Täälläkään mies ei osallistu niin paljon lasten tavaroiden ym. suunnitteluun ja hankintaan kuin minä. Mutta meillä on niin, että minäkin olen saamaton sellaisten asioiden suhteen.
Esim. nyt en ole vieläkään saanut aikaiseksi hakea äitiysrahaa, äitiysavustusta ja lapsilisää tulevasta lapsesta. Nyt on rv 27+6. Vauvalle ei onneksi tarvitse paljoa tavaroita hankkia, mutta kyllä ainakin tuplarattaat tarvitaan ja oon mä niitä selaillu netistä mutta siihen se on jäänyt. Tytöllemme olisi pakko ostaa uusi sänky, ei olla kumpikaan oltu asialla. Minun pojalleni on pitänyt jo kauan ostaa joku lipasto huoneeseensa, hankkimatta on. Sanomattakin on selvää, että meistä ei olisi remontintekijöiksi, eihän siitä tulisi ikinä valmista!
Mulla ei kylläkään ole nyt kiireen tai stressin tuntuakaan. Tuntuu, että aikaa kyllä on riittävästi ennen vauvan tuloa. Mies osaa joskus yllättää positiivisestikin, esim. tässä vähän aikaa sitten poikani älypuhelin meni rikki. Siitä pian mieheni oli yhtäkkiä tilannut pojalleni uuden älypuhelimen. Itse varmaan märehtisin vieläkin, että mikähän puhelin ja mistä jne ja että kyllä se poika pärjää vanhalla vanhanaikaisella puhelimellaan.
Ja mieheni ei siis ole poikani isä. Pojan oma isä ei uutta puhelinta olisi varmaan ikinä ostanut.
Mulla ei kylläkään ole nyt kiireen tai stressin tuntuakaan. Tuntuu, että aikaa kyllä on riittävästi ennen vauvan tuloa. Mies osaa joskus yllättää positiivisestikin, esim. tässä vähän aikaa sitten poikani älypuhelin meni rikki. Siitä pian mieheni oli yhtäkkiä tilannut pojalleni uuden älypuhelimen. Itse varmaan märehtisin vieläkin, että mikähän puhelin ja mistä jne ja että kyllä se poika pärjää vanhalla vanhanaikaisella puhelimellaan.
Ja mieheni ei siis ole poikani isä. Pojan oma isä ei uutta puhelinta olisi varmaan ikinä ostanut.
Löytäisinpä jostakin sellaisen vaaleanvioletin. Lähi Citymarketissa näkyi olevan beigejä, kai sekin hätätapauksessa käy.. Hailakka violetti olis vaan niin kiva.. :P
Kamalaa mutta silti niin ihanaa!! 
Eli jos taaperosängyssä jo on, niin pääsee sieltä "turvaan"..ja tietty se huuteleminenkin on mahdollista. Tosin minä toivon ja pidän peukkuja, että asettuisi heti omaan huoneeseen..niin pääsee kuitenkin helpommalla monessa asiassa. :)