Raskaaksi 2016

Jes okei nyt tajusin, kiitoksia kärsivällisestä selittämisestä :D :) Siispä odottelen nyt rauhassa näiden menkkamaisten kipujen kanssa ja katselen loppuviikosta sitten vasta sitä testailua :cool05 tänään kp 27/33

Shusmita hyvä suunnitelma!

Täälläki todellinen piinaviikko menossa, kp 22/27 dpo 9, tätiä odottelen sunnuntaille. Ja vannoin etten testaa ennen ko on myöhässä, eli aikasintaan maanantaina :nailbiting: Ei edelleenkään mitään sellaisia oireita joista heräis toiveita. Paitsi että nyt on varmaan vähemmän oireita kun missään muussa aiemmassa kierrossa joista vannoin olevani raskaana, ehkä se oireettomuus vois olla oire jos ooooikein kovasti toivois :shy: Jotenki en millään usko että ois tärpänny, vaikka haluaisin toisaalta uskoa ja toivoa niin älyttömän paljon :sorry:

Rupesin miettimään että miksiköhän mulla on nyt kaksi viimeistä kiertoa ollu kauheat menkkajuilinnat dpo 7-9. Niihin aikoihin pitäis olla kiinnittyminen... Voiko olla mahdollista että on yrittäny kiinnittyä mutta ei oo onnistunut? Vai pitäiskö sellainen kiinnittymisyritys sitten näkyä raskaustestissä jonkinlaiena haamuna tms? Vai johtuuko nuo juilinnat vaan terolutista... Vai oliskohan terolut sitten sen verran avittanu limakalvoa että on ollut kiinnittymis yritystä.. Vielä 3kk sitten mulla oli ihan onnettoman niukat ja lyhyet kuukautiset.. nyt ne on alkanut jo normaalisoitumaan eli on vähän runsaammat...

ehkä tää on vaan tämmöstä toive ajattelua ettei olis ihan toivoton fiilis....

Mulla ollut yksi kemiallinen raskaus ja sillon kyllä tuli plussa mutta runsas vuoto alkoi samana päivänä.. En tiiä miten muilla on kemialliset menneet?

Pätkis onko sulla riittävän pitkä luteaalivaihe? Jos tosiaan onkin kiinnittymisyritystä, mutta ei voi kiinnittyä jos limakalvo alkaa rapistua liian aikaseen.
Tämmönen mulle tuli vain mieleen tässä kun aloin pohtimaan tilannettasi.

Mulla on kyllä tosi usein menkkajuilimiset aikasin, mutta kemiallisessa oli kans noilta paikkeilta asti pätkis!

Täällä tänään kp22, eikä mitään tietoa, miten pitkä kierto pitäisi olla. Oviksen tunsin selvästi tai siis oviskipuja oli eniten kp14-16, olettaisin myös oviksen silloin siis olleen. Nyt voisi olla joku dpo6-8 menossa kai.. testejä en ole tehnyt, kun piti mennä rennosti tjottaillen. Nyt molemmat miehen kanssa kyttäämme oireita ja mies kyselee koko ajan, jos olisinkin raskaana. Itsekin huomaan asiaa miettiväni. Ennen synnytystä ovis oli useimmiten kp14 ja kierto kellon tarkasti 25 päivää. Nyt omasta kierrosta ei ole mitään hajua.. tikuttajat, onko teillä kovimmat kivut olleet ennen vai jälkeen oviksen vai juuri sinä päivänä? Mitään muita oireita ei ollutkaan, paitsi toki halut lisääntyneet. Limojen puute vähän pelottaa, kun raskaaksi tulin viimeksi kierrosta, jossa kananmunan valkuaista valui kp10 alkaen.

Ei pitäisi stressata, tämä on toinen mahdollinen kierto ylipäänsä raskautua ja periaatteessa vasta yk1. Imetän vielä kerran pari päivässä, enkä ole ennenkään raskautunut helposti. En oikein edes tiedä, miksi kuvittelen, että nyt olisi jotain voinut tapahtua. Masentaa valmiiksi, että taas pitää yrittää vuosi tai yli (jos ikinä enää edes tulen raskaaksi, hoitoihin yksityisellä ei ole varaa ja halua lähteä) ja tuntuu turhalta nämä kuukaudet. Toisaalta, jos ei edes yritä, ei ole käytännössä mitään mahdollisuuksia tulla raskaaksi.

