Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon kans haaveillu noista donkey duoista, mutta hinta vähän kirpasee, käytettynäkin. Oon ehkä vähän turhan hätänen noita tuplia miettiessä kun nyt vasta menossa 6+3. :D Toisaalta hyvä se on ajoissa miettiä niin ehkä ehtis saada säästettyä.

//Vähän vastaavat mut halvemmat on Mountain Buggy Duet Evot.

Mikä vointi oonaa_lla? :) Huomasin tosta et sullaha ois huomenna laskettu :D

Ihan tosi hyvä mitä nyt flunssaa pukkaa ja vissii vähä lämpöki nousee :rolleyes: Mut ei mitää merkkiäkää et olis tulossa ulos :D Pikkunen riehuu ja myllää minkä kerkiää :D

En sitö kummosemmin tajunnu kysyä et pelkistä vaunuista vai kaikista ostoksista. Mulla piti hakea sitä erityisavustusta viel synnytyskuluihin ku tuli maksaa 693€... oho oona sulla jännät paikat nyt edessä ! :)

Ahaa! No pitää varmaa kelaa soitella ja kysellä sitte et jos itelläki noi synnytyskulut nousee kauheen korkeeks ni noita lisäavustuksia ja muutenki :) Haha, joo musta tuntuu että kaikki muut jännää enemmän ku minä että koska syntyy :D

Munkin pitäisi miettiä tuplia.. En oo vielä yhtään perehtynyt niihin. Millä viikolla oot ja millä ikäerolla sulle tulee lapset? :)

Nyt rv 16+4 ja mun toinen "vauva" on 8kk eli ikäeroa tulee 1v 2kk :)

Pakko muuten sanoa että vasta nyt on alkanu kunnolla tuntumaan se rakkaus tätä esikoista kohtaan. Niin hullua ku kyllä varmasti on aina rakastanu mutta nyt vasta tuntuu siltä. Ennen oli paljo hetkiä kun oli jotenki vihanen ja ehkä väliinpitämätön poikaa kohtaan vaikka rakasti mutta nyt useimmiten ajattelee miten rakas ja ihana tuo poika on <3

Oonaa, mä itse olin flunssassa ja siitä kun parannuin niin ei mennyt kauaa kun poika syntyi, että ehkäpä sullakin enteilee lähenevää synnytystä ;)

Oonaa, mä itse olin flunssassa ja siitä kun parannuin niin ei mennyt kauaa kun poika syntyi, että ehkäpä sullakin enteilee lähenevää synnytystä ;)

Äää apua alkaa kuumottaa! :D Äitiki sano et flunssanen/flunssa olo voi enteillä synnytystä! Oon jo kyl viikon ajan tästä kärsiny että saa nähä miten käy :D Jos nyt lauantai iltaan asti pysyis vielä yksiössään kun pitää saada makkari kuntoon ku viiimein saadaa uus sänky josta oon valittanu jo monta kuukautta et on huono toi vanha :D

Ei jumpe mulla menee hermo. Nukun niin huonosti ja katkonaista unta yöllisten vessareissujen ja asennon vaihtojen takia et järki menee. Plussana seki et oon aina ollu tosi huono nukahtaa ja en ymmärrä ihmisiä jokka alkaa koisii samantien ko päänsä tyynyy painaa. Nytkin tuskailen ko oon iha poikki mut uni ei tuu ja ukko kuorsaa vieressä. Ja jos tässä kohta unen saa nii puol tuntia nii pitää jo nousta vessareissulle. :(

Ei jumpe mulla menee hermo. Nukun niin huonosti ja katkonaista unta yöllisten vessareissujen ja asennon vaihtojen takia et järki menee. Plussana seki et oon aina ollu tosi huono nukahtaa ja en ymmärrä ihmisiä jokka alkaa koisii samantien ko päänsä tyynyy painaa. Nytkin tuskailen ko oon iha poikki mut uni ei tuu ja ukko kuorsaa vieressä. Ja jos tässä kohta unen saa nii puol tuntia nii pitää jo nousta vessareissulle. :(

Mä nukuin loppu raskaudesta keskimäärin 3h yössä. :D ei ollut vaikutusta monelta käyn nukkumaan, aina se oli sen 3h. Ei kivaa aikaa, mutta kai se kuuluu asiaan. ;o

