Elokuun turinat

Onko mulla lähtenny jo järki tän raskauden myötä.. Mietin, että huomenna kun poksuu 14vkoa täyteen, niin alkaakin 13. vko. Enkä miettinyt edes vain kerran..:wtf:laughing7
Muokkaus, voi juma! Mulla poksuu vasta 12vko. Eli se 13. on ihan totta.. Jeeveli, mun on aika mennä nyt nukkumaan!!!

Pe nt-ultra, jännittääääää :nailbiting: lähinnä iän puolesta, äääääääh oonko liian vanha samaan tervettä lasta, ikäkriisi tuli nyt.
 
Muokattu viimeksi:
wuhuu, kohta kärsimys ohi tältä erää. Sokerirasitus siis :D turhaa jännitin, vähä huono olo mutta kohta saa syyä :) muutaman kk päästä sitte uusiks, toivottavasti ois kaikki ok :)
 
Toi vastaantulijoiden katse on niin tuttua. Ja kun on tottunut melkeen koko ikänsä vetämään mahaa sisään niin on aikamoinen totuttelu ettei se enää onnistu. Tosin kyllä sitä jo odottaa ihan älyttömästi, että ois sellanen kunnon pallo tossa edessä ilman epäselvyyksiä onko vaan kesäkilot kyseessä :D

Tuli Gagezzin kommentista mieleen, että mä olen nauttinut nyt raskauden aikana siitä, että ei tarvitse enää vetää mahaa sisään. Siihen ei ole aikaisemmin edes kiinnittänyt huomiota, mutta jostain syystä niin on vain tehnyt.. nyt voi olla jotenkin rennosti :).
 
Tuli Gagezzin kommentista mieleen, että mä olen nauttinut nyt raskauden aikana siitä, että ei tarvitse enää vetää mahaa sisään. Siihen ei ole aikaisemmin edes kiinnittänyt huomiota, mutta jostain syystä niin on vain tehnyt.. nyt voi olla jotenkin rennosti :).

Hei, tuohan on totta! Täytyypä nauttia. :)
 
Paljon vihaisia katseita ja sanoja sukukaisilta kun sattui liput olemaan tämän viikon aurafesteille 1 pv ja viikon päästä blockfesteille 2 pv ja ilmoitin meneväni kyseisiin tapahtumiin... kuulemma hirveä riski lapselle, vaikka omasta mielestä lapsi on vielä niin hyvin suojassa ettei tönimiset paljoa haittaa ja melun haitoistakin on useita mielipiteitä.. nesteytyksestä ja ruuasta kumminkin huolehdin tapahtumien aikana niin tekeekö se minusta tosiaan huonon äidin :/ tiedän kyllä riskini, niin mielestäni on erittäin töykeää saada vain kielteisiä mielipiteitä
 
Paljon vihaisia katseita ja sanoja sukukaisilta kun sattui liput olemaan tämän viikon aurafesteille 1 pv ja viikon päästä blockfesteille 2 pv ja ilmoitin meneväni kyseisiin tapahtumiin... kuulemma hirveä riski lapselle, vaikka omasta mielestä lapsi on vielä niin hyvin suojassa ettei tönimiset paljoa haittaa ja melun haitoistakin on useita mielipiteitä.. nesteytyksestä ja ruuasta kumminkin huolehdin tapahtumien aikana niin tekeekö se minusta tosiaan huonon äidin :/ tiedän kyllä riskini, niin mielestäni on erittäin töykeää saada vain kielteisiä mielipiteitä

Oikeasti! Voi hyvänen aika. Ne varmaan sit sulkee sut kotiin ja köyttää sänkyyn loppuajasta, jottet vaan synnytä etukäteen...huoh...mä sanoisin, että tottakai meet! Todellakin elämä jatkuu ja sä voit vaikka ihan samalla tavalla jäädä auton alle tms. jos tolle linjalle lähettäs. Raskauden aikana pitää elää niin normaalisti, ku omat olot sen sallivat.
 
