Mulla samaa, koko raskauden ja viimeiset ultrat oon sanonut, että tunnen aina ja edelleen liikkeitä todella vähän. Joudun ihan keskittymään iltaisin, että tunnen edes jotain kerran päivässä. Liikkeet tuntuu edelleen hentoisilta enkä tiedä mitään siitä, mistä muut puhuu, että myllerrystä jatkuu tuntejakin. Viime yönä ja illalla nukkuun alkaessa en jälleen tuntunut mitään, aamulla en mitään, klo 7 söin banaanin enkä silti tuntenut mitään. Olin jo aamulla todella huolissani asiasta, mutta syötyäni klo 11 puuron, hedelmän ja mehua, tunsin edes jotain. Siltikin jouduin makaamaan lähes puoli tuntia ruuan jälkeen sohvalla odottaen, että tunsin mitään. Sen jälkeen tuli yhtäkkiä seitsemän pientä liikettä ihan putkeen ja sitten ne loppui taas kuin seinään. Todella raastavaa, kun nyt jo kuitenkin menossa 30. viikko ja liikelaskentakin olisi jo ensi viikon jälkeen ajankohtaista. Ihmetyttää liikkuuko vauva oikeasti näin vähän, nyt keskiviikkona ultrassakin oli ongelmana se että vauva ei liikkunut juuri yhtään ja siksi mittoja ei meinattu saada, mutta kun liikkeitä ei oikein tunnu muutenkaan. Toivottavasti kyse on tosiaankin vaan siitä että istukka on edessä. :'(
Rv 29+2