Eiks oo joku sanonta et ku on loppusuoralla ni luonto alkaa valmistautuu siihen vauvan tuloo just valvottamalla? :D Mulla oli kanssa tota samaa mut nyt täl viikol oon saanu nukuttuu yli 8tuntiaki putkee :) Kohta se helpottaa Riikkarii! Onks sulla nyt paljon viikkoja? :)

Eiks oo joku sanonta et ku on loppusuoralla ni luonto alkaa valmistautuu siihen vauvan tuloo just valvottamalla? :D Mulla oli kanssa tota samaa mut nyt täl viikol oon saanu nukuttuu yli 8tuntiaki putkee :) Kohta se helpottaa Riikkarii! Onks sulla nyt paljon viikkoja? :)
36 viikolla mennää nyt. Ei tarttes valmistautua tällä tavalla, antas luonto nukkua varastoo et vois sit valvoa vauvan kanssa xD sain onneks unen sit kuha oli tyynyä selän ja mahan alla ja jalkojen välissä. Mut nää lonkat kyl vaivaa iha sikana. Puutuu ja on nii kipiät et itku pääsee. Täytyy vaa kestää.

Mullakin silloin neuvolassa sanoi, että monilla se keho vaan valmistuu siihen vauvan kanssa heräilyyn. :D

Ei siinä muuten mitään, kun ei mua päivällä väsyttänyt, mutta yöt oli niin tylsiä kun mies vain nukkui. :D

Joo ei täs valvomisesta sillai haittaa oo kun ei oo työtä eikä koulua nii rytmi saaki olla sekasi mut mulla on sitte koko päivän kauhee väsy ja unta ei saa päivälläkää. Tekemistä kyllä keksin että tylsää et tuu mut ei kovi kauaa jaksa ku monta päivää menty just sillä 3h unta yöhön. :/

Joo ei täs valvomisesta sillai haittaa oo kun ei oo työtä eikä koulua nii rytmi saaki olla sekasi mut mulla on sitte koko päivän kauhee väsy ja unta ei saa päivälläkää. Tekemistä kyllä keksin että tylsää et tuu mut ei kovi kauaa jaksa ku monta päivää menty just sillä 3h unta yöhön. :/

Niin se on harmi jos on sitten niin väsynyt, pelkästään jo synnytystä miettien!

Mä en tiiä mistä puhkuin sitä energiaa sillon. :D

36 viikolla mennää nyt. Ei tarttes valmistautua tällä tavalla, antas luonto nukkua varastoo et vois sit valvoa vauvan kanssa xD sain onneks unen sit kuha oli tyynyä selän ja mahan alla ja jalkojen välissä. Mut nää lonkat kyl vaivaa iha sikana. Puutuu ja on nii kipiät et itku pääsee. Täytyy vaa kestää.

Ooo eli ei enää montaa viikkoa!!! Ja joo ihan samaa mieltä et iha hanurista valmistautuu unettomuudella unettomuuteen :D mut toisaalta seki on vauva kohtasta et miten se sit nukkuu ja valvottaa :D Toivon et meijän pikkanen ois sikeeuninen ku ollaa molemmat vanhemmatki.. toiveajattelua varmaa :D

Ootteko ostanu noita h&m mamma farkkui? Ostin ja ne oli alkuu hyvät mut sit ku ne pesi kerran ni ne alko vaa valuu ja ei pysy enää ollenkaa päällä? Ois kiva laittaa farkut mut en haluu olla kokoaikaa nostamas niitä :D Ootteko ollu tyytyväisiä niihin? Jos ootte ostanu jostai muualta ni mistä ja oliko hyvät?? :) (ennakoin jo jos joskus on taas tarve ostaa ni haluun kuulla kokemuksia ja suosituksia!) :D

Mulla on yhet hm mamma farkut. Rakastan niitä, ne on jotenki parhaimman tuntoset ollu jalassa mut toissapäivänä kyykkäsin jotai lattialta nii ne repes. Harmittaa pirusti koska ne oli parhaat housut ikinä. :D nyt mennää loppuaika legginsseissä ja lököpöksyissä ja nuissa vähä ahistavemmissa farkuissa. Ei kehtaa ostaa uusia enää näille muutamille viikoille.

Hei mää tahon nähä millasia vauvamasuja teillä on/on ollut. Jos vaa kehtaatte nii laittakaa kuvia :)
5afa31aa0e761c614688924d1aaa4a60
tässä mun möhömasu

Takaisin