Mä olin Tuskassa ja työmaalla n. 70% ajasta kuulosuojaimet päässä ja eipä neuvolassakaan oltu huolissaan :) Loppua kohden tietty pitää funtsia meluhaittoja ym mut en mä vielä murehtis :)
 
Ihanaa, että joku muukin on mun kannalla.. sitä asuntoon lukitsemista odotellessa voi vähän vielä elää hyvän harkinnan kanssa :D
 
Mä sanoisin myös että mene! Kyllä ensi kevät-kesä tulee olemaan aika kädet sidottuna tulokkaaseen :). Jos oma olo on niin hyvä ja haluja niin tottakai. Eihän meno tarkoita, että tarvii täydessä eturivissä painaa ja juuri siellä tungoksessa.
 
Gagezzz, festareille vaan! Suosittelen todellakin nauttimaan esikoisen odotuksen aikana täysin rinnoin omista menoista, vaikka mä olen kyllä riittävästi päässyt esikoisen aikaankin mihin on halunnut mutta on se ihan eri tilanne kuitenkin seuraavat vuodet kuin ennen lapsia :happy: kaikenmaailman reissut ja konsertit ja muut kiersin normaalisti minäkin ja urheilinkin synnytykseen asti, mua kyllä läheiset ei toppuutellutkaan :joyful:
 
Joo, samaa mieltä että kyllä kannattaa nyt odotusajalla tiiviisti nähdä ihmisiä ja tehdä omia juttuja. Kun vaavi tulee niin on kiirettä sitten ja saa ylimääräiset huvitukset jäädä :) voi jäädä syntymän jälkeen hyvillä mielin aluksi neljän seinän sisään.
 
Että kotiin pitäisi jäädä jo alkuraskaudesta? Huhhuh! Ihan omien tuntemuksien mukaan jokainen menee, sanon minä. Esikosta olin kaupunkifestareilla vielä kahta viikkoa ennen laskettua aikaa ja kaikilla oli kivaa. Iskäkin oli tyytyväinen, kun oli kuski matkassa, eikä tarvinnut taksijonoissa seisoskella :)
 
Gagezzz, minäkin kävin heinäkuun lopulla QStockissa. Ei tullut mieleenkään että raskauden takia en olisi mennyt! Vaikea nähdä mitään isoa riskiä lapselle tuolla...
 
Voi perhe parkaa! Tuntuu, että tässä käydään (minä siis) tunneskaalaa laidasta laitaan. Yhdellä hetkellä hyväntuulinen toisella ärripurri.

Pienet asiat herkistävät. Olen myös tavannut itseni itkemästä tv-ohjelmille ja taannoin luin jotain kuolemansairaiden lasten äideistä kertovaa artikkelia....oli iso virhe...ei meinannu itkusta tulla loppua. Varmaan olisi sille itkenyt ihan normaalistikin, mutta näillä hormooneilla...ei loppua näkynyt.

Käsittämätöntä, miten mieli jo valmistautuu helmikuulle...huomaan koko ajan ajattelevan ensi kevään asioita, myös tarkoituksettomasti. Ja kyllä tässä on jo ehtinyt taas miettimään, että millainen suloinen pieni ruttunaama sieltä äidin rinnalle tulee "notkumaan" :)
 
Mä kans ku oltiin lastenturvas käymäs nii hipelööttin ja kattelin kaikkia vauvajuttuja ja suunnittelin kaikkea ja sitte ku Jumbos näki ihan pieniä vauvoja nii haaveilin jo siitä omasta nyytistä syliin asti :) vielä pitää malttaa jonku aikaa.
 
Mulla on ilmestynyt rakkuloita nieluun :-( toivottavasti ei ole enteroa kun siihen liittyy keskenmeno riski, hirvittää :-(
 
Toivottavasti Esikoinen vaarattomista rakkuloista kyse!

Hei ihan kauheeta että kesä vetelee jo viimeisiään ja muutaman viikon päästä mennään syyskuuhun :nailbiting: Toisaalta syyskuu tuo mukanaan rakenneultran ja ollaan taas lähempänä helmikuuta mutta silti.. Ei tää aika ihan näin nopeasti saisi mennä.
 
Kokeilin tänään syystakkia ku oli niin kova tuuli. Eihän se mennyt ollenkaan kiinni :D melkein kaikki vanhat vaatteet on ollut enemmän tai vähemmän ihonmyötäisiä. Jotenkin pukeutuminen tuntuu nykyään vaikealta. Ensi kesäksi haluan oman vartalon takaisin ja normivaatteet käyttöön.
 
Takaisin
Top