Raskaaksi 2016

KATTOKAA!!!!! kai te näätte saman ku mä :D

Liitteet

• 1473315106735.jpg
    1473315106735.jpg
    17.8 KB · Katsottu: 238
Tiiamariia onnea, mulla oli kokoajan semmonen kutina että kyllä sieltä sulle plussa tulee! :wink

lauruskaah, oot rohkea kun jaat noin traumaattisen synnytyskokemuksen. Sinua on selkeästi kohdeltu väärin synnytyksen monessa vaiheessa. Minun mielipide ja tunne on se, että toinen synnytys voisi olla sulle vain hyväksi, saisit siitä mahdollisesti ns. eheyttävän synnytyskokemuksen. On se sitten sektio tai alatiesynnytys, mutta se voi olla ainoa tapa parantaa ensimmäisestä saatuja traumoja. Ja jos ja kun uskallat yrittää raskautta uudestaan, niin ehdottomasti sinne pelkopolille juttelemaan ja käymään asioita läpi! Voimia! :Heartbigred

Lauruskaah, on rankka synnytys kokemus sinulla.

Tiiamariia! Wou! Onnea onnea!! Toivon mukaan kaikki menee hyvin.

ON: sorruin tekemään kuitenkin ovistestejä tässä kierrossa. Ja ovisplussa tuli kp19, eli ovis oli kp20. Tallettelut meni kyllä ihan päin honkia ei lähelläkään ovista. Nyt kp22/24-29. Eli luteaalivaihe jää todella lyhyeksi tai sitten kierrosta tulee pitkä. (miula siis muitenkin luteaalivaihe jää9-10 päivään)

Bengalikissa vauva muutti lauantaina meille. Meno on villiä koiran ja kissan välillä. Mutta nyt alkaavat vähän jo tottua toisiinsa. Karvalapset vievät kaiken huomion niin sänkyhommat jäänyt vähälle. Ei kyllä haittaa, onpahan välillä muutakin ajateltavaa kuin raskautuminen.

lauruskaah, kuullostaa kyllä kauhealta nuo sun kokemukset :sad001 Mun kaverilla oli myös ollu ekan lapsen synnytys tosi traumaattinen ja nuorta ensisynnyttäjää oli kohdeltu tosi huonosti muutenkin. Vannoi pitkään ettei enää ikinä mut toisen lapsen jälkeen totesi että se todellakin auttoi pääseen siitä yli :)

Ny iski vaa heti keskenmenopelko ja sitte liika analysointi täst "oireettomuudesta", menkkajomot on kovat mut se kait on ihan normaalia. Mutku viimeksikin oli suht oireeton ja sit meni kesken. Äh pitäis osata iloita nyt kun voi!

Ja kiitos kaikille <3

Lauruskaah mäkin uskon että voisit saada uudesta synnytyksestä eheyttävän kokemuksen. Mutta on niin traumaattinen kokemus tuo aiempi että on täysin normaalia epäröidä että haluaako ottaa riskiä.

Oo ihana bengalikisu janniliini, oisko kuvaa? :)

Tiiamariia, oireet tai oireettomuus ei takaa mitään, nyt vaan pyrit nautiskelemaan tilanteesta :)
Lauruskaah, karua! Tohtiiko kysyä, missä synnärillä tämä kävi?

Ihanaaaa tiiamariia! Oon niin iloinen sun puolesta! Älä turhaan stressaa mistään kun et kuitenkaan voi vaikuttaa asiaan :) Nauti täysillä!

Toisessa ketjussa ehdin nähdä jo sun plussan, mutta onnea vielä täälläkin tiiamariia! Ihanaa että plussa tuli! Älä keskenmenoja mieti, tulee jos on tullakseen mutta nauti nyt vain: olet raskaana! :happy:

Janniliini, onko tuo kisu livenä niin silkkisen pehmeä kuin miltä kuvassa näyttää? :love7

Kyllä mäkin vielä joskus haluan tuollaisen vaikka on meidänkin kisu niin ihana :love7

Takaisin