Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eilen oli kontrolliultra jossa todettiin muksun olevan jo lähes kolmikiloinen, kääk!Viikkoja tänään 35+1...synnytystapa-arviokin on kohta, samoin uusi kontrolli - must alkoi tuntuu et tää käynnistetään.
Mie joskus soitin kelaa ku ostin vaunut yksityiseltä niin sano et joo voi kuhan on maksutodiste.Verkkopankissa maksoin ja tulostin siitä todisteen ja sano että max 500€ korvaa.
Mulle ei kaverit järjestäny babyshowereita vaan kysy multa että miksi et järjestänyt olin vaa vähä et hä eikö kaverit yleensä järjestä niitä :D
Mulle ei oo ainakaan vielä babyshowereita pidetty mut oon kyllä saanut vihiä et semmoset on tulossa. Mut KOSKA, en tiedä, nyt kumminkin rv 32+5 :D Eikä meillä vaan kelasta mitään korvauksia saanut kun kysyinkaikki ollaan ite maksettu, ja mies on ainoo töissä käyvä nyt...
Täälä myös kovasti mietin ja kauhistelen tuplien ostoa. Mua houkuttais kovasti bugaboo donkey duot mutta ne on niin järkyttävän kalliit. Muita tuplia en oo vielä ees kyllä vilkuillu. Onko jollakin kokemuksia tai muuten vaan tietoja tuplista?
Onks toi 500e siis niiku kaikista vai pelkästää niistä vaunuista? :D