Mitään oireita ei tietenkään tässä vaiheessa kietoa ole. Tänään oli pieniä menkkatuntemuksia ja hetken jo pelkäsinkin, että täti sieltä saapuu aivan liian ennenaikaisesti ja kroppa on aivan sekaisin, mutta ne menivät ohi, eikä mitään vuotoa ole tullut. Keltarauhanen on oletetusta oviksesta asti tuntunut juilivan joka päivä ja kauhukseni kipu tuntuu molemmin puolin.. :D Ehkä se nyt ei mene kuitenkaan ihan suoraan siten, että kipu tuntuu absoluuttisesti aina sillä puolella ja siinä kohdassa, josta munasolu on irronnut. Kai?

Toivotaan plussia erityisesti kaikille niille, jotka täti on vielä hukannut ja toivoa on! Itse kuvittelin, että uudelle kierrokselle osaisi lähteä jo paljon rennommin, mutta ei näköjään..

Mulla oli tässä kierrossa ovulaatiotesti kirkuvan punainen kun pissasin tikkuun pahimpien kipujen hetkellä. Mulla ne ovisjuilinnat kestää 4-6 tuntia, eli ei sen pidempi "huippu".

Mullakin pahimmat kivut on just oviksen aikaan. Limoja alkaa tulla jo aiemmin ja pienempiä nippailuja.

Synnytyksen jälkeen oviskivut ovat olleet jopa hormonikierukan kanssa sellaiset, että välillä olen särkylääkettä ottanut.. ja kestää tosiaan monta päivää. Ennen lapsia ei aina edes osannut kivuista sanoa, onko ovulaatiota ollut vai ei.

Mulla luteaalivaihe vaihtelee 13-16 välillä. Mutta koskaan ei oo luteaalivaihe jääny alle 13, ei luomukierrossa eikä terolut kierroissa.

Täällä hyppää mukaan yksi uusi.
Neljäs haaveissa :oops:
Kp 26/24 vaihtuu juuri ja dpo 7
Viimekierrossa haamuplussia mutta täti saapui dpo 8 ja pahasti pelkään että sama jälleen. Vatsa tuntemuksista päätellen siis..ärsyttää
Jää liian lyhyiksi nuo dpo vaiheet täällä :sad001

Joku kyseli ovistesteistä.
Mulla tulee räiskyvä punainen aina noin vuorokausi ennen pahimpia kipuja. Täällä ovis kivut ovat tosiaan sellaiset että käveleen en meinaa päästä ja nämä tulee aina seuraavana päivänä ovia plussasta.

Ajna: Onnittelut plussasta!:) Tarrasukkia ja vauvaliimaa pienelle matkaan mukaan!

Tuulia: Jaksuja ja tsemppiä!:Heartred

Viima: Voimia!:Heartred

Marsa80: Pahoittelut menkoista!:sad001

:welcome uudet: Shusmita ja Niiskutin!

Kiitos kaikille onnitteluista! :) Hyvin on menny ja oireetkin luo toivoa, että pienellä on kaikki hyvin. Väsymystä on aika lailla ja nytkin nukuin peräti 3 h yövuoroa varten. Olin kylläkin pätkäaamussa (7-12.15) Tavalleen on riittäny tunnin unet. Etovaa oloa oli enemmälti viime viikolla, mutta ei tarvinnu onneksi pönttöön kurkkia... On vaan muistettava ottaa useammin välipalaa, ettei ehtisi tulla heikkoa oloa.
Eilen olin ensimmäistä päivää loman jälkeen töissä ja jännäsin, että miten käy ku töissä on noita hajuja enemmälti, mutta ainakin tähän mennessä on menny ihan ok. Oon siis ammatiltani lähihoitaja ja oon tehostetun palveluasumisen yksikössä töissä.

Tänään sain varattua nt-ultraan ajan ja se on ensi viikon perjantaina.:) Maanantaina miulla ois ollu vapaapäivä, mutta aattelin onko se liian aikaista ku silloin ois viikot tasan 11. Perjantaina on kylläkin rankka päivä ku pääsen toisesta yöstä pois ja ehdin nukkumaan vain noin 4 h! Pitäis ehtii käydä suihkussa herättyäni ja syödäkin jotain ja lähtee ajelemaa sairaalalle. Miulla on aika klo:13.10.

Voisiko joku laittaa miut plussanneisiin, kiitos?!

Muokattu viimeksi:
Takaisin