Mä olen nähnyt jonkun sellaisen mainoksen, missä on sanottu että merkin X (en muista mikä) turvakaukalon telakkaan saa myöhemmin kiinni saman firman turvaistuimen. En ole vielä perehtynyt sen kummemmin noihin istuimiin niin oletin vaan että nekin kiinnitetään telakalla.

Mutta mainiota toki jos näin ei ole, sitten voi ehkä viedä istuimen aina muksun mukana hoitopaikkaan.
Ilana: meillä on esikoinen tulossa ja tarkoitus laittaa pikkusisarus ripeästi työn alle. Mietin itsekin noita Super Vikingejä, mutta Emmaljungan vaunut olivat testaamistani hankalimmat taittaa kokoon, joten päädyin ostamaan kompaktimmat Mutsyn vaunut ja ostaa sitten myöhemmin sisarusrattaat jos tulee tarvetta. Täysimetyksen aikana raskaus on kuitenkin melko epätodennäköinen ja siihen kuitenkin se tehokas yritys päälle (esikoisen kanssa meni 9 kk) plus itse raskausaika... En nähnyt järkeväksi ostaa toivotun mutta ehkä epätodennäköisen pienen ikäeron perusteella suoraan vaunuja joita en muuten halua. Mutta toki jos Emmaljungasta tykkää, ja monihan tykkää, niin ilman muuta voi olla järkevä ostos.