Ostokset ja hankinnat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja titem
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Äh! Ostaako turvakaukalo uutena vai käytettynä? Isofix vai turvavyö kiinnitys?? Mistä tiedän käytetystä onko kolaroimaton tai onko isofixillä käyttöaikaa kuinka? Maksanko mielummin 70€ vai 400€??

Mitä te muut ootte päättäny?

Löysin torista käytetyn brio go infant carrier kaukalon isofix telakalla 70€. Hyvältä näyttää... Yritän tavoitella tässä myyjää.

Kauhee ajatella et maksamalla vähemmän tingin vauvan turallisuudesta, mut ei se niin mee mut kun mun pää on niin mun pää... :D

Löysin torista käytetyn brio go infant carrier kaukalon isofix telakalla 70€. Hyvältä näyttää... Yritän tavoitella tässä myyjää.

Kauhee ajatella et maksamalla vähemmän tingin vauvan turallisuudesta, mut ei se niin mee mut kun mun pää on niin mun pää... :D

Ei se minusta niin mene, jos on kunnon istuin jne. miksikä kaukalokaan menee, jos on hyvin säilytetty ja sille ole mitään tapahtunut. Ei ole kolaroitu jne.

Me ostetaan uutena maxi-cosin pebble telakalla. Lähinnä koska tahdon juuri tuon kaukalon ja mieleisen värisenä. Niitä vähemmän on tarjolla ylipäätään käytettynä, mitä oon seurannut. En usko, että käytetty olisi automaattisesti huonompi, kun vaan muuten laadukas istuin ja testeissä pärjännyt.

Me saatiin miehen työkaverilta kaukalo. Olisin siis kyllä mielummin halunnut isofixillä kaukalon mutta kun ilmaiseksi saatiin niin jostain on tingittävä sit vaan.. Täytyy olla tarkkana vaan sen kiinnityksen kanssa aina että menee oikein :)

^ jep oon ihan tyytyväinen. Hetken tuossa selailtuani huomasin että samaa telakkaa myydään uutena edulliseen hintaan, että jos ihan tulee tunnontuskia niin voin ostaa uuden telakan tähän kaukaloon ja heti kokea olevani parempi vanhempi... :D

Me käytiin esikoisen kanssa pulkkailemassa kun hän oli parin kuukauden ikäinen. Ei olisi pitänyt.. oli kyllä siis tosi lämpimästä puettu eikä pakkastaan ollut juurikaan mut silti pienen posket paleltui hiukan..se ihan pienikin pakkastuulenvire voi riittää.

Käväisin Lidlissä, ja siellä oli Looney tunes -harsoja ja vaatteita, oli sitten pakko ostaa yhdet pökät ja pari pakettia harsoja, yksi kumpaakin väriä. Tänään pitäisi myös tulla huutispaketissa muutama vauvanvaate.

Laitoinkohan jo johonkin muualle.. Löysin fb kirpparilta rintarepun 5 eurolla. Kuulemma pitäis olla hyvä jne niin aattelin että kaitpa se käy. Huomenna käyn hakemassa samalla reissulla kun haetaan miehen kanssa vaunut mistä mainitsin ainakin jo tuolla vaunu asioita ketjussa. :) tarttis muistaa käydä myös nuo vaipat läpi että mitä kokoja löytyy ja miten paljon niitä on.
Laho kun on päästään niin ei muista ennen ku mies on jo melkein kotona eikä sillon enää viitti :D

Äh! Ostaako turvakaukalo uutena vai käytettynä? Isofix vai turvavyö kiinnitys?? Mistä tiedän käytetystä onko kolaroimaton tai onko isofixillä käyttöaikaa kuinka? Maksanko mielummin 70€ vai 400€??

Mitä te muut ootte päättäny?
Me ostettiin käytettynä (40e) ja on ihan uuden veroinen. Ei kolhun kolhua tai naarmuja. ☺ Ja jalustan saa joko vöillä tai isofixillä kiinni ☺

Käytiin tänään ostamassa turvakaukalo+telakka. Vaatteita on tullut osteltua varmaan liikaakin, vaunut, leikkimatto, pinnasängyn reunapehmuste, unipussi, helistin, sitteri ja lämpöpussi vaunuihin. Lisäksi pinnasänkyä on tarjottu parilta eri taholta. Ihanaa ostella ja suunnitella kaikkien juttujen ostamista Pikkaselle <3

Hyvien ultrauutisten siivittämänä kävin ostamassa kaukaloon lämpöpussin ja yhden punaraitaisen bodyn. Mitäänhän ei siis pitäny ostaa ennen kuin tietää mitä sukulaisilta saa :D
ad8186f00cec6b816a496bb1bbbba8f9

Aloin kans miettimään tota lämpöpussia ja ehkä on parempi ostaa se ja jättää haalari hankkimatta. Vauva kuitenkin matkaa joko kaukalossa tai vaunuissa. Kantoliinaan taas ei tarvi paksua toppapukua.

Se vaa kun Vaasassa ei oo kun yks laatentarvikeliike ja kallis kun taivas. Sitte on marketit. Että menee taas nettitilaukseksi...

Mietin ihan samaa. Ehkä ostetaan haalari vasta jos näyttää jostain syystä tarvitsevan. Mietin kyllä että vaunuihin ehkä tarttee vielä toisen, tuota lämpimämmän, missä ei sit tarttee olla turvavyöaukkoja.

Takaisin