi.
Ne muut jutut lasten kanssa luo haastetta enempi kuin tilanpuuteesim.kasvatus ja jaksaminen useamman lapsen kanssa.

Marituuli :) Varmasti te mahdutte, meillä tilaa vie miehen musiikkilaitteet, rummut ja ties mitä musavehkeitä...hänellä on oma musahuone, koska tarvitsee sitä...Mun miehen veljellä on bändi AndyMc:n kanssa. Vuosia mun mies ollut niissä jutuissa mukana. Mun mies on rumpali.
Tietämättä mitenkään erityisesti teidän tilannetta ja tarpeita tilan suhteen, ajattelisin, että helposti tollaseen 140neliön kotiin pari kolme lasta mahtuisi.
Ne muut jutut lasten kanssa luo haastetta enempi kuin tilanpuuteesim.kasvatus ja jaksaminen useamman lapsen kanssa.

Marituuli :) Varmasti te mahdutte, meillä tilaa vie miehen musiikkilaitteet, rummut ja ties mitä musavehkeitä...hänellä on oma musahuone, koska tarvitsee sitä...Mun miehen veljellä on bändi AndyMc:n kanssa. Vuosia mun mies ollut niissä jutuissa mukana. Mun mies on rumpali.
Kertokaa mulle olisiko tuo mallasuute parempi kuin Levolac? Neuvolassa suositteli Levolacia niin ostin sitä. Miten mallasuute annetaan vauvalle?
Aattakkee naista mäessä :) Ompelin pipoja mut en tiiä onko ne liian isoja vai pieniäPaljonko on suunnilleen 3-4 kk ikäisen vauvan pään mitta otsalta niskaan? Ympärys on varmasti ihan ok mut pelkään et pipo jää korvan päälle, ihan ku olis tullu liian lyhkäsiä...
Catlin :) Meillä tilaa vie miehen musiikkivermeet![]()