Noniin, nyt on minunkin aika laittaa rakenneultrakuulumiset. VIHDOIN! Tuntuu, että olen ollut ihan viimeisten joukossa tässä asiassa, varsinkin, kun alkuperäistä ultra-aikaa jouduttiin vielä rukkaamaan yli kaksi viikkoa eteenpäin. Mutta ilokseni voin ilmoittaa, että tyttöä tässä odotellaan (oireiden perusteella uumoilinkin näin, vaikka silti olin varma, että poika tulee

). Kaikki rakenteet olivat kunnossa ja nyrkkejä kovasti heiluteltiin. Vauva oli todella aktiivinen ja oli hauska nähdä hänen touhujaan ruudulta. Painoarvio ~ 400 g.
Noista kemikaaliasioista. Olen itsekin hieman huolissani kemikaaleista, joita naamaani tungen päivittäin. Toistaiseksi siirtyminen luonnonkosmetiikkaan on vasta ajatuksen asteella, mutta kiinnostaisi kyllä siirtyä meikkien sekä hiustenhoitotuotteiden osalta edes osittain luonnollisempiin tuotteisiin. Onko kellään hyviä vinkkejä kohtuuhintaisista tuotteista ja mistä sellaisia kannattaisi lähteä metsästämään? Olen ihastunut Dermosilin meikkeihin, ne sopivat hyvin iholleni, mutta yhtälailla kemikaalipommeja ovat kuin markettimeikitkin

Hiusten värjäyksen olen lopettanut pari vuotta sitten. Tästä päätöksestä olen ikionnellinen. Alkuun oli vaikeaa, sillä olen vaaleahiuksinen ja värjännyt iät ajat hyvin tummaksi, lähes mustaksi. Juurikasvu olikin kallis ylläpidettävä. Vaikken mitään allergisoitumista huomannut, niin jotenkin alkoi tympimään sen jatkuva ja kallis värjäily, ja sitten kampaajan avustuksella lähdettiin vaalentelemaan raidoilla. Vuosi siinä projektissa meni, että saatiin letti sellaiseen kuntoon, että sen "voi jättää kasvamaan" ilman ylläpitovärjäystä. Nyt on omaa väriä päässä yli 20 cm, latvoissa vielä vanhoja värijämiä, mutta kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen lopputulokseen ja hieman yllättynyt hiusteni oikeasta väristä, joka oli kuitenkin varmaan 15 vuotta pimennossa. Luulin olleeni nimittäin perinteinen maantieharmaa, mutta minulla onkin aivan todella vaalea tukka

Esikoista odottaessa värjäsin muistaakseni kolme kertaa hiukset, ensimmäisen kerran rv 15.