Hitsi kun mä en oo vielä kerennyt tänne kirjoitteleen juuri mitään, kun vielä tulee käytyä kurkkimassa tuota raskaana ++40 sivustoakin:)! Muutenkin nää pari ekaa päivä kotona on ollut niin intensiivistä pesimistä tuon pikku-ukkelin kanssa, että enpä oo juuri muuta ehtiny kuin tissit ojossa olla, että poika pääse maitokattaukselleen

! Eilinen oli kyllä yhtä sirkusta, kun hän keksi lopullisesti tissien tarkoituksen ja että niitähän on kiva jyystää vaikka tunnin välein sen 30min kerrallaan,huh:)! Kitisi tissille joka välissä ja mun hinkit oli alku yöstä niin kipeet, että tuskissani sitten tein sen, mistä th ja kätilöt vähän varoitteli, eli kaivoin tutin esille.., tähän saakka on pysynyt jemmassa! Voi autuus ja pelastus, hän nappasi sen suuhun ja siihen loppui turha kitinä! Nälkäänsä ei kitissy, vaan se tissillä olo oli semmoista huvittelua, hetken syö ja sitten nukahtaa tissi suussa unille, mutta kun siirrät sylistä pesään, tai sänkyyn, alkoi kitinä. Hänellä on hirveä imemisen tarve, joten tutti kyllä on nyt pelastanut viime yön ja tämän päivän tähän asti ainakin. Toki hän syö ja sylittelee edelleen ahkerasti, mutta nyt malttaa nukkuakin pari kolme tuntia, kun eilen kekotteli hereillä tuon tissirumban takia ja mäkin pääsen nyt vähän jotain muutakin tekemään kuin olemaan maitomeijerinä

! Maitoa mulla nousee hyvin ja sitä valuu pitkin paitoja. En oo vielä ehtinyt aloittaa täällä kotona lypsyrumbaa, kun eilinen meni siinä imuttelu touhussa. Lypsykoneet mulla kyllä on, sekä käsikäyttöinen että sähköinen. Olen toki vauvantahtisen imetyksen kannalla ja vauvaa ei voi koskaan sylitellä ja helliä pilalle, mutta maalaisjärki kunniaan tässäkin asiassa! :) Saa nähdä, millaiset ripitykset saan tutin käyttöön otosta terpparilta perjantaina, kun tulee kotikäynnille, mutta so what, meille ja mun hinkki paroille se oli nyt pelastus!! :)