Onks teillä muilla äideillä sydän kunnossa? Meinaan mulla on nyt viime torstaista lähtien sydän pomppinut miten sattuu..tai oikeastaan ei miten sattuu, mutta se tuntuu siltä kun sydän pomppais kurkkuun ja sitten kun tunnustelen pulssia niin jättää selvästi yhden lyönnin väliin, ja tämä tulee aina kun lähden liikkeelle! Soitin tänään päivystykseen, mutta oli sitä mieltä ettei ole vaarallisia. Toki pitää mennä lekuriin jos olo huononee tai tulee muitakin oireita kuin toi tykytys. Nyt mä mietin kuumeisesti että uskallanko mä aloittaa kunnon liikuntapyrähdyksen ens viikolla niinkuin piti. HOitajan mielestä uskallan kunhan teen oman voinnin mukaan ja jos on jo sydmen tykytys päällä, niin sitten ei ehkä kannata mennä just silloin, mutta sitten mä en voi liikkua ollenkaan, kun ne tykytykset alkaa heti kun lähden esim. kauppaan lasten kanssa. Eikä tietty stressaaminen ja yövalvomiset ainakaan paranna sitä vaivaa..![]()
Ei kyllä kuulosta yhtään kivalta mutta luulisin hoitajan tietävän mistä puhuu. Jos sä seurailet tilannetta ja menet lääkäriin, jos tilanne ei parane. Voithan kokeilla varovasti liikuntaa, eihän tauon jälkeen muutoinkaan kannata sata lasissa painaa, eikä varsinkaan nyt.
Toivotaan, että on vaan joku ohimenevä tila-tsemppiä!!

vai onko vielä riittävän kesäistä
No, se meni sitten parissa päivässä ohitse ja samaan syssyyn alkoi menkat. Liittyikö sitten menkkoihin, mutta ainakin meni ohitse
Ruuan laittamisesta ei meinannut tulla mitään kun tein lounasta ja miehelle eväitä töihin. Äsken vaunulenkillä alkoi karjumaan jo 20min jälkeen ja oli pakko tulla kotiin. Nyt kyllä syö tyytyväisenä tissiä sängyssä, kun yritän tainnuttaa päiväunille. Toivottavasti nukahtaisi edes tunniksi niin saisin kirppis tavaroita lajiteltua. Jotenkin haikeata pakata ja laputtaa ekat vaatteet myyntiin. Mun puolesta sais pysyä vauvana aina