Raskaaksi 2016

nenna, täytyy yrittää sekin reitti. Kiitos vinkistä!

heinukka, kiitos :Heartred

Villisilmä, jokainen on yksilö ja siksi ei voi tehdä yleistyksiä. Vähän sama on itsellänikin, että halut kyllä kasvaa oviksen aikaan, mutta jos en tikuttaisi, en arvaisi että ollaan lähellä otollisia hetkiä.

pätkis, niin se vaan vaihtelee jokaisella. Onhan raskaudetkin toisistaan poikkeavia, joten miksi ei olisi oviskin. Olisihan se tietysti kiva, jos kroppaan saisi jonkun ajastimen, joka ilmoittaisi oikean hetken, mutta kun ei ole, on pärjättävä ilman :)

Janniliini, kiitos! Sillähän tässä raivoankin, kun jää näin tyngäksi nämä kierrot. Pitkään oli tasaista, mutta näyttää taas menevän ihan miten sattuu... Toivotaan, että siellä pysyisi täti vielä hyvän aikaa poissa - ehkä jopa seuraavat 9kk!

Taikatuuli onnea!!! Mä vasta nyt kävin lukeen teiän kuulumiset! Ihanaa masun kasvatusta ja odotusta! Pitkä odotuksen odotus teillä takana!

Kyllä luulen että tässä kierrossa ei tule tärppiä. Miula aina ennen menkkoja oireena on kamalat ilmavaivat ja ne ovat tänään rantautuneet tänne. Eli aikavarmasti tätikkä tulee lyhyen kierron mukaan kylään. :/ mutta katsellaan ja seurataan, mutta tuo on niin vahva merkki ollut aina kuukautisille.

Onko muuten kukaan kokeillut sellaista kotona tehtävää spermatestiä miehelle? Minkälaisen tilasitte? Ainakin tuolla raskauskeijun sivuilta löytyy useampi vaihtoehto. Ajattelin josko saisin houkuteltua miehen tekemään sellaisen. Mutta en tiedä minkä niistä valitsen vai onkohan niissä mitään sen kummempaa eroa?

Ei oo kokemusta täällä kyllä.. Näin et semmosia oli kun tilailin eilen ovistestejä :rolleyes: Mitä ne spedetestit mittaa?

pätkis, Mittaa siittiöiden määrän. Meillä on se raskauskeijun oma versio ja kaikissa on sama toimintaperiaatte.Mulla ois myynnissä yks avaamaton paketti noita spermatestejä, jos joku haluu ostaa niin yksäriä tulemaan :) Saa halvemmalla vähän mitä netistä. Me siis tilattiin vahingossa 2 pakettia ja tarvittiin vaan yks :D

Pahoittelut menkoista Marsa :( Uusi kierto, uudet kujeet :)

Mä kun en siitä oviksestani nyt osaa sanoa niin tehtiin nyt varmistustallettelu tänään.. Saapi nähä... Ens kiertoon tilattu ovistestit :)

Janniliini, rauhassa vaan hetki kerrallaan. Älä vielä heitä kirvestä kaivoon :)

Pahoittelut Marsalle! Tiedän tunteen...

Marsalle pahoittelut. Muutaman päivän päästä se jo helpottaa ja uutta toivoa tulee. :)

Tuulia, jotenkin vaan ei jaksa uskoa että tärppäis. Miks nyt kun ei aikasemminkaan. :/ yk6 tai 7 nyt menossa. Ehkä tässä turhauttaa kun ennen ekaa raskautta osas vaan tjottailla ja raskaus alkoi "helposti".. Sillo en ees tajunnut oviksen tikuttamisista yms mitään. No huoh, tässä tämmöiset yövuorojen huuruiset ajatukset tältä viikonlopulta.

Pahoittelut Marsa...

Täällä dpo 14 ja nega... Eiköhän se vuoto pian ala varmaan tiistaina ku viimeisen terolutin otin perjantaina.. Vähän tuhrua tuli jo aamusta..

Kauhea pettymys.. Talletuksia ollu joka toinen päivä melkeen läpi koko kierron... Ei sekään auttanut... Eli varmaan ihan se ja sama mitä jatkossa tekee...

Olen lueskellut palstaa aktiivisesti, mutta nyt uskaltauduin kirjoittamaan itsekin jotain, koska tarvitsisin apua. :) Tein äsken elämäni ensimmäisen ovulaatiotestin ja nyt ihmettelen tulosta. Toinen viiva piirtyi haaleasti, mutta tosi kauas tuosta toisesta viivasta. Kuvittelin, että niiden pitäisi olla lähempänä toisiaan?
Miltä testi teidän mielestä näyttää?

Liitteet

• FullSizeRender-4.jpg
    FullSizeRender-4.jpg
    60.1 KB · Katsottu: 185
Olen lueskellut palstaa aktiivisesti, mutta nyt uskaltauduin kirjoittamaan itsekin jotain, koska tarvitsisin apua. :) Tein äsken elämäni ensimmäisen ovulaatiotestin ja nyt ihmettelen tulosta. Toinen viiva piirtyi haaleasti, mutta tosi kauas tuosta toisesta viivasta. Kuvittelin, että niiden pitäisi olla lähempänä toisiaan?
Miltä testi teidän mielestä näyttää?
Ihan oikealta näyttää, joissain testeissä on tosi kaukana viivat toisistaan. Muistaakseni davidin one stepeissä ainakin oli :)

Kiitos jennyhannele vastauksesta :)
Nää testit oli mammaksi.fi herkkiä raskaustestejä. Hyvä, että näyttää oikealta! Kiva vihdoin tietää, että mulla varmasti ovis on, tuntemuksia on kyllä ollut :)

Bluebe, ikävä latistaa mielialaa, mutta jos kyseessä on ovulaatiotesti, niin tuo ei ole plussa. Ovistesteissä on plussa vasta kun testiviiva (testissäsi haalea) on kontrolliviivan (vahvempi viiva) kanssa yhtä tumma tai tummempi. Valitettavasti toi haalee viiva ei viel kerro oikein mitään :/ toivotaan ett muutaman päivän tikuttelujen aikana saisit kuitenkin ovisplussan kiinni testiin! :)

^ Juu tiedän, ettei toi ole vielä plussa mutta ajattelin, että (kenties) plussan suuntaan ollaan menossa, kun viiva piirtyi haaleasti. Vai piirtyykö siis tuo haalea viiva ihan joka kerta kun testin tekee?

Bluebe, mulla näkyy kaikissa testeissä toinen viiva, mutta plussaovistestissä testiviiva on räikeämpi kuin kontrolliviiva.

Mammaksi.fi testeillä mäkin yhen kierron testailin. Just noilla samoilla! Plussasta ja viivoista sen verran, että mulla näytti aina haaleeta plussaa koko kierron ja itse plussa oli sit toooodella räikee ja tumma :) Joillakin ovistestit näyttää koko kierron jotain hailuraa, eikä se tarkota vielä mitään välttämättä. Kyllä sä plussan sit erotat!

Pitääpä siis jatkaa testailua! Ensi kierrosta näkee sitten varmaan paremmin kun pääsee varmasti ajoissa aloittamaan testailun. Nyt saattaa nimittäin olla jo ovis takanapäin, vähän siinä ja siinä...

Jos sulla on paljon testejä, niin kannattaa testata menkkojen loppumisesta ovikseen asti noin "ekalla" kerralla. Mä tein niin pari ekaa yk:ta ja sillä oppi nopeesti millainen oma kierto on! Tsemppiä yritykseen ;)

Takaisin