Raskaaksi 2016

Pätkis, samaa mietin minä ... Välillähän ne terveyskeskuksessa piittaa vain TSH:sta. Mullon sellanen fiilis, että jos T4V käy alle 14-15, nostan omin päin annoksen vaikka en tukea tähän tk-lääkäriltä sais. Raskauden edetessä on ilmeisesti normaalia, että käy laskemaan.

Asiasta toiseen, onko kenelläkään kokemusta siitä, että olisi yleensä kivuliaat ovulaatiot, mutta jonain kuukautena se ei olekaan kivulias? Että on sitten vaikka bongannut oviksen tikulla mutta oireita ei ole vaikka yleensä on? Mä jaksan tästä ovisasiasta nyt vouhkata kun stressaa tämmönen kun en tiedä onko sitä ovulaatiota tapahtumassa vai ei :confused:

Mulla aina tosi selkeät oireet. Ei vaihdellut mitenkään riippuen kuukaudesta. Myös tikutin sen. Ja liputan sen puolesta! :)

Täällä on vaihdellut ovisoireet, mutta voi olla varhaiset vaihdevuosioireetki siihen syynä. Oireet vahvistu ku aloin vetää kaiken maailman rohtoja, eli otin sen positiivisena muutoksena.

Hitsiläine... Tarttee varmaan ens kierrosta lähtien ruveta tikuttelemaan sitä ovista niin tietää sit ainakin missä mennään o_O

Mulla ovisoireet on vaihtelevat, useimmiten tulee selkeä kipu kahden limailu päivän jälkeen ja lähes aina sillon oik. Puolelle. no nyt esim. Tässä kierrossa tuli limat mutta kipuja ei. Toivon että ois jotenkin niin et sillon kun irtoo vas. Puolelta ei kipuilis eikä niin että sillon kun ei oo kipua ei irtoo ollenkaan :woot:

Päivikki, älä nyt mun kokemuksesta vielä pelästy, onhan myös niitä kellä kiinnittymisvuoto tulee!
Ja muistaakseni se mun oli semmosta kumman hailakkaa vasleanpunaista tiputtelua ja tosiaan useampana päivänä eli ei kuulosta ihan samalta..?

Muokattu viimeksi:
Hih Angii! Sun teksti vaikuttaa siltä, et ois kaks vaihtoehtoo, joko viihteellä tai raskaana? (Niin paljon kirjotusvirheitä)
:laughing025
Toivon todella että raskaana!
Kiitos, en säikähtäny sun kokemusta!
Tää on vaan niin jäätävä tutkimusmatka, et kaikki oireet on raskautta!

Mul on kyl nyt hukkunu se kynsiä pureva hymiö, en löydä kun tämmösii mis on sormii : :la :finger005 , vai onks se niin kun kerran käyttää kyseistä hymiöö poituu aina listalta! :woot:

:grin:wacky: Viihteellä en oo tänään, huomenna mahdollisesti kyllä, ellen sit ole raskaana :laughing025
Käytän tätä foorumia vaan kännykällä ni siks tulee aina vähän sählättyä:laughing002

:grin:wacky: Viihteellä en oo tänään, huomenna mahdollisesti kyllä, ellen sit ole raskaana :laughing025
Käytän tätä foorumia vaan kännykällä ni siks tulee aina vähän sählättyä:laughing002

Mulla ainakin ovisoireet tuntuu selkeämmin kuin oikealta puolelta irtoo, vas puolelta taas pitää oikein keskittyä niin tuntee sen irtoamisen silloin. Aloitin tässä kierrossa mm vehnänalkioöljy kapselit niin tuntuu kuin ovis oireet olis vielä selkeämmät.

Huomenta naiset ja anteeksi omanapailu, mutta nyt ketuttaa aika rankasti... Tänään kp 22 tiputtelee jo aika selvästi, joten se siitä kierrosta sitten. Luulisi, että terojen avulla saisi pitkitettyä kiertoa, mutta kun ei niin ei. Vähän epäilyttää, että tullaanko sitä raskaaksi ikinä, jos joka kerta tulos on näin latistava. No, hoitoihin sitten ensi vuonna. Ehkä.

Muille vauvapölyt ja plussapuhurit!

Olen syönyt niitä jo useamman kierron, Angii. Pitää varmaan tuplata annostus tai jotain...

Tuulia, kannattaa kysyä gyneltä jotain toista keltarauhasvalmistetta, esimerkiksi lugesteronia, se on monilla toiminut paremmin ku terot. Tsemppiä!

Ja Angii, mäki toivon et sillon ku irtoo toiselta puolelta nii ei tuntuis mitään, eikä niin ettei irtoo ollenkaa sillon !

Mulla ei oikeastaan ole mitään ovisoireita koskaan, tai en ainakaan ole huomannu. Ei mitään kipuja tai muuta o_O Ainoa että haluttaa enemmän, mutta mitään kananmunalimoja en ole koskaan vielä spotannu. Kai se ovis siellä silti tapahtuu, ainaki tikkujen mukaan :shifty:

dpo 7 :nailbiting:

Ei mullakaan koskaan oo ollu mitään sellaisia kipuja että mä voisin sanoa varmaksi että ne on munasarjoista peräisin ja että ne liittyy ovulaatioon. Ennen esikoista en edes bongannu mitään limojakaan. Toisen lapsen jälkeen mulla olikin sitten tosi selkeet ovislimat. Mutta nyt sitten taas tuntuu että limoja on vähän vaihtelevasti.. Mutta kyllä se ovisplussa tikkuun aina kuitenkin tulee... mutta raskautta ei vaan kuulu...

Tuulialle jaksuja ja tsemppiä. <3 kuulostaa kyllä hurjan lyhyeltä kierrolta jos kp22 alkaa jo tiputtelu. :(

Miula yleensä alkaa vähän ennen ovista pientä kipuilua alavatsassa ja nyt oon huomannut että sepä jatkuu suoraan siihen että alkaa sit menkat. :o eli oviskivut vaihtuu lennossa vissii sit menkkakivuiksi... Nyt menossa kp19/24-29, ovis bongattu kp16. Jos kierto jää tuolle kp24 niin luteaalivaihe taitaapi jäädä liian lyhyeksi.

Takaisin